- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
freddirty
senior tag
válasz Har_melin #108 üzenetére
Huh a GT710-et nem ismerem, de itt egy összehasonlítás egy átlagos 1060 és a GT710 között:
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GTX-1060-6GB-vs-Nvidia-GeForce-GT-710/3639vsm77649Ebből azt látom hogy a 1060 5-15x több fps-t ad ki egy játéknál. Nálam gét gép van, egyik egy 1060 a másik egy 1660s. Kb egyformán fut mindkettőn 30-60 fps között. (a minion build sok ellenféllel leviszi 30-40 köré). Ebből kiindulva az 5 fps nem volna annyira játszható.
Egyébként a grafikus engine annyiból nem tetszik, hogyha a háttérben van a game akkor is használja a GPU-t. Van egy állandó nem is kevés terhelés (50-60%) ami zavaró lehet ventizaj miatt. persze levettem a háttérfps-t minimumra de az sem segít. Ebből a szempontból a 1060 jobb, ott ekkora terhelés mellett sincs nagy hőtermelés és nem hallani a ventit.
Más game azért ezt megoldja jobban, akár egy menü felhozása is lekapcsolhatja a GPU használatot.fred
-
freddirty
senior tag
válasz Har_melin #133 üzenetére
Huh csak most olvastam a válaszod rég nem néztem be ide.
A nem lesz benne több-et időben értettem. 1-2 hónap után bármilyen ARPG-t megun az átlag játékos, POE-t is. Mindegy mennyi is a tartalom benne. A POE azért fejlődik és marad fenn mert van a három hónapos fejlesztési ciklusuk ahol elég erősen változik a játék ami miatt visszajönnek a játékosok 1 hét-től két hónapos időtartamra. /Az időtartam csak attól függ mennyire fun a liga az adott játékosnak/
Ezért is remélem, hogy az LE is hasonló pályára lép, mert nagyon szimpatikus az ami már most benne van, nagyon sok potenciált látok benne, jó lenne ha a POE-t végre valami megszorongatná (lássuk be nagy valószínűséggel egy Diablo 4 nem fogja) és lenne pár év múlva egy egészséges verseny az ARPG játkosokért.fred
-
freddirty
senior tag
válasz Har_melin #304 üzenetére
Szia, huh nem is tudtam hogy egy GT710-el toltad a POE-t. Full respect. Szerintem elég combos összeg lenne egy teljesen új PC nem biztos, hogy egy átlagbérből kijönne egy jó új PC és hozzá mondjuk egy használt videokártya. A GT710 után akár egy használt 1660s is elég nagy ugrás lehetne, 50-60k-ért. Bár régebben játszottam a Last Epoch-al de elég hardverigényes volt. De végülis elfutott 1080p-ben a 1060 vagy 1660s kártyáimmal. De messze nem olyan jó az engine mint a POE alatt. Vszleg ezért sem lehetséges rendes endgame zoom-zoom build, mert még ha a mechanika lehetővé is tenné a game engine megfeküdne egy nagyon gyors kari alatt. Részemről ez az egyik ok ami miatt már nem játszom a last epoch-al. Szinte csak egy build van ami valamennyire gyors és endgame-ben a trashmobot úgy ahogy letakarítja. (A másik, hogy nagyon hiányoznak a változatos POE like liga mechanikák az endgame-ben, hisz semmi más nincs csak a monolitok futása. Ha lenne 3-5 monolitokon felugró speci kontent akkor változatosabb lehetne.)
fred
-
savior
őstag
válasz Har_melin #344 üzenetére
Az jól hangzik.
Mondjuk azt még nem tudom mit fogok eladni, mert hogy semmi igazán jót nem találtam 4 kari felhúzása közben az is biztos
3-4 enchantos legó ami értékesebb lenne és gondolom az is csak akkor, ha valami ritka cuccon van. Én meg max 2 enchantosat találtam. (lehet nem enchant a neve csak most nem jut eszembe).
Meg exaltedből is az érne valamit, amin legalább 2 t6+ bónusz van, de olyan se esett még egy se, pedig már 5 tab tele exaltedekkel és nem teszem el csak ami érdekes.https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
bajtokarpi
senior tag
válasz Har_melin #410 üzenetére
Sziasztok!
