- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
buca84
őstag
válasz buca84 #64252 üzenetére
Megkérdeztem a magyar postát, hogy mi a helyzet a csomagommal. Sejtettem, hogy semmittelen választ adnak:
Köszönjük megkeresését.
Az Ön által rendelkezésünkre bocsátott BLVS1376360000159179 sz. küldemény azonosítószám alapján a küldemény helyzetét nem tudjuk behatárolni.
A nemzetközi postai azonosító szám felépítése: kettő betű+9 számjegy+ kettő betű összetételű.
levélpostai küldemény esetében: RA-RZ tartomány
csomag esetében: CA-CZ tartomány
gyorsposta küldemény esetében: EA-EZ tartomány.
A megkeresésben szereplő BLVS1376360000159179 szám nem postai azonosító.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi. A további vizsgálathoz javasoljuk, hogy a feladó a feladóvevény bemutatásával kezdeményezze a küldemény hivatalos kerestetését (inquiry).
Ennek érdekében kérjük, hogy a feladóval szíveskedjen felvenni a kapcsolatot.
Megértését köszönjük.Azért ezt kicsit furcsállom. Ok, hogy írtátok páran, hogy idehaza nem lehet nyomonkövetni a belga postás motyókat. De azért szerintem ez nonszensz, hogy nem tudják hol a csomagom.
Szerintetek vegyem fel a kapcsolatot a belga postával?
A kicsi kínai tuti nem fog segíteni. Vagy ő is vmi semmittelen válszt ad.
[ Szerkesztve ]
-
-
beg
veterán
válasz buca84 #64313 üzenetére
A yanwen ugyanígy működik. Generál egy kamu történetet mindenkinek ugyanazzal a járatszámmal. A kamu generálás vagy egybeesik a valós történésekkel, vagy nem. Még pingpongozhatunk, de ez nem valós TN.
A lényeget a postás ügyfélszolgálatos leírta.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz buca84 #64316 üzenetére
Most megint beadtál egy ugyanolyan TN-t (BLVS1376360000159179)
Akkor leírom megint amit a postás, hátha elkerülte a figyelmedet:
"A nemzetközi postai azonosító szám felépítése: kettő betű+9 számjegy+ kettő betű összetételű.
levélpostai küldemény esetében: RA-RZ tartomány
csomag esetében: CA-CZ tartomány
gyorsposta küldemény esetében: EA-EZ tartomány."Tehát RC123456789CN. Érted?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz buca84 #64318 üzenetére
Ilyeneket célszerű mindig a 17tracken nézni:
2015-11-27 14:15 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2015-11-27 07:46 Departure to country of destination
2015-11-20 13:00 Arrival at export hub
2015-11-20 00:01 Item is ready for transport
2015-11-19 01:33 Item is announced / bpost received the informationEbből is látszik, hogy
1. Csak az országhatárig "követhető"
2. Még ha valós is lenne (bár nem tudom mit rendeltél), annak már valami nyomának kellene lennie 13 nap alatt. Vagy papírbekérés vagy kézbesítés.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz buca84 #64321 üzenetére
Várni tudsz, de az eladó részéről is nagy bátorságra vall így küldeni bármit is. Bevallom az everbuying nem igazán a megbízható oldalak közé tartozik, volt már rossz tapasztalat innen a topikból is páraknak.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
buca84
őstag
válasz buca84 #64323 üzenetére
Írtam a belga postának az ügyem miatt. Ezt írták:
Dear customer,
On 23/12/2015,you have submitted a complaint regarding shipment BLVS1376360000159179.
At the start of our investigation, we determine whether the sender is a contractual customer.
If the sender frequently uses our services, there is a contract between bpost and the sender. In this case bpost acts as a subcontractor.
In such a case there is the opportunity for you to address your complaint directly to the sender. He will investigate your complaint and take care of any compensation or replacement of your shipment.
If you have further questions, we are waiting for you at number +3222 012345. Please mention your reference number from 1-4645937553 to facilitate the follow-up of your file.
Best regards,
Ezt megírtam tegnap az everbuying-nak is. Hogy vegyék fel a belgákkal a kapcsolatot. Ezt a választ kaptam:
Dear xyz,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:1) Please reconfirm your delivery address:
customers: xyz, shipping address: street , city: , state: , zip_code: , country: HU, phone: 362)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.
3)We shipped on date 2015-11-18.Therefore your delivery deadline will expire on Date 2016-2-18.
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 180-day deadline after shipment.As a proof of goodwill, we Everbuying commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
This ticket will be closed. If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Thank you for your patience collaboration.
Best Regards
Carissa
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.net/Tegnap lementem a helyi postára: semmi. Felhívtam újra a központi postát. Semmi. Részemről megtettem, amit lehet. Az everbuying meg nem. Úgy érzem jogos már a claim. Részemről nem ajánlott bolt. Az időhúzást érzem. Az meg milyen dolog már, hogy a lezárják a nyitott ticket-em. Ha most megint nyitok egy újat náluk, akkor már negyedszerre kell olvasnom ugyan azt!?
Mondjuk a "Once we recive all..." bekezdést nem igazán értem. Ha ezt segít vki elmagyarázni, megköszönném.
-
buca84
őstag
válasz buca84 #65004 üzenetére
Megírtam nekik a kért részleteket. De már agyf@szt kapok a válaszaiktól. Már ötödször írok le nekik MINDENT!
Ezt válaszolták:
Dear Costumer,
Thank you for your recent order on Everbuying.com
We sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here: http://www.everbuying.net/m-article-id-16.html
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please give us the item code indicated on the outer package.
4.Please send us clear pictures or videos of the defects in good lighting.
Ideally, the photos/videos should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
We will do our best to help you. We look forward to hearing from you.
Best Regards
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.com/
Aki jártas ilyesmi reklamációban, az tudna segíteni?
Nem garanciális probléma. nem érkezett meg a rendelt telefon.
Az előző levelemben leírtam nekik, hogy vagy küldjék újra a telót vagy fizessék vissza a pénzem és ezek után felejtsük is el egymást örökre. Most mit értetlenkednek?[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz buca84 #65227 üzenetére
Radumaltam őket. Meg segített is egy fórumtars, így egyszerre két ügyintézőt is radumaltam.
Nem feltétlenül az anyázás a megoldás. Elmondtam, hogy nagyon pozitív értékelést fogok írni bárhova, ahol szeretnék, valamint a jövőben is szeretnék vásárolni.
Meg azt is elmagyaraztam szépen, hogy a dolgok nem úgy működnek, hogy kifizetek valamit és nem kapom meg. A felét akarták először visszafizetni, de akkor is mondtam, hogy a boltban sem fél terméket kapok egy áráért.
Nem volt könnyű, de lassan beadtak a derekukat.https://utdetailing.hu/
-
beg
veterán
-
azbest
félisten
válasz buca84 #65973 üzenetére
mondjuk az eladó lefelejtett valami nyilatkozatot róla, hogy nincs benne lithium akku, vagy valamilyen vizsgálaton megbukkot, esetleg túlságosan megpakolták a konténert. Innen mi csak találgatni tudunk szerintem.
Várhatsz még, hátha mégis felkerül később gépre. A google dob pár találatok a szövegre, például [link]. Itt egy másik [link], amit nyomkövetőn nézve úgy tűnik később tovább engedtek.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz buca84 #66050 üzenetére
Mi ennyit tudunk, a többit a bolt fogja neked megválaszolni.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Lacinet
csendes tag
válasz buca84 #66150 üzenetére
Hálás köszönet, eszembe sem jutott volna magamtól! Köszönöm szépen!
Létezik ezek szerint, hogy 12 napot pihenjen Belgiumban a csomag?
Kerestem, de nem tudok nekik emailt írni, mert a rendszer kiírja, hogy a hazai postán érdeklődjek. Látom itt nagyon sok a profi, de én kezdek elveszni.... -
Lacinet
csendes tag
-
Lacinet
csendes tag
válasz buca84 #66169 üzenetére
Helló neked és mindenkinek!
Utánajártam és bogarásztam.
Nem tudok refundolni, mert nem paypal-al fizettem, mivel azt nem engedte nekem. Vagy igazán nem is tudom, mert a fizetés után kaptam emaileket a fizetésről. "Ez a díj jelenik meg a bankkártya-kimutatáson fizetési PayPal * NELSON."-ezt kaptam. Lehet azt mondod butaság volt nem paypal-al fizetni "talán", de a kártyámat nem engedte beregelni. A rendelésem 2015.12.30.[ Szerkesztve ]
-
Lacinet
csendes tag
-
buca84
őstag
válasz buca84 #66293 üzenetére
Az ötödik napnál tart a spemall rendelésem és még mindig nem kaptam tracking számot. Mindig arra hivatkoznak, hogy a szállítmányozó cég túlterhelt és aznap már kapni fogok. Ez megy már 3 napja.
Spemall szokott kamuzni a készletüket kapcsolatosan?
Rendelni akartam egy arany Oukitel U7 Pro-t. Ha nem írok rájuk, akkor nem is mondják, hogy nincs....Chaten rájuk írtam, azt mondták szürke van. Így kértem azt. Kifizetve, aznap shipped státuszban az order. Tracking meg még sehol. Az itteni tapasztalatok szerint 2 nap után adnak trackinget. -
amadeus11
senior tag
válasz buca84 #66484 üzenetére
Én 22-én rendeltem telefont a Spemall-tól, 26-án érkezett a track szám.Nálam is ez az állapot van: The item has been departure the transport center of SF.
Elvileg ezeket kellene jelezni sorban, de úgy látszik ez elakadt.:S. Alulról felfelé kell olvasni.The item is on transport to the country of destination
NetherlandsThe item is at the PostNL sorting center
NetherlandsThe item is on transport to the PostNL sorting center
NetherlandsThe item has arrived in the transit airport
ChinaThe item has left the originating country
NetherlandsThe item is pre-advised
ChinaThe item is at the airport of the originating country
ChinaThe item has been departure the transport center of SF.
ChinaThe item has been arrival the transport center of SF.
ChinaThere is a star
-
bul07
nagyúr
válasz buca84 #66507 üzenetére
Én csak a felutalást próbáltam még, de azt is csak azért hogy leküldésnél biztos jól legyen beállítva a banki adatok, mert azt menti ahonnan érkezett
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
buca84
őstag
válasz buca84 #68372 üzenetére
Kaptam választ a svéd postától:
Dear Sir / Madam,
Thank you for the enquiry.
There is some slight delay during the transit time and kindly note that the update of your tracking number of RE*********E that showed the last seen on 13 March and it is in processing of enter into the destination country and the custom check.
We have alert all the customers via message:
Due to recent terrorist activities in Europe, increased security measures are now in force indefinitely. Your package may be delayed due to these precautions.
Please kindly allow sometimes for the next update from the local postal.
Thank you for your understanding.
Regards,
DLSG Customer Service
A mi vámosainknál van a csomagom vagy valahol EU-ban?
-
maj-viktor
őstag
válasz buca84 #68546 üzenetére
Gyerekek, nektek tényleg ennyire nincs humoréréketek!? Csak poénból van... már lassan 4éve ápr.1.-én a trackitonline.ru-n ez van mindig... holnap már normál kiírás lesz... omg! És még vannak akik "komolyan veszik"! Behalok eskü!
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.