- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Locus Map (Free és Pro)
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #88498 üzenetére
Beszarás, ma jön egy új üzenet, hogy mégsem tudják, csak az 50%-át visszafizetni, mert a felhasználási feltételekben le van írva, hogy ha nem az ő hibájukből tűnik el a csomag, akkor nem fizetnek semmit vissza, de csak azért adják csak nekem vissza a felét, mert akkora "valued costumer" vagyok..
Majd visszaírtam, hogy akkor megyek holnap chargebackelni és kimásolta
"Any order that do not have shipping insurance will not be the responsibility of GearBest and the customer takes full liability for their package during the shipping process."
Majd megkérdezi, hogy hova jöhet a refund...Most már van opció a "Customer Service Manager"-nek írni, kíváncsian várom mi lesz.. Csütörtökön bankban kezdek, ha nem jutunk semerre..
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen