- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46186 üzenetére
Ezt szerintem oda tekerik, ahová kéred.
Qru: a Kompót-Vladicsek sarok pont abban volt.
Ezért röhögtem nagyon a kolléga hozzászólásán.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46295 üzenetére
E60at én hanyagolnám, az nagyon költséges móka az alapján, amiket hallottam róla.
Márpedig ha már egy egyszerü szívóbenya is költséges, akkor van baj.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
10%-ot adj hozzá, mert ez keréken mért érték. (175 a teteje, főtengelyen 195-öt tud a kocsi)
Szóval igen, kb. 150nm van egy szívóban 2000-nél, de normális közlekedésnél, mondjuk lámpától indulásnál azért 2500-3000 körül váltogatsz el, ott már megvan 180nm, szerintem elég.Amiben tényleg élhetőbb egy turbó, az az, hogy ha 60-nál hatosban adsz egy gázt, akkor ott sokkal jobban meg fog indulni, nem kell visszaváltani.
Más kérdés, hogy ilyen kis fordulatról gyorsítva viszont lesz akkora turbólyuk, hogy addig amúgy simán vissza is válthatsz. Ha lusta vagy, tényleg jobb a turbós.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Semmi, csak részigazságok puffogtatása megy, és zavar.
Hétköznap jobban használhatóbb egy turbós?
Igen, mondjuk városban, bizonyos körülmények között.
Autópályán meg hótmindegy, mert a szívó is olyan fordulaton forog pályatempónál, hogy onnan már simán normálisan megindul.Arról már nem is beszélve, hogy a tartós városi használatot szereti a legkevéssé - pont azt, amiben tényleg jobb lehet, mint egy szívó. Remek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #46392 üzenetére
Igen, ezt alapvetően nem is vitatom, városban vannak szituációk, amikor tényleg jobb.
Feltéve, hogy alacsony fordulaton nem jelentkezik nagy turbólyuk, mert akkor semmivel nem vagy előrébb, mint egy szívóval, amikor vissza kell váltani.
De azért ezt ma már reményeim szerint meg tudják oldani, még ha nem is mindenkinek sikerül.
Viszont sajnos kokszosodni fog tőle, ami némelyik mai konstrukciónak eléggé rákfenéje.Mágus: a 320nm nem cibálja nagyon a kormányt szarabb (akár nedves, akár kavicsos, egyenletlen) úton?
Kicsit esős időben már ezzel a szűk kétszáz ványadt nyúlmókussal is megyek bárhol keresztbe, néha még véletlenül is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #46456 üzenetére
Nekem szar akkuval még a fütőmotorom is rakoncátlankodott... Mókás dolgokra képesek a rossz akkuk.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #46458 üzenetére
Én most kihagyom, bebaszásra vagyok hivatalos.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #46465 üzenetére
És ehhez képest, ha megnézed, mikkel jár az átlag magyar, az nem ez az árkategória.
Szomorú, de ez van, csomóan túlköltekeznek.
Illetve az E39-ek zömét sem a normálisabban kereső réteg veszi, hanem aki nettó 180ból valahogy kigazdálkodta. Ahhoz a pénzhez képest meg azért nem olcsó fenntartani.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46553 üzenetére
E39 nem játszik már?
A Mondival az a baj, hogy annak az árából adnak egy ilyet.
És ez azért más liga, mint egy Mondi...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #46562 üzenetére
csak milyen alkatrész árak vannak?
Mármint mihez?
Azért azt ne feledd, hogy ezek viszonylag egyszerű szívók, nincs kettőstömegű, turbó, spéci üzemanyagrendszer... Ha casco nélkül törni sikerül, az cumi, de egyébként maximum az automata tud benne megkotlatni...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46586 üzenetére
A kocsi korrektnek tűnik, szerintem a futómű tudásához képest túl erős, de autópályázni igazából tökmindegy.
Kinézetre mondjuk egy tucat belőle egész pontosan 12, de legalább nem nézik ki belőle, ahogy megy.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Inkább a Mazda féle verzió, ebben szerintem nem sok helye van a turbónak.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #46700 üzenetére
Nagyon fiatal vagy, ha ezt nem ismerted 10 évvel ezelőttről.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Korrektül hangzik.
Volvo népitéleteket olvastál?
Ott valószínűleg egész sokan használtak ilyen motort, szóval tuti van vele tapasztalat.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen