- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz RapaNui1 #45327 üzenetére
Hogy végezte volna ha alá kell írni?
Covid alatt is kellett, nagyon ritka ahol nem. GLS, DPD, UPS, MPL, mindenki szállított ide is, alá kellett mindent írni... vagy ha érintésmentes akkor volt olyan ahol app-ban tudtad jóváhagyni, de ott is PIN kóddal amit elvileg csak te tudhatsz.Ha nincs semmi egyedi azonosítás és elég egy 3x3 pixeles kép akkor ré szar az egész rendszer ahogy van. Ilyen nem lehet. Vagy ha igen akkor övék a felelősség.
Mégis hogy hagyhat ott bárhol egy csomagot úgy, hogy a címzett nincs ott?Szerintem ezt ütni kell mert igazad van, hogy sok helyen a rendszer is szar + akik végzik a feladatot (sztem is 90%-ban rajtuk múlik amúgy) de semmi nem változik ha nem lép semmit az ember.
Ha sok csomagot kapnak és szar a fizetés azt én nem tudom innen megoldani. Én reklamálok, leverem rajta (sajnos) és ő majd a saját főnökén/munkahelyén. Vagy direktben ha tudja vagy indirekt=elmegy és egy idő után a cég is megérzi. Most épp azokat az időket éljük amikor nincs futár, szakács, burkoló, stb... pont lehet(ne) kicsit nyomást gyakorolni, hogy ne a kisemberek, ők húzzák a rövidebbet mindig... és áttételesen mi.
Egyetlen esetet tudok amúgy amikor nem kellett aláírás: jómagyar posta és épp a tértivevényes, tehát ajánlott küldemény.
1. Ami nem ajánlott az kb. lutri, hogy megérkezik-e.
2. Ajánlottra meg kitalálták, hogy nem kell aláírni. Ahogy van be is dobta a postás az ajánlottat. Máskor - ugyanezen covid alatt - egy sz*ros, sima levélért felcsengetett (10-ből 1-szer). De vettem át úgy hivatalos céges levelet, hogy a postaládában 1db "nem tudta kézbesíteni" cetli volt úgy hogy, 0/24-ben otthon HO-ztam 1 éve + asszony+gyerek GYED-en itthon. A második kézbesítés napja ráírva: vártam, semmi nem jött. Végül a postán átvettem úgy, hogy rá volt pecsételve a két sikertelen kézbesítés. Csak hümmögtek rá amikor rákérdeztem.Szóval tldr: a fenti amit írsz, hogy "bármit, bárhogy lehet", ez gyk. rendszerszintű lopás, (ellopatás) nulla szolgáltatás, hiszen vagy megkapod vagy nem... és nulla felelősség mindezekért pedig értékről beszélünk.
Abba már bele se menjünk ami a jelen eset: hogy ha még az árát vissza is adják semmire sem mentél, hiszen tök más az értéke: már nem kapható vagy ha igen akkor 2x annyiba kerül. Ezt meg esélytelen még pluszban leverni akkor is ha végigtolja az ügyet és "korrektül" rendeznék a dolgot.
@vzarmo
Tökre emberfüggő szerintem az egész. Nekem volt már mindenhol jó és rossz tapasztalatom is. Van aki fel se hív, sőt posta ki se hozza, lásd fentebb. Aztán MPL-nél volt idén az első ember aki előre telefonált, hogy hozhatja-e. GLS/DPD ha kellett megvár 5-10 percre, visszajött 1-1-szer később. Ha nem tudott korrektül megbeszéltük.
Aztán tök más ember ugyanattól a cégtől reggeli SMS után nem jött. Délután jött a köv. SMS, hogy sikertelen X-Y óra-perc. Akkor mentem a gyerekért az iskolába, gyk. a leírt percben a kapuban álltam. Másnap reggel csenget, hozza. Kérdezem miaf*sz volt..."tegnap nem ő volt". De látszott rajta, hogy rutinból mondja.Nekem UPS-szel volt a legszarabb tapasztalatom anno de ott is a futár volt személyesen gáz. Már telefonban össze lehetett vele veszni, aztán a hivatalos paraméterekre hivatkozva ő nem tud máskor jönni, stb... megbeszéltünk egy fix időpontot mikor TUD. Város másik feléről munkahelyről idő előtt lelép, hazaér fél órával a megbeszélt idő előtt és nem jött. Telefon kicsörgött de lesz*rta. Ez évekkel ezelőtt volt. Most meg Németországból megjön a UPS csomag korrekt módon egy hétvége alatt (értsd: péntek délutáni rendelés hétfő reggel, trackelve, sms-ezve, akkor amikor írják.)
Legutóbb a DHL hozta úgy a csomagot, hogy nov. közepén 3-5 napos szállítást írtak. Január végén érkezett meg, tracking semmit nem mutatott, ők nem reagáltak írásos panaszra. (Miután megjött 2 hónap után, rá 2 hétre jött az első válasz a panasz(ok)ra, hogy várjak, nincs semmi látnivaló. Ez milyen ügyfélkiszolgálás? )
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!