- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iOS alkalmazások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Most jutottam el odáig, hogy elolvastam egy Alfa Giulia tesztet. Eljátszottam a gondolattal, hogy majd 10 éves korában akár látókörbe is kerülhet, mint használt autó, mert szép és jó helyen is hajt, addigra kiderül, hogy milyen gép, mik a típushibák stb...
Aztán olvastam ezt:
"A két polgári motor közül az egyik egy vadonatúj benzines, négyhengeres, kettős megfúvású turbóval töltött, elektromos mozgatású szelepes, alublokkos és -hengerfejes benzines, s kizárólag a nyolcfokozatú ZF-automatával rendelhető, kézi váltós nem lesz belőle."Na akkor a 10 éves terv része nem lesz a Giulia. Nem tudom, hogyha a dízelhez tudnak manuált adni, akkor a benzinhez miért nem....
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Erről a bőrkormány kopásról jut eszembe egy érdekesség:
Ugye mondják, hogy figyeld a kopását a kormánynak, váltónak stb... Egyszer olvastam valahol régen, hogy emberfüggő is az, hogy adott futásteljesítmény alatt kinél mennyire kopik a kormány.Ez például nálam is nagyon jól megfigyelhető, ugyanis mikor megvettük a gépet, a bal kéznél be volt mattulva a kormány, de még az apró "lyukacsok" látszottak. Nálam nem kellett hozzá 10ezer km és simára koptattam a bal felét, olyannyira, hogy az összeillesztésnél már nem csak elkopott, hanem kezd szétfoszlani. A jobb oldalon meg ép volt, nálam már szétmattult, pedig azt elég ritkán fogom.
Szerintem max 1 év és bőrözni kell, mert műanyagig "lerágom". -
Qtya123
őstag
válasz Kornel #36084 üzenetére
Szerintem a villanyautó egészen addig nem lesz áttörő siker és teljesen általánosan elterjedt dolog, amíg másik akku technológiát nem fejlesztenek ki.
Gondoljatok csak bele, itt nem a teljesítményen, környezetszennyezésen, előállítási költségeken van a legnagyobb hangsúly. Mindent az dönt el, hogy hány km-t tudsz megtenni és mennyi idő megtankolni.
Ha azt mondom, hogy van egy villanyautó, aminek ~500 km a hatótávja, van jó kúthálózat is és eljutottunk oda, hogy 25 perc alatt teljesen fel tudod tölteni, még az is élhetetlen a hétköznapokban. Ki akar sorban állni egy ilyen kúton, ha akár 1 ember is van előtte.
Azt a verziót most hagyjuk, hogy otthon a garázsban éjjel feltölt, mert az autók nagyobb része nem a garázsban, hanem az utcán parkol + nem estére hazaérve fog lemerülés közelébe kerülni, hanem az autópályán/főúton/világvégén a semmi közepén.
Hacsak nem válik lassan megfizethetetlenné a kőolaj, illetve nem találnak ki valami forradalmi akkut (kiegészítve azzal, hogy mondjuk az autók teteje full napelem és ritkán kell a töltéssel bajlódni), addig szerintem ez széles körben nem fog elterjedni.(#36091) tomcsi23: Vannak benne vicces részek, de kicsit hosszú videóra sikeredett.
Ehhez egy érdekesség: Sok ügyféllel szoktam asztalhoz ülni és azt tapasztaltam, hogy úgy 20-ból egy embernek szokása az asztalra kipakolni az autója kulcsát. Na a kipakolt kulcsok között 2 típus volt eddig kizárólag. BMW és Merci, de az arány kb az, hogy láttam vagy millió BMW kulcsot és kb 3-4 Merci kulcsot. Más autóét sosem....[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboy93 #36151 üzenetére
Nekem is tetszenek azok a felnik rajta.
Ennek a nagy ültetésnek nem vagyok híve, de engem aztán nem zavar, ízlés kérdése, akinek tetszik, felőlem csinálhat az aljából szánkót is. Inkább ez, mint a szmóendcsárm retek füstös agymenések.....
Mondjuk a sok visszaperemezett sárvédőnél nem tudom, hogy mi a helyzet a vízzel, sárral. Alapban fel tud gyűlni a tök egyenes perem mögött, oda kell figyelni rá és kimosni. A visszaperemezett sárvédőnél meg beül a vizes kosz, kimosni esélytelen és az életben nem szárad ki.Nekem egyébként IS200-ban ez nagyon teszik: [link]
Hihetetlen mennyit tud dobni rajta az a lökhárító. Az ültetés egyedül ami kicsit sok nekem rajta, de a felnik és az eleje az megvesz kilóra.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qtya123
őstag
válasz stickermajom #36232 üzenetére
A videón láthatjuk mennyire emberséges, művelt és segítőkész osztrák barátunk. #bezzegnyugatonmindenkijófej
Tsebacsi: miket beszélt, még továbbhajtott volna... Inkább kiszállt volna és kétszer fejbe rúgja, mert kiment elé az öreg.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz z123456789 #36506 üzenetére
Ezen felesleges agyalni, a képeken teljesen egyértelműen látszik, hogy nem kezelték le a rozsdát, csak simán ráfújták. Néhol már ott kandikál ki alóla....
Azért száradt, mert annyit megtettek, hogy lemosták magasnyomásúval a kosztól és várták, hogy megszáradjon, de semmi több.
Én a levélhez azért mellékelném a fotókat a rozsdás részekről, meg a műanyag alatti kezeletlen felületekről és kérném, hogy magyarázzák már meg legyenek oly szívesek, hogy ezt így mégis hogyan?!
Ez a munka így kb 10ezer Ft-ot nem ér, ráadásul a rozsda ott dolgozik az alvázvédő alatt.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na ma engem is elért -most először- a le akar nyomni, de nem értem hogyan emberke.
Gurultam a külsőben a piroshoz, ami után nem sokkal megszűnik a sávom. Tudtam, hogy a lámpa mindjárt vált, így nem fékeztem állóra, hanem lámpaváltásra kb 20-al gurulva, kettesben érkeztem. Erre a belsőben álló nagykipuffos xsara pörgő kerekekkel nekiáll tépni. Mondom bazz, én 20-al lendületben vagyok ezt most hogyan gondoltad... (bár, ha 1.6-os volt az úgy emlékszem 110 ló körüli, mellé elég könnyű, szóval 0-100 nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lehet, mint egy IS-nek).[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #36884 üzenetére
Így van, magánszemélyektől lehet venni jót, én is '12-ben háromszázért vettem a szaladgálós 1.0 Swiftet. Igaz mire megtalálta, megnéztem elég sokat. Két év és 65ezer km megtétele után húszezerrel olcsóbban adtam el. Az eladó Swiftekkel az a baj szerintem, hogy mivel egy megbízható technika, a tulajok 90%-a felordít, hogy "háeznemromlik el" és ennek örömére sz@rik a karbantartásra is, maximum olajat cserél benne néha. Olyan, hogy fékek, többi folyadék, gumik... Ismeretlen fogalom, merhá' ez nem romlik el, nehogy költsünk bármire is....
Mikor megvették rengetegen újonnan ezt az autót, nagy részük hosszútávra tervezett vele. Számomra az az érthetetlen, hogy ebben az esetben miért nem csináltatott senki alváz+üregvédelmet. Szerintem alig van Swift, amire raktak, azok közül is szerintem a legtöbbre csak akkor, miután már kirohadt és lakatolás után kapott. Pedig tapasztalatuk a rozsdáról volt a népeknek a szoci autók idejéből.Amúgy én nagyon csíptem az az autót, jó volt, hogy "érzelemmentesen" tudtam használni, nem zavart, ha rányitották az ajtót, vagy ráfagyott a hó, kapott 1-2 kavicsot a fényezés stb... Egy célgép volt, minden karbantartást megkapott, de a hétköznapi használatból adódó igénybevételeket nyugalommal kezeltem. A mostaninál meg ideg van, ha kap egy követ, vagy hasonló.
A legjobb az lenne, hogy vennék egy B5 Passatot szaladgálósnak, meg egy kirándulósnak/hobbinak mondjuk egy MX-5-öt. 2 autó fenntartása/tárolása viszont kizárólag a hobbi miatt jelenleg nem opció.
-
Qtya123
őstag
válasz Wiz Khalifa #36889 üzenetére
A székhely, ahogy nézem egy székhely szolgáltatónál van.
A megbízhatatlan és gyorsan eltűnő simlis cégek első ismertetőjele. -
Qtya123
őstag
válasz Wiz Khalifa #36911 üzenetére
Nem kell ahhoz beáldozni 3 millát, az csak "virtuális" pénz. A lányka meg lehet egy csóresz, aki azt se tudja, hogy cégtulajdonos.
Néztem a képeket, próbálták már ezt hegeszteni, meg ecsettel alvázvédővel eltakarni a trágya részeket. Szép munka lesz, ha normálisan ki akarja valaki javítani és nagyon nem 25 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Ha ez ilyen 53ezer km-el, milyen lesz 153ezer után?
A beázáson kívül az tetszett benne a legjobban, hogy nem működik egy feláras extra, amelyre a szerviz azt mondja, hogy ja, hát az a magyarországi autókban nem működik, de a pénzt azért vissza nem adja.
Érdemes megnézni a képeket is, micsoda illesztések, micsoda korrózió.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Én ezzel a klíma témával mindig bajban vagyok.
Ha beállítom úgy, hogy ne legyen melegem, 5 perc múlva fázom. Ha akkor alacsonyabbra állítom a venti fordulatot, vagy magasabbra a hőmérsékletet, eltelik 5 perc és újra melegem lesz.
Ugyanez a fújás irányával: ha előrefelé, vagy lábra állítom jó, de elkezdek fázni, utána átnyomom szélvédő irányába, akkor meg melegem lesz. -
Qtya123
őstag
válasz focvis #37220 üzenetére
Üdv a klubban, én is elég esélyesen szélvédő cserére készülök.
Ki kell szedni más okból a szélvédőd és eddig akármelyik szakit kérdeztem, azt mondta, hogy elég esélyes, hogy kiszedéskor repedni fog, mert van rajta pár kavicsfelverődés, ami korábban javítva volt. Azt mondják, hogy nem nagyon bírja az ilyen üveg a kiszedést... Szóval drukkoljatok, hogy szerencsém legyen és bírja ki.
Pilkingtont néztem 78 ezerért, a gyári 100e felett van (bezzeg e46-hoz szintén Pilkington 17.500 Ft... kezdem azt hinni, hogy van igazság a "japppánhoz drága az alkatrész" mondásban). Ráadásul a gumikéder sem biztos, hogy ép marad kivágáskor, az még +15ezer Ft.
Azon gondolkozom, hogyha csere lesz, kötni kellene egy "casco mini" biztosítást üvegkárra (állítólag van ilyen, még nem néztem utána), mert ha az új szélvédő 2 hónap után kap egy kavicsot, akkor én meg egy idegrohamot.
#37217Bögre:
Azért vicces, hogy több tétel is olcsóbb az IS250 esetében, mint az IS200-hoz:
Vízpumpa csere - IS250: 59 000 Ft IS200: 73 900 Ft
Kuplung szett cseréje - IS250: 122 100 Ft IS200: 128 000 Ft -
Qtya123
őstag
válasz tomcsi23 #37245 üzenetére
Az ilyeneket nem értem. Elvileg azért áll ő is a halál f@szára, mert nem akarja, hogy rányissák az ajtót nem? De akkor minek áll be közvetlenül a másik mellé. Ha esetleg azért állna messze, mert nem tud parkolni a tömegben és kietlen helyet keres, akkor megint bukik a logika.
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #37621 üzenetére
Nekem is tetszenek a felsorolt gépek, meg úgy alapban szeretem a rétegtermékeket, hogy nem jön szembe velem a sokadik ugyanolyan forma. Ez még az IS-re is rámondható, ha nem is olyan ritka, mint a felsoroltak.
Viszont ennek ára van, amit egyelőre annyira nem érzek, csak tudok róla. Most csapott meg kicsit a szele, hogy cserélni kell a szélvédőt és ugye a tucatmárkákhoz halomban van nemhogy a bontott, de az utángyártottból 100 fajta fillérekért. Ehhez meg van a gyári 130ezerért, meg egyedül a Pilkington 78 ezerért, amiből jelenleg 1 db-ot mond a cég a raktáron, de szóltak, ha az mégsincs, akkor kb 3-4 hét mire meghozzák kintről. (Amúgy van Pilkingtonból 35ezerért is, az annyiban különbözik, hogy az ablaktörlő lapátok alatt nincsenek fűzőszálak, szép a felár pár db fűtőszálért).
Szóval most gondoltam bele, hogy szép meg jó, hogy hozza eddig az autó az elvártat és nem romlott el rajta semmi, meg kb a teljes futómű még a gyári, csak akkor lenne vakarózás, ha telibevernék egy őzet. Nagyon nem az van, hogy a szomszéd bontóban megveszek hozzá mindent. Nyilván utánajárással és idővel be lehet a rétegmodellekhez is szerezni mindent, de azért nem mindegy. Van akinek ez az idő és utánajárás "áldozat" belefér, én úgy érzem, hogy nálam határeset. Hiányzik például a vezetőülés mögött az egyik sín végéről a kis műanyag takaró. A Toyota nem tud adni, mert kint sincs nekik raktáron... Filléres tétel, de nincs, bontott IS alig akad, ami meg volt az vagy azért nem volt jó, mert 2 típus van és persze, hogy a másik volt benne, vagy jó volt a típus, de bézs belsős. És ez egy IS, nem egy belpiacos Galant, vagy egy Silvia, vagy akármi.
Komolyan gondolkozom, hogy amennyiben cserére kerül a sor és nem növöm ki a hátsókerék dilit, nem IS250, hanem valami bimmer legyen-e az utód.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz focvis #37631 üzenetére
Igen, a 35ezrest fogom venni. Amúgy sem érzem sok hasznát annak, hogy fűti az ablaktörlő lapátok alatti részt. Mikor rá van fagyva a jég, úgyis le kell jégoldóznom, mivel ugye nem fűti a teljes szélvédőt, akkor meg már értelemszerűen a lapátokat is kiszabadítom a jégből.
-
Qtya123
őstag
válasz deicide #37658 üzenetére
Mint írtam a Grósz még kérdéses, viszont pár hét múlva ez (P1 út) biztos. Kíváncsi vagyok milyen lesz, remélem a gumik nem kopnak sokat.
MÁS:
Használtam egy ilyen szivírgyújtós porszívót. 80 wattos, kb 15 percet ment. Normális az, hogy a szivargyújtó ez idő alatt annyira felforrósodott, hogy kb 3 másodpercig tudtam rajta tartani az ujjam?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #37917 üzenetére
IS200 azért 1.8M körül már akad szép állapotban, 2003-2004 körüli évjárattal.
MÁS:
Cascoról mik a tapasztalatok? Szélvédőrepedés kavicstól, őz elütése, saját hibából autó összetörése és társai esetén általában fizet normálisan a biztosító, vagy az a trend, hogy vergődés van és belemagyarázás, hogy biztosnemúgyvót, meg ááá azt az alkatrészt nem fizetjük?A mostani szélvédő repedés, illetve pár napja egy madár elütése kicsit előhozta bennem az aggódást (főleg, hogy a nyári hónapokban elég sokat megyünk éjjel), hogy elkapok egy vadat és cumizok, mert nem minden második bontóban állnak halomban az alkatrészek. Ami meg van bontottan, azt nem 5 Ft-ért adják oda pontosan emiatt.
Van egy ajánlat, 48ezer Ft éves díj, 100e önrész+10% esetén. Szélvédőkárnál nem kérnek önrészt, illetve állítólag akkor is fizet, ha én vezettem a káresemény során (feleségem nevén van az autó, de 90%-ban én használom).
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #37974 üzenetére
Átolvastam az ÁSZF-ben leírtakat, de semmit nem találtam vadkárról.
Ez lenne az: [link] (32. oldalon részletezi az töréskár-biztosítást, 30. oldalon pedig az elemikár-biztosítást. A kizárási feltételek között nem olvastam erre utaló dolgot.)Arra továbbra is kíváncsi vagyok, hogy mi van akkor, ha a feleségem nevén van az autó, ő köti a Cascot, de én vezetem, mikor kár keletkezik. Erről sem találtam semmit az ÁSZF-ben.
#37976 Qru: Néztem ilyen kiegészítő biztosítást, de az a gond, hogy több összetevős nincs. Van amelyik csak vadkárra fizet, van amelyik csak szélvédőre, van ami csak parkolásra stb... Ráadásul a legolcsóbb vadkár kiegészítő 6.000 Ft és kemény 150.000 Ft-ig téríti a kárt.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #38250 üzenetére
EQMontoya&rvilike: Ezzel én is egyetértek, de én most nem a teljesen pénzügyileg tudatos autóvásárlókról beszélek (én is jártam 300ezres Swiftel, mert akkor az volt a 3 havi fizetésem és kb annyit szánok autóra), hanem akik így is úgy is túlköltekeznek az autóval. Nekik hiába mondod, hogy x havi bevétel max az autóvásárlás. Ők így is úgy is a számukra vágyott autót veszik, csak nem mindegy, hogy rögtön és a kínálat alja, vagy 2 év (most hagyjuk, hogy túl sok pénze lesz autóban, nem fog 200ezerért autót venni úgysem, hiába az lenne a racionális) és esetleg nem kell 1 hónap múlva rálocsolni a kajapénzét.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz roberto211 #38727 üzenetére
Én mondjuk ilyen árkategóriában szinte biztos, hogy nem mennék ki külföldre, hanem itthon vennék valamit. Többe kerülne a leves, mint a hús. Szerintem első körben fixálj le egy konkrét márkát, azon belül egy konkrét típust. Ez a bemegyek a kereskedésbe aztán meglátjuk mit találunk általában sosem vezet jó eredményre, ez nem egy kiló kenyér vásárlása a közértből ahol, ha nincs magvas, jó a sima is.
Miután megvan a típus, alaposan olvass utána, melyiknek mik a típushibái, nyűgjei, hol szeret rohadni, mire kell figyelni. Így azért már egy kicsit jobban bebiztosíthatod magad.SZERK: 300ezret egy felső kategóriásra költenél? Azon lecseréled a féket, meg veszel 1 garesz nyári, 1 garesz téli gumit és már simán fél millánál vagy. Vezérlést, folyadékokat, szűrőket még nem is cseréltél és még el sem romlott semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Bazzz... Eddig ~10 év alatt sosem volt defektem, erre ma megyek megtankolni az autót, mert este 7-kor vár rám egy 400 km-es út, erre meg hallom valami kopog hátul. Egy fém csavar áll ki a kerékből, mellette meg szökik a levegő. Pótkerék van, de kicsit kisebb az átmérője+ egyidős az autóval, nem fogok vele 400 km-t megtenni. -> Este 6kor ér rá a nonstop gumis, addigra leereszt. Szakadó esőben rakhatom fel a pótkereket.
-
Qtya123
őstag
válasz tomcsi23 #38760 üzenetére
Köszi a segítséget és neked is rbalint88, mialatt beírtátok, szerencsére már intéződött.
Közben már meg is fordultam a gumistól. Szerencse, hogy mégsem kellett kereket cserélnem, mert tartotta a levegőt, azt hittem ereszt. Így elgurultam a műhelyhez óvatosan.
Hát a gumis megcsinálta, de igencsak figyeltem minden mozzanatát, nehogy elcsesszen valamit, mert enyhén illuminált állapotban volt, éreztem rajta mikor a közelébe mentem, meg mondta is, hogy "hábocskicsitnemkészültem arra gondoltam a hétvégén nem esik be semmi"....Amúgy egy lemezcsavar ment bele, éppenhogy nem ütötte át teljesen a gumit, a belső felén már púposodott a hegye, de pont nem szúrta át. Rakott rá egy ehhez hasonló foltot.
Remélem bírni fogja, 10ezer Ft volt a móka.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz F_Zolee #38766 üzenetére
Munkaidőben. De ez vasárnap volt délután.
Amúgy néztem az árlistájukat úgy rémlik 2200 Ft a defektjavítás, 1000 Ft a kerék le-fel és 1650 Ft a centrírozás + volt egy új szelep. Erre a végösszegre ugye jön a 100%-os ügyeleti díj. Nem olcsó, de ha aznap kell, hogy kész legyen, akkor nincs sok választás... -
Qtya123
őstag
Akkor nekem nincs szerencsém, mert általában ilyenkor 5 percig jönnek szemből. Egyebkent ezzel a nagy tempóval esőben úgy rohannak az árokba, mintha jégen mennének. Alföldi munkatarsaim fele mar összetörte az autóját saját hibabol, míg mondjuk a pécsiek közül kb senki, pedig egy kicsit tobb a kanyar és ugyanannyit mennek.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz molnarpeter #39133 üzenetére
Tegnap mentünk arra 10 percig egy A8 mögött, 58al gps szerint.
-
Qtya123
őstag
válasz focvis #39779 üzenetére
Neked legalább ilyen horvát élményeid voltak. Én parázhattam az autó miatt, mert jól megszívatott az is, meg a szerelők is:
A történet ott kezdődik, hogy pár hónapja fékezéskor megállás előtt néha recsegett kicsit a jobb eleje. Pont volt egy ingyenes futómű átvizsgálási akció nemrég az egyik szervizben, amit sokan dicsérnek + nekem is jó volt a tapasztalat velük, mert az alvázvédelmet nagyon korrektül megcsinálták. Elvittem, hogy nézzék meg. Azt mondták, hogy überf@sza minden, jó a komplett futómű, feszes minden, meg különben is a Toyotáknak nagyon tartós a futóműve. Azt mondták az alkalmankénti recsegés a fék lehet, vagy a rugó alatt a kosz, de semmi olyan, ami hiba lenne.... Mondom oké.A héten a nyaralás 2. napján elkezdett minden fékezés végén recsegni, majd délutánra már a kormánytekerésre is ropogott az egész jobb eleje. Na mondom ez alsó gömbfej. Egyik ismerős tanácsára injekciós tűvel nyomtam be a gumiharang mögé olajat, elhallgatott. A baj az volt, hogy megemeltem az autót és egy fémcsővel megmozgattam a futóművet. A gömbfej függőleges irányban mozgott jó fél cm-t.
Tettem egy reményvesztett kísérletet (horvátoknál japó autó alig van, a fő csapásirány a VW és az Opel) egy műhelyben, tudnak-e rendelni gömbfejet. Mondta, hogy semmit nem tud rendelni ehhez az autóhoz.
Innentől kezdve a Montenegrói kiruccanás és a szerpentinen csapatásnak lőttek, pedig azt vártam a legjobban...
Maradt a ~40 km-en belüli mászkálás, lehetőleg nem kátyús utakon és az imádkozás, hogy hazahozzon minket úgy, hogy a kerék nem fordul ki. Hazahozott... -
Qtya123
őstag
válasz focvis #39930 üzenetére
Igen, ez a lényeg. Egyébként szerintem azért jött elő gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra a ropogás, mert kimosta a kenőanyagot a víz. Nem láttam jól, de mikor beinjekcióztam, mintha a gumiharang tövében lett volna egy hajszálrepedés. Ezt az elméletet erősítené az is, hogy egy zápor utáni autózást követően kezdte a jelenséget.
(A parkolási bírságod összege meg tényleg teljesen elfogadható. Nem tudom, hogy amerre mi voltunk - Dubrovnik és környéke - ott is ilyen barátiak-e a bírságok. Ha igen, gyakorlatilag fölösleges lenne parkolójegyet venni, mert olcsóbb a bírság, mint pár órára jegyet venni. -> Feltéve, ha van épp hely. Volt olyan, hogy a rendőr kiállt a városba vezető út közepére és lezárta. Mindenkit a világ végén lévő nagy mélygarázsba terelt, mert egyszerűen nem volt parkolóhely az egész városban. Azt mondta a mélygarázsos ember, hogy ez mindennapos délutánonként nyáron.)
-
Qtya123
őstag
Nekem még az is furcsa, hogy a váltókiosztás ugyanaz. A bal kézzel váltás még csak-csak, de az, hogy például a városban sokat használt 1. és 2. sebességnél ne ösztönösen magam felé húzzam a váltót, hanem eltoljam. Nekem ösztönösen olyan, mintha 5-be, 6-ba tenném.
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #40215 üzenetére
Bakker az tényleg majdnem évente egy autó!
Nekem is 2007-ben lett meg az első autó, de nekem eddig ez "csak" a 3., ha nem úgy alakul az életem, hogy a teljes országot át kell szelnem havonta, akkor még a 2. autónál, az 1.0 Swiftnél tartanék. A jelenlegit 2014-ben vettem és úgy 2021-ig tervezek vele. Megbolondulnék, ha évente átírás, olajcserék, vezérlések, az eladás során benyelt értékcsökkenés, esetleg új gumik égetnék a pénzemet, ráadásul pont addigra adjam el, amire mindent lecseréltem, rendbe raktam rajta.
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #40486 üzenetére
Bakker az autódnak ahányszor látom az elejét képeken, mindig elkap az ideg, hogy miért nem mernek manapság ilyen markáns vonalakat rajzolni. Miért minden autó egy finom, elnyújtott, latymatag retek. Miért annyi a lényeg a most jogsit szerzőknek, hogy egy autó milyen vidám (sic!) kinézetű legyen, meg legyen tele mindennel, aminek iF@szommal kezdődő neve van. Ezek a formák meg mennek a süllyesztőbe! Miért, Miért, MIÉRT!!!
-
Qtya123
őstag
válasz rbalint88 #40949 üzenetére
+1 Én ritkán húzom a számat autó beltere miatt, de ennek tényleg totál puritán, igénytelen fapad a belseje. Egy hasonló korú Fabianak sem rosszabb a beltere. Ha még valós is a km, egy 17 éves autóról beszélünk, forgalomba helyezve közel 2 milláért, ami se nem ritkaság, se nem prémium, se nem szép. Menni megy valamennyire, de távol van a húdeleszediafejem érzéstől.
MÁS:
Szeretnék venni egy szivargyújtó elosztót. A kérdésem az, hogy nem kell túlmisztifikálni, megvehetem az akármilyen kínait az e-bay-ről, a lényeg, hogy legyen benne biztosíték? Vagy valami igényesebb cucc kell a lelki békéhez?
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #41262 üzenetére
Nekem már az eleje tetszett, hogy nem csak a betöltőnyílás fedele maradt nyitva, hanem ott lóg a fekete műanyag kupak is. Töltőpisztoly kiszed, a többit észre se vesszük, csak megyünk a dolgunkra vakon, bele a nagyvilágba. (ha esetleg nem a nő tankolta meg, akkor meg a kutasnak is az apjaf@szát ).
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!