Segítsetek nekem légy szíves. Rátaláltam erre a játékra, és elgondolkoztam rajta, hogy megvegyem, de előtte kikérném a véleményeteket. Jelenleg D IV-el játszom, de valahogy nem érzem azt, hogy odaszögezne a monitor elé. Most már a 3. szezont nyomom, és sok újdonságot nem raktak bele, ami miatt folyamatosan fent tudná tartani a játszhatóság élményét. Viszont magát a stílust, a műfajt nagyon szeretem. Ott van a PoE, ami viszont már túl összetett (nincs időm ennyire belemélyedni egy játékba), rengeteg időt kívánna. Nos a Last Epoch hol helyezkedik el mondjuk ehhez a két játékhoz viszonyítva? Néztem róla videókat ott tetszett, de ti akik már játszottatok vele, mi a véleményetek?
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
Gave
addikt
válasz Har_melin #421 üzenetére
Igen, a balansz kicsit adok-kapok, a sztenderd grind közben, ha valaki figyelembe veszi a hp és resist tuningolást, esetleg még hozzá: hp regen, leech, vagy ward is segít, akkor úgy kb be lehet rajta aludni, a Bossoknál viszont még így sem mindig tud megengedni 1 extra találatot.
Totem sámánnal meglepődtem pl, mennyivel egyszerűbb volt Lagon, de a Naga god meg mennyivel nehezebb mint a Paladinnal, bár ez is nagy eséllyel tényleg build-build és nem class függvénye. A totemek sebeztek akkor is amég én gyakorlatilag csak a mozgásra tudtam figyelni. Paladinnal bele kellett állni a támadásba mert ha nem vagy ott a csápoknál akkor nincs dps. Naganál meg kiléptem minden stone gazeből a Palával, és a health regen buffok miatt alig volt gondja.
Még nem néztem bele jobban az endurance statra, de lehet, hogy endurace+ward lenne a nyerő a bossoknál ahol számít rá az ember, hogy 1-1 találatot beszív.
Amúgy a töltési idő valami online gond lesz , nekem offline pár mp volt végig.
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #430 üzenetére
D4-ből jövök, a blizzard faszságaiból elegem lett... Ez a cycle noncycle hogy néz ki pontosan? Gondolom olyan, mint odaát az Eternal és a Season. Valahol redditen azt olvastam, hogy az új cycle tartalom bekerül a noncycle "realm"-be is, magyarul nem kell új karaktert indítani a szezon tartalmak eléréséhez. Ha ez igaz, akkor mi értelme van egésznek? Vagy csak a cycle lejárta után kerül be eternalba (vagy teljesen félreolvastam valamit és a cycle content is csak annak végéig elérhető)? Na és az offline módban a cycle hogy néz ki?
Bocs a hülye kérdésekért -
Ellia
addikt
-
Har_melin
addikt
válasz Har_melin #451 üzenetére
Más is futott már bele olyanba, hogy nem tölt be egy echo (most konkrétan az Altar of Flesh, ami ugye nélkülözhetetlen a továbblépéshez)?
Töltőképernyő megjelenik, zene szól, jobb alsó sarokban a kis négyzetben pörög, de nem tölt be. Ha bezárom a játékot (visszalépni sem lehet belőle) és újraindítom, akkor viszont a kiderül, hogy ő ezt RIP-nek vette és csökkent a stabilitása a timeline-nak.
Ilyenkor mit lehet csinálni? Azon kívül persze, hogy jelentettem. (Ja igen: a timeline-on más echobe be tudtam lépni ez után is.)
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #461 üzenetére
Van egy 80+-os warpath void knigtom, azon nekem is van pont a last wishen is tömegben pillanatok alatt felrakom magamra a 4 sigilt, ami nem keveset dob a sebzésen.
Egyedül bossnál szar a dolog, mert kezdéskor oké, felrakom magamra, db kb nulla a manám és pörgés közben nincs regen, így ha lejár a sigil, akkor vagy rohangálok míg nem lesz full manám vagy elengedem a dolgot és anélkül gyepálok továbbÉs igen, magát proccolja, meg nem is normál skill hanem passzív pont. Shurikenekkel és Dancing strike-kal próbáltam a proccot és bejött, minden irányba dobálja ha proccol DS-sel (bár a dancing strike valamiért oltári gagyinak érződik, de nem tudom megmondani miért).
Sorcival próbálkoznék egy önmagát proccoló Lightning Blasttal ami ugye a Staticból jön ha magas a charge, de egyenlőre még csak a Zap van meg, Overload nincs, de ez a Zap olyan lepkefing, hogy hihetetlen... ráadásul nagyon közelre hat csak, ergo a blast sem fog messzire ütni és csak 1-2 másodpercenként üt egyet. Oké, chainelni fog meg gyün az egész skill tree, de cserébe megállás nélkül szívja a manát ha üt és ott kell lenni arcban. Az orb azért kéne, hogy még többet chaineljen a blast ha küldök egy labdát, de egyelőre úgy néz ki, hogy zsákutca a "build" Meg ha meg már úgy is közel kell lenni, akkor meg mehetne a körözős orb.
A static meg szerintem hót ratyi egy skill, de még négy szint kéne rá hogy meglegyen az overload... -
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #457 üzenetére
Valóban érdekes, hogy nincs rá rule, de a pöttyek segítenek szűrni. Az item körül jelzi a földön, hogy mi van az itemen. Balra prefix-jobbra suffix. Engem főleg a base-ek szoktak frusztrálni. Egy pont után nem nagyon fér bele a rossz alap, és rettentő érzés mindig rossz base-re kapni a fontos exalted affixeket.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #467 üzenetére
Őszintén szólva én lelkes bontogató voltam sokáig, de valszeg túlzásba vittem a dolgot. Mostanra csak a combo health maradt bent a ritka affixeken kívül, meg sokáig bent van a main stat, mert ezek tudnak hiányozni nagyon ha véletlenül nincsenek készleten.
Eddig kb minden karimnál a normál monolithok után kezdtem megunni a dolgot. Ott már tényleg ritkán jön jó base+jó statok kombó. (Ráadásul a futtában összerakott karaktereim ott kezdtek rendszeresen megfeküdni.) Most először fogok úgy játszani, hogy előre megterveztem a buildemet, targetfarmolni fogok pár uniqeot, és átszínezem a jó base-eket. Bízom benne, hogy az SSF frakció boostja és a legendary craftolás kitolja pár szinttel az érdeklődést.
Btw.: Elképesztő hová jutott ez a játék. Az új subclassok kidolgozása fényévekkel van a régiek előtt, ahogy a graf és a design minősége is hatalmasakat ugrott. Csak kapkodtam a fejem mikor megláttam az új act 1-et.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #470 üzenetére
Ezzel nekem is gondom van. 1.0 alkalmából szerintem elkezdem normálisan kategorizálni a stah-t. Nekem offlineban van abszurd mennyiségű cuccom. Fogalmam se volt mi jó mi nem. Szerintem sokáig minden exalted itemet elraktam. A runemaster onilne csak, ott már egész vállalhatóra szorult vissza a mennyiség. Idolokat mostanra nagyon erősen filterezem. Előre kinézem mi kell majd és a nagyok közül a többit eltüntetem. Kicsiket elrakom sokáig, hogy lehessen játszani a resistekkel.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #489 üzenetére
A treshold működéséhez egy kérdés. 1000 hp-d van, treshold 200 és 50%-kal csökkent, boss üt 900-at. Mi történik?
Egyben leüti rólad a 900-at, maradsz 100 hp-n és innentől érvényes az 50% csökkentés, hiszen 200 hp alatt vagy.... vagy pedig
Kétfélét számol és bekapsz 800 sebzést, majd a maradék 100 már 50%-kal csökkent, mivel azt már a treshold alatt kapnád be, tehát 150 hp-ra üt csak vissza?D4-ben is van ugyanez a mechanika (less damage while injured) csak ott az első módon működik, ami azért szar, mert ha one-shot, akkor pápá van, ez nem fog megmenteni. Sanda gyanúm, hogy itt sem számol másképp. Ilyen irányú tapasztalat esetleg?
A futkosáshoz, meg az általam ismert kasztoknak va megfelelő skillje, én használom is őket bossfightnál. Rugó-shift, Sentinel-shield rush, Mage-teleport/flame rush.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #518 üzenetére
Ne hagyd ki az idolokból szerezhető echo sebzést sem, onnan is be lehet szedni nem gyenge százalékokat. Nekem így egyre szimpibb lett az itteni HoTa build, csak ezt Ereasing Strikenak hívják Még az endgame előtt használtam a WP VK-val, de most még buffolnak is rajta, simán lehet main skillként használni, olyat üt.
Mondjuk a Rive is használható, csak nem nézegettem jobban eddig, ráadásul ott 80% az echo esélye nem 40%.Nagyon durva patch ez az 1.0, megérdemlik a figyelmet.
#512CzukorGabi ha megy az angol, akkor ez a videó elég szarkasztikusan, de segít dönteni [link]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #523 üzenetére
1 corruption jelent 0,5% +health/damage-et. Empowered monolithon ugye alapból +50%-kal indulnak a mobok (100 corruption) és ahogy nő a corruption általánosan erősödik minden és egyre több echo-s módosító marad meg tovább, ami azért tud nem keveset tud dobni a nehézségen. Innentől a karakter erőssége mondja meg, hogy meddig tudsz elmenni.
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #528 üzenetére
Nem csak a nehézség, hanem magasabb corruption-ön jobb loot és az echoknál is lineárisan magasabb esély van arra, hogy exalted vagy unique lesz a reward sima rare helyett.
Tényleg gyúrtak a monolitokon, más a százalék, jóval erősebb most már a 200 is, mint a 100. Patchben benne vannak a pontos számok.
-
-FreaK-
veterán
válasz Har_melin #568 üzenetére
Köszi, pont ebből a videóból tetszett meg először, én így első blikkre azt láttam, hogy nincs extra gear igény, de rég játszottam már a játékkal, elfelejtettem
Mana-t kell stackelni ahol lehet azt látom.Illetve másik kérdés: eddig ingyenes volt a játék vagy meg kellett venni és early access? Most nem tudom megnézni a steam-en (meló)
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #584 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam, de ha nem tévedek, akkor úgy van, hogy annyi affixet tesz rá, amennyi hely van (LP) van a unique-on. Tehát majdnem úgy, mint a Merophage-nél (betör és amennyi shard jönne le az affixekből, azt rárakja a fegyóra) csak nem tudom, hogy random e shard szám vagy esetleg kicsit más a mechanika.
Nekem is esett LP2-es, de az item is olyan, hogy soha fel nem veszem#582Qlux igen tudom, hogy ritka a magas LP, ritka itemnél meg bőven kell farmolni, mire talán ha esetleg méltóztatik ezredjére kiesni egy LP3-4. Amúgy láttam ennél jóval ritkábbat is, az valami milliomod vagy tízmillomod volt
A mondandóm lényege egyébként az volt, hogy kiesik minden, ami a buildhez kell, hogy tudj vele játszani, de ha min-maxolni akarsz, akkor lehet bőven időt beletenni, tehát nem a cucc ritkaságával játszottak, mint máshol, hanem azzal, hogy elérd a 99%-ot a build-del. És szerintem ez jó dolog.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #644 üzenetére
Hát nem tudom, nekem kb 10 mp-et tölt két map közt, szerintem bőven kibírható, a D4 nekem többet töltött, ráadásul rendszeresen laggolt játék közben.
A campaignt meg miért nem ugrottad át? Ha már volt egy magas szintű karid kulcsokkal a dungenokökhöz, akkor megoldható a dolog.#648MikeWazowski a kettő közt van, jóval több, mint a D4, de nem kell hozzá phd mint a poe-hoz
#649Gave én úgy tudom, nem a forgalommal volt baj, hanem más technikai gond adódott.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #653 üzenetére
Nem normális, hogy neked ennyit tölt, nem tudom mi lehet gond Kérdezz rá redditen, hátha tudnak segíteni.
#658Gave olvastam a posztot, ők legalább reagálnak, nem úgy mint mások.
A lecserélt/új enemik nekem is feltűntek, szerintem jót tett a játéknak, bár nekem fura módon nehezebbnek tűnik, mint 1.0 előtt volt (vagy csak hozzászoktam a viod knight pörgős daráláshoz magas szinten ) -
savior
őstag
válasz Har_melin #654 üzenetére
Esetleg még annyi tippem lenne, hogy nincs nagy tele az ssd? Nekem akkor volt lassú, amikor csak pár gb üres hely volt rajta. Mondjuk ha más játékban meg jó, akkor a gubancal érdemes lenne a supportjukat megkeresni.
A játék nekem is nehezebbnek tűnik. Sokáig kell ütnöm az ellenfeleket, pedig kiesett a buildhoz egy elég jó fegyver is. Remélem magasabb szinten jobban haladok majd.
[ Szerkesztve ]
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #700 üzenetére
Ja. Sokkal jobb visszacsatolás van, hogy hiteltél valakiket. Eddig sok skill csak úgy átsuhant a mobokon. Amúgy pont ez az a dolog amiben D4 új szintre emelt valamit. Na ott a hangok valami betegesen jók. Örülök, hogy a többi fejlesztő is érzi, hogy magasabban van a léc.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #737 üzenetére
Nekem a csodaszarvasnál volt ilyen. Ott is visz magával a sztori szerint a csaj, el is tűnt, de én ott maradtam. Mászkáltam ide-oda, csak visszafelé tudtam menni, de vártam még egy kicsit. Nem tudom mennyi idő múlva el kezdte betölteni az új helyet (kb 1-2 perc).
Nem lehet, hogy szándékosan beragasztottál egy skill-t valamelyik gombon és azért?
#739hunvarlan gondolom nem a full offline-t próbáltad, hanem sima indítás után kapcsolnál a semi-offline módba
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest