- Nokia 130 - egyszerűen vége
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
Hirdetés
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Mobilarena
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
válasz grimm2015 #64720 üzenetére
"De könyörgök, el ne hidd már, hogy te bármelyik halálodnál jó döntést hoztál..."
Hát pedig képzeld vannak objektíven jó és rossz döntések adott szituációkban. Persze sok koordinációs hiba is van, nyilván nem mindig lehet tudni mi jár a másik fejében, ahogy Lokids is írta és lehet, hogy két eltérő megoldás születik, ami viszont egy időben zavart okoz. Amiről én beszéltem elsősorban az nem az ilyen "hát lehet így, meg lehet úgy" helyzetek, pl. Baron után most miden vagy topon induljak meg, hanem olyanok amikor konkrétan megvan, hogy mi a jó play.
Egyértelmű, hogy amikor van egy sárkány fent és tudjuk, hogy az ellenfél is rá fog menni, akkor nem kezdünk el tök random elmászkálni másfelé, hanem igazából 5 embernek ott kellene lenni sárkánynál, de legalább 4-nek, ha van mondjuk egy splitpusher is a csapatban.
Ugyanilyen az a helyzet, ami állandóan felmerül és szét kell pingelnem a mapot mire megértik, hogy amikor betoltuk midet, megvan az inhibitor, de már éled az ellenfél az új itemekkel stb. akkor nem forszoljuk ott a semmit középen, mert 99%-ban annyi a végre, hogy 3-an meghalunk 2 meg jobb esetben low hp-n eltud menekülni, semmi értelme. Utána amikor újra támadunk nem megint a már megnyert midet kezdjük el tolni, annak semmi értelme, olyankor el kell indulni topon vagy boton és szerezni még egy inhibitort. Nagyon simának kelle lennie a meccsnek, hogy egy szál bedöntött inhibitorral megtudjuk nyerni. Szóval igen ilyenkor is az a jó és biztos play, ha betolunk mégegy ösvényt miközben a super minionok meg maguktól tolják a közepet., nem pedig forszolunk ott a szűk szurdokban percekig, amiből semmi nem lesz. Van, hogy valaki OP és betoljuk kész vége, de ez nem egy átgondolt biztos terv, szimplán néha bejön, erre nem lehet egy konzisztens játékot építeni.
Én szeretek mindig a stabilitásra játszani, nem arra, hogy véletlen megnyerünk-e egy clownfiesta teamfightot az enemy tornyai alatt vagy nem. Kell mindig egy terv, egy stabil felépített taktika és ezt csak úgy lehet kivitelezni, ha tudjuk, hogy adott helyzetben igen is vannak meglépni való fix dolgok, amiket adott helyzetben tenni kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- 24 Hours of Le Mans
- Opera böngésző
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nokia 130 - egyszerűen vége
- Építő/felújító topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...