Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz RapaNui1 #45327 üzenetére

    Hogy végezte volna ha alá kell írni?
    Covid alatt is kellett, nagyon ritka ahol nem. GLS, DPD, UPS, MPL, mindenki szállított ide is, alá kellett mindent írni... vagy ha érintésmentes akkor volt olyan ahol app-ban tudtad jóváhagyni, de ott is PIN kóddal amit elvileg csak te tudhatsz.

    Ha nincs semmi egyedi azonosítás és elég egy 3x3 pixeles kép akkor ré szar az egész rendszer ahogy van. Ilyen nem lehet. Vagy ha igen akkor övék a felelősség.
    Mégis hogy hagyhat ott bárhol egy csomagot úgy, hogy a címzett nincs ott?

    Szerintem ezt ütni kell mert igazad van, hogy sok helyen a rendszer is szar + akik végzik a feladatot (sztem is 90%-ban rajtuk múlik amúgy) de semmi nem változik ha nem lép semmit az ember.

    Ha sok csomagot kapnak és szar a fizetés azt én nem tudom innen megoldani. Én reklamálok, leverem rajta (sajnos) és ő majd a saját főnökén/munkahelyén. Vagy direktben ha tudja vagy indirekt=elmegy és egy idő után a cég is megérzi. Most épp azokat az időket éljük amikor nincs futár, szakács, burkoló, stb... pont lehet(ne) kicsit nyomást gyakorolni, hogy ne a kisemberek, ők húzzák a rövidebbet mindig... és áttételesen mi.

    Egyetlen esetet tudok amúgy amikor nem kellett aláírás: jómagyar posta és épp a tértivevényes, tehát ajánlott küldemény.
    1. Ami nem ajánlott az kb. lutri, hogy megérkezik-e.
    2. Ajánlottra meg kitalálták, hogy nem kell aláírni. Ahogy van be is dobta a postás az ajánlottat. Máskor - ugyanezen covid alatt - egy sz*ros, sima levélért felcsengetett (10-ből 1-szer). De vettem át úgy hivatalos céges levelet, hogy a postaládában 1db "nem tudta kézbesíteni" cetli volt úgy hogy, 0/24-ben otthon HO-ztam 1 éve + asszony+gyerek GYED-en itthon. :U A második kézbesítés napja ráírva: vártam, semmi nem jött. Végül a postán átvettem úgy, hogy rá volt pecsételve a két sikertelen kézbesítés. Csak hümmögtek rá amikor rákérdeztem.

    Szóval tldr: a fenti amit írsz, hogy "bármit, bárhogy lehet", ez gyk. rendszerszintű lopás, (ellopatás) nulla szolgáltatás, hiszen vagy megkapod vagy nem... és nulla felelősség mindezekért pedig értékről beszélünk.

    Abba már bele se menjünk ami a jelen eset: hogy ha még az árát vissza is adják semmire sem mentél, hiszen tök más az értéke: már nem kapható vagy ha igen akkor 2x annyiba kerül. Ezt meg esélytelen még pluszban leverni akkor is ha végigtolja az ügyet és "korrektül" rendeznék a dolgot.

    @vzarmo
    Tökre emberfüggő szerintem az egész. Nekem volt már mindenhol jó és rossz tapasztalatom is. Van aki fel se hív, sőt posta ki se hozza, lásd fentebb. Aztán MPL-nél volt idén az első ember aki előre telefonált, hogy hozhatja-e. GLS/DPD ha kellett megvár 5-10 percre, visszajött 1-1-szer később. Ha nem tudott korrektül megbeszéltük.
    Aztán tök más ember ugyanattól a cégtől reggeli SMS után nem jött. Délután jött a köv. SMS, hogy sikertelen X-Y óra-perc. Akkor mentem a gyerekért az iskolába, gyk. a leírt percben a kapuban álltam. :) Másnap reggel csenget, hozza. Kérdezem miaf*sz volt..."tegnap nem ő volt". De látszott rajta, hogy rutinból mondja.

    Nekem UPS-szel volt a legszarabb tapasztalatom anno de ott is a futár volt személyesen gáz. Már telefonban össze lehetett vele veszni, aztán a hivatalos paraméterekre hivatkozva ő nem tud máskor jönni, stb... megbeszéltünk egy fix időpontot mikor TUD. Város másik feléről munkahelyről idő előtt lelép, hazaér fél órával a megbeszélt idő előtt és nem jött. Telefon kicsörgött de lesz*rta. Ez évekkel ezelőtt volt. Most meg Németországból megjön a UPS csomag korrekt módon egy hétvége alatt (értsd: péntek délutáni rendelés hétfő reggel, trackelve, sms-ezve, akkor amikor írják.)

    Legutóbb a DHL hozta úgy a csomagot, hogy nov. közepén 3-5 napos szállítást írtak. Január végén érkezett meg, tracking semmit nem mutatott, ők nem reagáltak írásos panaszra. (Miután megjött 2 hónap után, rá 2 hétre jött az első válasz a panasz(ok)ra, hogy várjak, nincs semmi látnivaló. :D Ez milyen ügyfélkiszolgálás? :) )

Új hozzászólás Aktív témák