Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz BloodRay #1131 üzenetére

    Nem kétlem, de én még nem találkoztam olyan garanciával, hogy "bolti". Bárhol rákérdeztem garancia ügyben, az mind vagy hivatalos márkaképviseletei garancia volt, vagy EU-s.
    Aki belemegy ilyen "bolti" garanciába, az meg is érdemli, hogy a végén megszívja. :K

    21 éve a Prohardveren! ™

  • BPe

    csendes tag

    válasz BloodRay #1131 üzenetére

    Köszönöm, megnyugtattál.

    (#1132) Zellerfagyi
    Megtisztelsz, de még Én is csak most csipegetem az infókat.

    (#1135) james17408
    Még nagyon új Nekem is, most "térképezem" fel a tudását.
    Amit eddig láttam, teljes megelégedettséggel tölt el, nem bántam meg a vételt.
    Ma délután beszereztem az LG SBS-es demóját - hát mitmondjak - szenzációs.
    Felhősödést egyáltalán nem tapasztalok.

    A garancia dilemmákkal kapcsolatban csak annyit, hogy egy családtagom vásárolt egy samut a kalocsai cégtől és mivel egy kicsit zúgott a készülék, felhívta Őket.
    Ki is jöttek (200Km), hozták a cserekészüléket, elvitték szervízelni, majd visszahozták javítva.
    Teljesen korrekten jártak el. Második esetben (eltűntek a menük), közvetlenül a márkaszervízhez fordult (gyyorsabb), Ők szintén hasonló korrrektséggel jártak el.
    Szerintem nincs mitől tartani az Online boltok pontosan tudják, létük azon múlik, hogy mennyire megbízhatóak, mihelyt a bizalom megrendül, becsukhatják a boltot.
    Persze Én nem belülről látom mint BloodRay (talán jobb is így :) ) és sajnos a Magyar online kereskedők, tisztelet a kivételnek ( a kalocsai cég az eddigiek alapján kivétel) fényévekre vannak a nyugati online boltok korrektségétől.
    (Ez nem reklám akart lenni, csak egy teljesen kívülálló tapasztalatait írtam le.)

Új hozzászólás Aktív témák