- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Yettel topik
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz lazarus2206 #13002 üzenetére
Az, hogy ezek után nekem milyen az írásom pont nem érdekes a dolog szempontjából, még csoda, hogy elégedetlen vagyok, nem? Csendben kéne hagynom, hogy így legyen ugye?
Sőt mi több, biztos ezeket mind kitalálom, hogy két álláspontnak kelljen lenni... ugye?
Direkt hibásat vettem, hogy velem mindenki kiszúrhasson vagy ne végezze a munkáját és ennek én hangot adjak, így van?
Inkább ne válaszolj.1. Én vagyok a vásárló, az ügyfél.
2. Ha már erre költöm a nehezen összegyűjtött pénzem és odaadom az LG-nek, aki GARANCIÁT VÁLLAL, amit nem én találok ki. Majd HIBÁS a termék... akkor az a minimum, hogy eljárnak az ügyben.
3. A másik meg, hogy egy szervizes ebből él, ezért márkaszerviz... mindenkinek van egy munkája, amit vagy elvégez vagy ELÉGEDETLEN a vásárló.. főleg negyedmillió kiadása után.4. A másik meg, hogy nehogy még ide beregisztrálva a márkaszervizes fia ossza nekem az észt, sőt inkább ha ezzel így akarnak hozzájárulni az LG termékekhez és a garanciális javítás minőségének a hírnevéhez, akkor inkább örüljenek, hogy vagyok annyira korrekt, hogy nem írtam be egyből a várost és a márkaszerviz nevét.
Szégyen, hogy manapság Magyarországon az a módi, hogy úgy kell beállítani, hogy a vásárló a bunkó, a szervizes meg csak az áldozat... persze végezni a munkáját megfelelően meg nem akarja, mert nem adok a garanciális javításért pénzt neki, mert ugye mi másról lenne szó...
Az meg, hogy a szerviz kifogásolja, hogy én le merem írni, hogy mi történt, az meg már mindennek a teteje, nem ám még, hogy ezért regisztrál, hogy leszóljon ezzel kapcsolatban mindent.
Lehet, hogy rendesen kéne hozzáállni az ügyfélhez és nem történne ez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen