Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    Beírom ide is, hogy mit szívok a GearBest-el, pedig alapvetően jó, megbízható boltnak tartom tartottam.

    Rendeltem július végén egy biciklilámpát. Megjött, nem is foglalkoztam vele nagyon, pár héttel később próbáltam ki, nem világított. Gondolom bekapcsolódott és lemerült az elem (2db CR2032-es volt benne szóval nem a pár forintos kategória, többe kerülne ha itthon veszem mint maga a lámpa). Írtam a supportnak, 1-2 levélváltás után írták hogy választhatok a termék újraküldése, pénz visszaadás stb. között. A termék újraküldését kértem. Írt, hogy újraküldik 15-25 munkanap alatt megérkezik. Nem érkezett meg. Írtam nekik mikor letelt ez a határidő, írja, hogy küldeni fogják de most nincs készleten,5-10 nap, megvárom vagy visszaadják az árát (természetesen itt is valami GB walletre akarta visszatölteni...). Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor eddig mit csináltak vele? Írtam neki, megvárom amíg lesz készleten. Eltelt újabb 1 hónap. Rájuk írok, hogy történt valami/feladták/elfelejtették vagy mi a helyzet? Válasz, hogy most rengeteg rendelésük van, egész nap dolgoznak, pár nap türelmet kér és küldeni fogják a csere lámpát amit tudják.

    Na itt eldurrant az agyam és írtam neki, hogy nem igazán érdekel mennyire vannak leterhelve most, amikor én egy július végén rendelt működő lámpámat szeretném megkapni lassan fél éve. Most várom a választ...

Új hozzászólás Aktív témák