- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #70902 üzenetére
[link] mondjuk itt tényleg csak tankolni lehet, se gumifújás, se shop, se wc, meg a nyitvatartás is eléggé korlátozott. ja meg benzinnél szerintem felesleges, gázolajnál van "értelme" itt tankolni. árban se mindig az a hú de olcsó, múltkor a tesco shell 4Ft/l-rel olcsóbb volt, de ha az OMV maxxmotion dízelhez képest nézem, akkor tagadhatatlan az árelőnye
-
rbalint88
addikt
bumburnyákok, holnap akkor lesz autóstali vagy sem?
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #71865 üzenetére
Ha szeretnel egy kellemes szoporollert, akkor b5.5 passat w8. Egyedi fek, sok kis specifikus csetresz, oruletes szerelhetoseg (nagyjabol olajcseren kivul mindenhez motor ki), emellett fel se tunik a 17 literes atlagfogyasztas. De a hangja jo. Meg hobbiautokent, megvigyazva akar meg "keresni" is lehet rajta par ev mulva.
-
rbalint88
addikt
válasz MPowerPH #72117 üzenetére
"A BMW se kulonb, de motor es valto teren messze a legjobbak es legmegbizhatobbak. (A 6 hengeres dieselek)"
ahahahahaha, a láncszaggató csodamotorok, meg a V8-ban a hengersorok között megfővő turbó, meg a szívósor lamellái, meg a, meg a, meg a...
szemellenzőt le kellene venni ugyanolyan szarok ezek mind. adott kategórián belül nagyságrendileg ugyanannyit kell költeni mindenre. -
rbalint88
addikt
olyan szempontból nem hülyeség a fogyasztást nézni, hogy ha valami kiugró érték van, akkor lehet probléma az autóval.
nekem mondjuk a szardízelem is 8-9 között eszik, de egyrészt teszek is érte, másrészt meg egy autó birtoklásában messze nem a fogyasztás a legnagyobb költségtényező (átlagos értékű autó, 20L alatti fogyasztás és évi 20e km alatt)... -
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #72148 üzenetére
jó, akkor fogalmazzunk úgy, hogy a dupla akkora fogyasztású autóval nem duplázódnak a fenntartási költségek. mert ugye kell gumizni, szervizelni, adót és biztosítást fizetni rá, van értékvesztése, esetleg bérelsz vagy veszel garázst, összességében bőven elérik/meghaladják az üzemanyagra fordított összeget. komolyabb autó esetén meg a szervizköltségek eleve magasak, viszont egy 3.0tdi és egy 4.2 benzin esetén az utóbbi magasabb fogyasztásáért cserébe alacsonyabb szervizigény várható. nem biztos, de a tendencia erre mutat.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #72261 üzenetére
gs430-at, ha már felülsz a rollerre
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #72655 üzenetére
hozzátenném, hogy de csak az AGR ülésessel.
ma volt szerencsém levezetni 580km-t egy insigniával, kb mintha megrúgodstak volna. alig bírtam kiszállni, úgy beállt a derekam.
arról nem beszélve, hogy user interfaceben mennyire le van maradva egy azonos korú passathoz képest. nem nagy dolgokról van szó, de a sok kis idegesítő apróság összeadódik.inkább egy ilyen: [link]. G7-ben a fapad ülés is kényelmesnek tűnt 5x fél óra alatt, ez meg elvileg valami csudafasza ortopéd cucc, masszázsfunkcióval.
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #72659 üzenetére
Nekem nem fetisem az uj auto, a jol felszerelt viszont annal inkabb. Ujonnan ami minden vagyam kielegitene es ot evig biztosan nem vakaroznek a cserejen, az konfigurator szerint 19M... de pl egy ot eves passat 3-4 milla kozott tudja azt, amire vennem: erzelemmentes, kenyelmes utazasra. Ennyiert nem irrelais elvaras a futott-szelloztetos-masszirozos ules, a panoramateto, e-h radar, tempomat, navi (altalaban az rns310, de a celnak megfelel), pedig eleve szukito feltetel a dsg, mert ilyen celra csak automatat fogok venni.
Persze jo lenne az ulesmoria, a nagynavi, a tolatokamera, a dynaudio, de ezek nem tesznek annyit a funkciohoz, mint amennyire nyirnak a kinalatot. De pl a linkelt golfkombi vagy egy leon fr kombi is tokeletes lenne. Meg az is lesz majd par ev mulva, amikor mar kell a gyerek miatt asszonynak is auto es az ove lesz a kombi. Nekem marad a 156, amig a 19,5 millas Giulia be nem esik ot misi ala. -
rbalint88
addikt
.Kormi arra jó, hogy elvigyen a-ból b-be... a wagon is csak az közben mosolyt is csal az arcodra
Mikor vegre sikerul megelozni valakit?
Btw asszonnyal-gyerekkel felszerelkezve, ugy, hogy alapvetoen asszonye lesz a kocsi, pont eleg az, ha elvisz a-b mindennemu pulzusemelkedes nelkul. 140 lo alatt ugyse veszek, azzal a 145-re belott tempomatos temporol is meg tud gyorsulni, ha muszaj. Volvo, Audi es VW jatszik. Rovinjba menet, utaskent meg az insignia is a listan volt, de a hazaut alatt ez megvaltozott. Lehet a sportules jobb, de ez alap ules megcsinalt 580km alatt...
Nyilvan magamnak nem ilyet vennek, cserebe az alfa raz, szuk, viszont jol felszerelt es megyegetSnoop-y: #nemadtaki volt?
Szilva: ugye nem ulsz sokat dugoban, foleg bp-n? Ha van kormanyflepni, keves jobb dolog van az automatanal. Megvan a kenyelem is es a gyors beavatkozasi lehetoseg is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Snoop-y #72921 üzenetére
majd Mágus megszakérti rendesen, de emlékeim szerint a 4.2 V8 FSI se problémamentes (szakadó lánc, kokszolódik, stb) és a 3.0 TFSI se egy fáklyásmenet. DE a 2006-ig gyártott szívócsőbefecsis, rendes láncos V8 még jó. csak mondjuk az A4 gyerekkel kicsi lesz abból az időszakból, ha GC a cél
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #73002 üzenetére
pont a megane és a 308sw miatt kérdeztem tegnap, hogy mik a peremfeltételek. egyébként nehéz ügy, múltkor konfiguráltam leont, oktávot, golfot, 9,2, 9,6, 11,5M jött ki. oké, megagigafullra x-eltem végig, de a leon az FR volt 1.8tfsi 180ló dsg, oktáv ugyanez a motor-váltó, csak L&K kivitel, Golf csak 1.4TSI 150 ló dsg, highline és így is két misivel több lenne. én a leont venném, mert a sportosra vagyok rácsípődve, extrákban nekem a led fényszóró és a sportülés többet nyom a latban, mint a bőrkárpit. de továbbra is úgy vagyok vele, hogy 5M a határ egy autóért, úgyhogy biztos keresnék egy megfelelő használt példányt. lehet több idő lenne, ha földrajzi megkötés is van, meg nem lehet bármikor elugrani megnézni, de sztem 3-4 hónap alatt lenne megfelelő példány.
[link] mondjuk ebben a színben nagyon tetszik az RS oktáv.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #73062 üzenetére
ez így jó, így kell állnia (utána). le lehet rakni, csak akkor kerék is kell, meg gátló meg stb. szóval így jó
illetve, nekem ilyen eibach pro kit volt a passat alatt, szerintem többet ültetett 35mm-nél, másrészt a gyári sportfutómű gátlójával nagyon sokszor ért le. a mostani gyári rugó-sportgátló páros sokkal jobb, élesebbet lehet fordulni vele és nem verem oda sehova.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #73315 üzenetére
4 embernek tökéletes. kombiban még fejtér is van. 5ajtósban is csak a meredeken boruló tető volt útban picit a 186-8 centimmel. oké, a kategóriában kicsi, de abszolút értékben nem. 159 sokkal szűkösebb.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #73607 üzenetére
vegyél Deltát, mert: egyedi, olasz, megy a nickedhez és igazából te is tudod, hogy az kell neked. az ésszerűség nem játszik. én 2,5 évet
toyotáztampocsékoltam el az életemből olyan autóra, amit picit se szerettem.
van létjogosultsága a priusnak, de azokon kívül, akik csak el akarnak jutni A-B és az autó a mosógéppel egyenrangú használati eszköz az életükben, valamint a spórolásra recskázók és a sötétzöldek, nem tudok olyan más csoportról, aki boldog tudna lenni egy priusban. teoretikusan nekem is tetszik, de meghagyom másnak a lehetőséget.kisza25: az alfám ér kb 7-800-at, idén 1,1M körül járok ráköltésben, de még kb 100e biztos ráugrik. és még sokat is eszik. mert nyomom neki de nem azért számolom, mert attól kevesebbet költenék rá, ugyanis félig-meddig hobbiként fogom fel, ez csak egy tájékoztató érték, amolyan közszolgálat.
focvis: kivételesen egy honda se volt, "európaiatlan" autó is csak Kornel nyunyukija egymagában.
bitpork: nem. szabad. számolni. te is bevallottad, hogy hobbi és luxuscikk is, egyiknél sem kell számolni. számolja az, aki csettegőzik.
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #73614 üzenetére
vételáron felül. turbó, turbócsövek, hengerfej javítás, olaj és szűrőcsere, kevlár kuplung (olcsóbb, mint egy utángyári), kettőstömegű, 4 gátló, futóműben apróságok, féktárcsák, fékbetét, fékfolyadék. még kell rá egy műszaki júliusban és megírni a chipet rendesen.
aztán jövőre sperrdiffi (2-300k), szélvédőcsere (50-60k, esőszenzor ftw), kipuff (? - hátsó dob (20k) biztosan, flexicső (10k) valószínűleg cserés, de lehet komplett rendszer lesz), cooler (? - majd meglátjuk, hogy kell-e), eibach stabilizátor szett (120k, lehet tolódik 2019-re) a terv, aztán meglátjuk meglátjuk a költségvetés és idő mit enged, az esküvő lesz a prioritás.
idén amit kellett rá költeni, az mind szükséges volt, a lengéscsillapító 15k (87 vs 102) felárért gyári helyett Koni lett, a turbó gyári helyett kicsit többet tudó lett 20k felárért, plusz a chip az kb 60-80k, de hoz sok lovat és nyúlmókust, amitől szélesebben fogok mosolyni, ami megfizethetetlen, minden másra meg ott amastercardvisa.bitpork: még szerencse, hogy az én autómnak lassan nem mérhető az értékvesztése, mert nincs miből
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
köszönöm Saint_-nek a segítséget, ma sokat fiatalodott az autó. lefújtuk az ablaktörlő karokat és bőrfestékkel rámentünk a váltógombra és a kormányra. meg persze volt mosás is. először a Husztin, aztán végig haza. de a garázsban áttörölgettem, úgyhogy szép tiszta.
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #73757 üzenetére
Mennyi a felara a 182 lovasnak (minden mas azonassagat feltetelezve)? Amugy a 250 lo is siman kiautozhato utcan, persze szabalyos nem leszel vele. De a 150 lovassal se... csak kevesebbet anyazol, amikor kell a power. Amugy a helyedben elgondolkodnek azon, hogy egy hetre elhozni az autot, hogy kijon-e a hasznalatban olyan idegesito faszsaga, ami valook lehet kesobbiekben.
Btw az st-line kulsot nem eroltetnem, egyreszt ha barmit potolni kell, az szivas lesz, meg az is, hogy konnyebben oda is vered. Emellett szerintem kicsit aftermarket hatasa van a toldatoknak, mondjuk egy seat fr csomag igenyesebb kivitelu. Egy "alap" focus 17" kerekkel tok jol nez ki, ha jo a szine (tenyleg, milyen szinu lesz?) es sokkal kevesbe hivja ki az onkentes versenyzoket. Felszereltsegben nem tudom hogy viszonyul a tobbi szinthez, de a bodykit arat inkabb extrakba fektetnem, foleg, hogy a kulcs nelkuli rendszer es a motoros csomagterajto hianya miatt mar huppogtel egyet. -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #73779 üzenetére
Csak erdekelt, hogy mennyi a felara, nem azt mondtam, hogy fizesd meg gari utan lehet csipszelni agyig, valoszinu hatekonyabb megoldas, mint a 182 lovasat venni (azonos rakoltessel tobbet ki lehet hozni a 150 lovasbol, mint a gyari 32 plusz lo).
Tse & EQM
Alapvetoen nem a lovak szama hatarozza meg a huligankodas merteket, en a splash-sel sokkal csunyabban vezettem, mert kicsi, befer minden lukba es a kozvetlen gazreakcio miatt fordulaton tartva lehet ugralni a 86lovas kis vacakkal is. Az alfaval nem szoktam ilyeneket csinalni, egyreszt, mert az Alkotas utcaig nem melegszik be, masreszt pont annyival nagyobb, hogy mar osszecsuknam. De ha kicsit lazabb a forgalom, akkor erobol le lehet fuzni vele 5 autot egyszerre, ha meg lesz chipelve rendesen, akkor 7-et is. Ez pont arra jo, hogy utana mondjuk zoldhullamon tudjak vegigmenni, igy egy gyorsitassal lehet a 35 perces utbol 30 perceset csinalni. Nem kell elhinni, de ez a tapasztalat. Ez boven tobbet tud hozni, mint az, ha a palyan 100 helyett 160-nal megyek, pedig tavolsagban az a tobb... -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #73821 üzenetére
ez a kérdés teljesen jogos, ha valaki új autót akar venni. ha 2-3 év után eladja, mert megunja, akkor ne vegye meg, mert akkor lesz a legnagyobb bukóban.
ezért kérdeztem én is, hogy BIZTOS elég a 150 ló, nem fogja-e kitalálni egy év múlva, hogy mégiscsak több kellene, aztán megy a vakarózás.
amúgy nálunk átlag 10 év az autó kihordási ideje, kivéve nálam, én 8 év alatt 8 autónál tartok, bár ez az arány romlani fog, mert az Alfából ki kell autózni a forintokat és szeretem is, nem érzem, hogy le kellene cserélni bármire, kivéve a Giulia, de az meg pénzben naaaagyon messze van + rájöttem, hogy nem való nekem új autó, azt nem tudnám felszabadultan használni. A mostaninál is szívom a fogam, ha plusz sérülés kerül rá, mert zavar, ha nem vigyáznak az emberek egymás dolgaira, de egy új autónál a betege lennék ennek.Tse: 'uzik ezek mind, hogy így megkötik az ember kezét a csomagokkal. csipelést én gari utánra gondolnám, addigra legalább bejáratod
Kornel: ahogy már előttem is írták, vannak olyan dolgok, amiben egy 10-20 éves jobb középkategóriás autó bármikor körbehugyozza az új autókat. és az nem a felszereltség. az a kitalált rugózás, a kárpitozott (és alápárnázott!) ajtó, a beltéri anyagminőség, a részletmegoldások. és a fent felsorolt dolgokban egy 15 éves golf tud sokkal igényesebb lenni, mint egy új s-cross.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #73924 üzenetére
bár kimondottan nem vagyok opelfan, de ez a modell szerintem nagyon jól sikerült. polgári felhasználásra teljesen jó, csak az a baj, hogy szénné konfigurálva meg eléggé egybe ér az ára a leonnal, octáviával, amiben viszont vannak olyan apróságok, amik nekem minőségibb benyomású autót adnak ki.
konfiguráltam egyet, kb leon árban van azonos felszereltség mellett, ami azt jeletni, hogy az 1.4t automata nekem 8,8 a konfigurátor szerint... -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #73987 üzenetére
Kis szerencsevel csak a generator fosott be. Megesik barmivel. Nekem az 1.8T passat ac-ja szart be, amikor az e85 feloldotta a retket. Izgalmas volt a garazsbol kitolni a trelerig az automata autot
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #74218 üzenetére
Rendes telefon kell amugy a droiddal se lenne semmi baj, ha nem 623578 hardverkiepitesre kene optimalizalni. Meg megdizajnolnak rendesen, egysegesre.
Amugy az esoerzekelos ablaktorlo tenyleg jo, ha mar vegkepp muszaj bekapcsolni, akkor en is AUTO allasra rakom a kart. De a jo wax 60 felett ledobja a vizet szepen.
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen