Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz adika4444 #2096 üzenetére

    A garanciális ügyintézés és csere, jellemzően sok helyütt nyögvenyelősen megy...nem is erőltetik meg magukat annyira, mivel nekik ebből hasznuk, bevételük nincsen.
    1 hét az még jó, nálam pár éve, másik helyen egy külső USB-s ODD-vel, több mint 2 hónapig szöszöltek... függ ez nyilván attól is, milyen termék, mennyire nehéz beszerezni stb. Aszem van vmi max időtartam a javításra / cserére, talán 20 nap / 1 hónap, ami alatt meg kell oldaniuk, de ebben nem vagyok biztos.
    Garancia kérdés, fogyasztóvédelem topikban kérdezd meg.

    "Végigpróbálják minden hdd-vel hogy megy-e?"
    Nem hiszem :N , max beletesznek egyet és megnézik (vagy ott, ahova felküldik), hogy megállja-e a helyét a bejelentett hibajelenség és nem csak user/ hardver error.
    Illetve, mivel ez eleve egy kis tétel (3-4k), így nekik sem éri meg annyira megtagadni a cserét, mert fontosabb a vevő elégedettsége. Hiszen, az a jó, ha legközelebb is náluk vásárol, ajánlja ismerőseinek a helyet. Míg, ha negatív tapasztalata van (gari), akkor jellemzően mindenhol lehúzza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák