- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #92048 üzenetére
Ne eld fel azt a penzt, add el a Jazz-t, vegyel magadnak valami vigaszdijat, a tobbit pedig pakold felre, vagy ha van fix beveteled, oneronek is jo az az osszeg, vegyel egy lakast, add ki, a torlesztot meg fizeti a berlo.
Viszont semmikeppen se alljon a penzed, mert elkezd parologni, kosd le vagy told bele valamibe, ami esszeru.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92739 üzenetére
Megbizhatosaggal nincs gond, mondjuk ilyen teren az MX5 sem egy jo valasztas.
Elol hatul fuggetlen felfuggesztes, jo motor, szep megjelenes. Nem hatul hajt ez teny, es a jo peldanyoknak eleg magasan van az aruk.Te azt latod, hogy valami olasz, az = nem megbizhato.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92783 üzenetére
A TC-s MX5 fejtagiton nem ezt hallottam.
A Punto elso generaciojaval nincsenek komoly bajok, nem tudom, honnan jott ez az info. Illetve azt is vedd figyelembe, ha ma is futo peldanyokbol indulsz ki, hogy a legfiatalabbak is 20 evesek, a legoregebbek meg 26.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92788 üzenetére
Emliti benne a szerelo, hogy mind eszi az olajat 200 felett, az NC csapagyasodik, ha csereled, akkor is. Rohad mindenhol, nyulvany, ajtok, csomagterfedel, sarvedok, valamelyiknek a kuplungmunkahengere szall el.
Azert ez nem olyan lista, amire azt mondanam, hogy orok eletu alomauto, amire nem kell kolteni. Csak a lakatolas elvisz egy vagyont..."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #92825 üzenetére
Jobban! Főleg ha M5, ilyen szomszédbosszantó hanggal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #92919 üzenetére
Most komolyan megsértődtél ezen?
Ha igen, akkor elnézést, nagyon nem annak szántam... Mintha délután még azt írtad volna (viccből), hogy képenként -1% az árból, ha pár órája ment lazán, akkor most se add fel.A hangulatjel teljesen jogos, így visszanézve lehet én is sértőbbnek érzem, mint ahogy terveztem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
A teret jól érezted, de a tér és a külső méretek nem határozzák meg egyértelműen a kategóriát. Felszereltség, választható extrák, anyagminőség, hajtáslánc, futóművek stb. is számít. A Jetta/Octavia gyakorlatilag egy szedán Golf = C szegmens.
A "prémium" gyártók modelljei rendre kisebbek, mint a kommersz márkáké, másban adnak többet, de ez régen is így volt, egy B4-B5 Passat 40 centivel hosszabb mint a vele egyidős E36/E46 vagy C vagy A4 bármi.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kovacsroli #93306 üzenetére
Mondjuk az XE-rol pont az a velemenyem, hgy egy F30-nal semmivel sem rosszabb a beltere, A4 melle viszont mar nem mernem odarakni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kovacsroli #93329 üzenetére
Anyagminoseg es osszeszereles tekinteteben.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #93529 üzenetére
1.4-es Alfa kb hasonlo, bar 80-nal az megindul 3.-ban is, hala a rovid fokozatoknak, az 5. mondjuk pont hosszu, 50-nel 1700-at forog, es 200 fole elfutnak tiltason (7300 korul).
Hogy a fenebe konnyebb annyival a Bravo? 1190 kg az 1.4-es 145, az a 10 centi plusz hosszban nem eredmenyez akkora tobletet, minden mas nagyreszt megegyezik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A Giulia mihez kepest bukta? Tobb fogy belole mint IS-bol es XE-bol, Volvo S60-nal van egalban es kb az a liga is, nem a nemetek, arrol nem is beszelve, hogy nincs belole kombi, igy alapvetoen torz egy-egy ilyen osszehasonlitas.
Na meg tavaly meg nem volt teljes mellbedobassal a piacon, ev kozben jott a Veloce es a sporolos AE. Kene bele egy kicsi benzines, mondjuk egy 1.4 Multiair 170 loval, alacsonyabb arral, igy tudna versenyezni az 1.5-os F30-cal es az 1.6-os C Mercivel.A Giuliettanak ez az utolso eve a piacon, 2016-ban meg bo 60e ment el beloluk, ki is vezetik szepen lassan.
De ez van ha az olasz hulye, es szuk a kinalat, egy Golfbol kapsz 3-5 ajtosat, kombit, osszkerekest, kicsi sporolost, nagy hedonistat. Giuliettabol?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #94128 üzenetére
Ha ugyan az mint az Ampera, akkor a Voltot miert nem szervizelik itthon?
Masik, ha ez amerikai piacos, 5 eves, kinek eri meg ennyiert behozni es eladni gyakorlatilag arban? Felnek, hogy esetleg vizkaros az auto.Szerk.: Az mas, akkor szerintem.maradj az Opelnal, aztan keress hozza bontott orrot.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #94254 üzenetére
Persze ez világos, de ülj be, fogd meg, tekerd el akár csak 90 fokot a kormányt, ha teljesen ki van nyújtva a karod, tehát nem a csuklód éri a karima tetejét, akkor nem éred már el, ha eltekered, mert sem a vállad, sem a könyököd nem fordul annyit.
És pont arról van szó, hogy azért kell normálisan fogni, hogy fogásváltás nélkül, biztonságosan le tudj zavarni egy hirtelen manővert.
EQMontoya, derékszögű kanyarban 180 fokot tekerek az Audin.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz hülyegyerek #94281 üzenetére
Erdekes, en par evvel korabban tanultam mint te, es nekem 9:15-ot oktattak, mivel mar nem kell akkora erokar a modern szervos autokhoz (a ket kezed tomege es ereje kozelebb van egymashoz), masfelol ott vannak a kormanyon kialakitva a kezednek a helye, es sokkal nagyobb tartomanyt fed le a karod, mint 10:10-nel. Vezetestechnikai treningeken is ezt a fogast oktatjak.
Kisza: ha a kullokre rarakod, az pontosan az a fogas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest