Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Ennyibe kerülnek az új Xiaomik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Holnap megjon a 6500 forintos HELYZETJELZO izzom.
A kiegett darabbal majd eljatszok, elvileg bele lehet muteni olcso izzot, es ugyanugy megy az angel eye. Meglatjuk.
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #93656 üzenetére
Ma láttam 3 Amperát.
-
szőröscica
addikt
válasz kisza25 #93659 üzenetére
Minimum kettő, mert egymás mellett parkoltak az ELMŰnél, egyet meg itt láttam Rákoscsabán.
vilike: +1, egy jó dízel kell, megcsippelni, aztán lehet tolni a 3.0 TDI-ket. E87-et nem vezettem, csak F20 LCI-t, az is nagyon jó, közvetlen autó volt, az elmondások alapján pedig az E87 még sokkal direktebb.
Amúgy ez a Stinger, amit tegnap tesztelt Csikós elég fasza gép, egy 2.0T jöhetne.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz Magnum_ #93674 üzenetére
Van barhol osszefoglalo iromany? Egyelore csak TC es Vezess cikkeket olvastam. Mindenkepp szeretnek tajekozodni a jellemzo hibakrol es javitasuk koltsegeirol. Kereskedesbol szivesebben vennem az autobeszamitas es hitel miatt. A BMW aran felul kp-t nem raknek bele a mai kamatkornyezetben.
Olyat szeretnek, ami meg akkugaris, plusz kormanyfutes jol jonne, mert csillaggarazsos lenne. Meg a Bose rendszer nem artana, a BMW-ben jo a hifi nagyon.
-
szőröscica
addikt
válasz csipszikutya #93760 üzenetére
Mondjuk en 5 millioert inkabb vennek egy jo Amperat, mint hogy a csehek fele keruljek Nemetorszagba.
-
szőröscica
addikt
Kellene talalnom egy vevot a BMW-re. Behuznek egy Amperat.
-
szőröscica
addikt
Autóbeszámítás kereskedőknél hogyan szokott működni? Nevükre veszik, vagy olyan szerződést írunk, mely szerint az általam vásárolt gépjármű árába X értékben beszámítják a jelenlegi autóm, ami a nevemen marad míg ők tovább nem értékesítik? Mindkettőt el tudom képzelni, hisz jogilag az utóbbi azért elég támadható, ellenben az első opció meg drága, főleg egy ilyen erősebb auto esetében.
Nagyon nézegetem már az Amperákat és Voltokat. A Volt jobban tetszik, de ha annak komolyabb nyűgje van, csak Ausztriában tudják programozni. Az Amperát legalább egy helyen itthon is.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #94119 üzenetére
Ampera / Volt
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #94126 üzenetére
Nem akarok bizomanyiba belemenni semmikepp. Az Ampera es a Volt ugyanaz, csak mas az eleje es belul a kozepkonzol szine. Szerintem sokkal menobb, ebbe kb szerelmes vagyok: [link]
De az aggaszto, hogy csak Ausztriaban tudnak hozzanyulni baj eseten, ezert inkabb az Ampera eselyes. hetvegen mindenesetre ezt a kek Voltot es egy szurket megnezek, meg kivancsisagbol alkudok egyet. Mindketto kozel van hozzam.
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #94130 üzenetére
Az lenne a legegyszerubb, ha kp-ra megvennem az Amperat, aztan eladnam a BMW-t, de nem akarok a megtakaritsaimhoz nyulni. Most hetvegen megnezem, hogy ket helyen mennyit mondanak ra a kereskedok. Ha elfogadhato, akkor annyiert megprobalom beletolni egy Amperaba. Ha nagyon tavol all az en elkepzeleseimtol, akkor megprobalom magam eladni a BMW-t, de annyi a melo, hogy fenenek sincs ideje probakorokre es atvizsgaltatasra jarni az erdeklodokkel.
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #94152 üzenetére
Nekem ennyi volt. Aki utánam megveszi, nem fog vele rosszul járni, ha tisztában van azzal, hogy egy M54 mivel jár. Tényleg rengeteg dolgot megcsináltattam rajta, többet egy fillért nem költenék rá jó szívvel.
Hétvégén kitakarítom és megy fel kluboldalakra, ide-oda, szerintem hahura is.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #94259 üzenetére
Szívó M3 kell, egy E92 biztosan marha jó, ez az újabb, F32 a tesztek alapján szintén inkább csak a bármikor, bárhogyan keresztbeáll jellegű kocsi. Gondolom nagyon jó pályán, és a tizedét sem tudnám kiautózni, de tahó lehet, mint egy dízel.
Sokra nem volt jó az E61, de a szívómotor karakterisztikáját megszerettette velem, még ha gyenge is. Azonnal reagál és tudod, hogy mikor mire számíthatsz.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Összeszedtem:
2004/7.
BMW 525i Touring (E61) M54B25
222 ezer km – 180 ezer km-ig elektronikusan, BMW-nél vezetett szervizkönyv, utána én vittem specialistához, az is be van pecsételve
Fekete bőr, teljesen elektromos, fűthető, állítható comb, oldal- és deréktámaszú komfortülések
Panorámatető
Head Up Display
Kanyarkövető Xenon
Nagy navigáció, AUX bemenet, Közép HiFi
Elektromos csomagtérajtó
Eső és fényszenzor
Első, hátsó tolatóradar
Sötétedő, külső és belső tükrök, a külsők elektromosan behajthatók
Kétzónás klíma
Tempomat, multikormány
Kapunyitó
Mankókerék
Elektromosan állítható sportkormány
Sízsák, light packet, pohártartóMegejtett javítások:
Lambdaszonda csere
Tömítések: karter, szelepfedél, olajszűrőház, oldalsó diffi tömítések
Vanos olajcső
Olajszint jeladó
Gyertyák
Összes szíj és feszítő
Vízpumpa
Fékolajcsere
Motorolaj és szűrők 10 ezer km-enként
Vízpumpa, termosztát, összes vízcső csere gyárira
Komplett kartergázvisszavezető (PCV) rendszer csere gyárira
Motor- és váltóbakok cserélve
AUC szenzor csere
Antenna jelerősítő csere
Automata váltó wandler felújítás + olaj- és szűrőcsere gyári ZF olajjal és szűrővel
Generátor feszültségszabályozó csere
Első lengéscsillapítók cserélve
Hátsó féktárcsák + betétek cserélveJelenleg 17”-os gyári alufelniken, 5 ezer km-t futott, 2017-es gyártású Dunlop Winter Sport 5 kerekekkel. Mellé szintén 17"-os gyári felniken egy szezont futott, 2017-es gyártású Dunlop Sport Bluresponse nyári szett.
-----
Igen, egy vagyon volt. Jártam volna ez idő alatt mással? Nem. Nem állt össze alattam, ahogy szerettem volna, valószínűleg a Mondeo 2.5T-vel jobban jártam volna, de jó volt. Sokat tapasztaltam, volt ilyenem is. Vennék-e most egy F11-et, ha nem számítana a pénz? Nem valószínű. G31-et? Szerintem azt sem. Beülnék-e egy 740i E38-ba vagy egy E39 530d-be kis futással? Bármikor. Kicsit úgy érzem, elkurvult ez a márka. Régen jobb volt.
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #94270 üzenetére
Nem ismerem annyira az E38-at.
Sosem mosolyogtam, épp ezt írtam a BMW topikban. Nem lett meg a kémia közöttünk. Ne kérdezd, hogy miért, én sem tudom. Talán azért, mert nem megy elég jól. Ha örömöt szerzett volna, boldogan költöttem volna rá, és lehet, hogy most nem menne a háztól. Így mindig csak maradt a remény és egy eszményi kép, amit sosem tudtam elérni vele. A sokkal lefingottabb, 380 ezret futott E39 530d-ért jobban tudtam lelkesedni mint ezért. Ott sokkal zsigeribben jött a jóautó érzés.
Nem adom össze, mert nincs értelme. De én többet nem költök rá egy fillérnyit sem. Nem szeretem. Vigyék el.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #94273 üzenetére
Tetszett. Lehet egy 35 dízellel most is boldog lennék. Szerintem a motor dolgot rontottam el, de az 1.9 dci után csak benzines jöhetett szóba, és ez a kis fűnyíró volt csak jó állapotban. Kár ezen többet agyalni, mennie kell.
Holnap mosás, fotózás, megy fel hirdetésre.
-
szőröscica
addikt
Ma megnéztem 3 Voltot.
Ezzel kezdtem. Ez kívülről elég korrekt, a gumik 2013-as Fulda télik, elég zajosak. A belseje viszont lelakott, nem tudom, hogy mit szállítottak az üléseken, vagy milyen ruhákat hordtak az utasok, de minden ülés bőrözése tele volt megnyomódásokkal. Valószínűleg cuccolós kocsi volt, mert a csomagtartóban is megviselt a kárpit.
Szépen ment, vezettem csak elektromosan, és benzinüzemben is. Nem tudom, hogy hideg volt-e a motor, de eléggé vibrált, igaz, csak keveset mentem így vele, lehet 1-2 km után kisimult volna.
A kereskedő 2.2-t adott volna BMW-ért.
A második ez volt: [link]
Elvileg eladták már, így próbakörre nem vittem, csak megnéztem. Kívül-belül sokkal szebb állapotban van. Gumik Michelin Energy Saverek, nem tudom, hogy honnan kukázták őket, elöl 2016-os gyártásúak, hátul meg 2011 elejiek, szóval idősebbek, mint a kocsi.
A harmadik ő volt: [link]
Képek alapján is ez tűnt a legjobbnak, és élőben sem csalódtam. Bár a három közül ebben van a legtöbb km papíron, mégis a legkulturáltabb a belseje. Kívülről is tök ok. Gumik 2012-13 körüli Pirelli Sottozerok elöl, hátul hasonlóan idős Vredesteinek. 30-40km/h óra között veszettül búgnak, szerintem ezek is kukák. Egyébként szépen megy, ezt csak benzinüzemben tudtam próbálni, halk és vibrációmentes.
A kereskedő 1.7-et adott volna a BMW-ért.
Nem hiszem, hogy Voltot fogok venni, de a három közül csak a kék kellene, az viszont nagyon. Mindegyik autóban megegyezett, hogy a belterük nem csörgött, zörgött és az, hogy a felnijeik csúnyák. Nem tudom, hogy a hollandoknál sóznak-e, vagy mi a fene, de mindegyiknek meg volt marva a felnije.
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #94307 üzenetére
Próbálom felmérni a terepet, mert jobban tetszik a Volt, de szerintem Ampera lesz ebből.
-
szőröscica
addikt
Holnap csinálok még a csomagtartóról, motortérről, ülésről és a dokumentációról is. Most a fos idő miatt nincs annyira kifaszázva.
Ha nem lesz jelentkező, akkor csökkentek a kommentáron. Vagy az áron. Nem akarok örökké ülni rajta, de elkótyavetyélni sem. Viszont az Ampera nagyon kéne.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Gergőke88 #94359 üzenetére
Ez tény: kőkemény az Amperában minden, de semmi nem zörgött egyikben, amit vezettem, Pedig fekvőrendőröztünk és rossz úton is mentem. Meg se nyikkant, pedig én erre háklis vagyok. A BMW nyiszeg, zörög. Ránézésre pedig kellemesek az anyagok.
Vélhetően a futómű butább: vajon hányszor küldtem meg az 1700 kilós, automata szívó benzin kombit, hogy kijöjjön a futómű nagysága? Szerintem soha.
Nekem annyi kell, hogy ne rázza ki a lelkem, legyen csendes, ne vibráljon, ne költsem rá a gatyámat a fenntartására, és ingyen parkoljon. Beleszerettem, nekem ilyen kell. Megengedhetem magamnak, fiatal vagyok, ha nem jön be, eladom és veszek mást.
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #94378 üzenetére
Pedig alapjában véve nem problémás konstrukciók és az akkuk is jól bírják bennük. Szerintem egyrészt az Opelség az oka, másrészt meg az, hogy viszonylag kevés van belőlük, nem túl ismertek, illetve kevés egyén igényeit fedi le ez az autó. Sokaknak elég egy sima Prius, országúton még takarékosabb is mint az Ampera.
-
szőröscica
addikt
Engem ugyanezert kitiltottal... fo a kovetkezetesseg.
Te nyíltan hirdetted az autód megvételre ő véleményt kért. A kettő nagyon nem ugyanaz. Arról nem is beszélve, hogy korábban már megúsztad egy szóbeli figyelmeztetéssel a dolgot amiből láthatóan nem tanultál.
[ Módosította: Qru ]
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #94462 üzenetére
Te sem gondolhattad komolyan, hogy majd pont itt eladasra fogom hirdetni az autot. Annyira hulye nem vagyok, hogy arra gondoljak, barki megvenne innen.
Na mindegy, reszemrol lezarva, off vege.
-
szőröscica
addikt
Nagyon kotod az ebet a karohoz, de aruld mar el, hogy hova kene meg annak a BMW-nek futtatas, minden nyugjet, bajat megosztottam mar itt a topikban. Baromsag a sajatot nem lehet betenni hirdeteskepp, csak velemenykereskent szabaly, igy barki ugyanugy beteszi majd, csak ha elfelejti beirni, hogy mit gondoltok?, akkor kibanolod. Kozben meg pont ugyanannyian nyitjak meg mindket esetben a hirdetest.
-
szőröscica
addikt
Akkor most kell Amperat venni.
-
szőröscica
addikt
Kiprobaltam a MOL Limot. Pont egy eUp-pal mentem egy 6 km-es karikat. Nagyon egyszeru es marha jo. Villany kell! Mondjuk csak Eco modban lehet menni vele, igy a futese eleg foscsi.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Magnum_ #94602 üzenetére
Én biztos L-ben fogom használni az Amperát, kivéve sűrű forgalomban, ott én is félek a féklámpa hiánya miatt.
Amíg viszont nincs Ampera, de van rendes hó, kiélvezem az RWD-t. Ma lementem egy elhagyatott helyre, és forogtam kicsit. Sajna szűk a hely és csak egy irányból rajzolható, de sikerült néhány érzésre egész szép ívet autózni. Kívülről gondolom száni lehetett, de én jól éreztem magam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen