Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Janaboy

    veterán

    Megint belekerültem egy "ti mit tennétek?" helyzetbe, vagyis a paypal belehajszolt..(tudom, hogy van külön paypal topic, de vhogy úgy érzem itt jobb segítséget kaphatok).

    Korábban említettem, hogy vettem a geekbuyingtól egy médialejátszót (92 USD), ami még szoftveresen eléggé béta verzióban van..szépen dhl-el eljötte vám és vámkezelés megfizetve!
    Még korábbi levelezés során a geekbuying írta, hogy küldjem vissza, megjavítják visszaküldik stb..mivel leginkább szoftveres hibáról van szó, így tudtam, hogy a hiba javítása nem játszik, de azért gondoltam visszaküldöm..ugye a postán kiderült, hogy a követési számmal való visszaküldés 12500 Ft körül van...ugye a paypal meg 9300 Ft-ig téríti azt meg..(ha minden rendben van és megtéríti)..

    Na most úgy döntöttem, hogy disputet nyitok a paypalon partial refundra..teltek is a napok (hetek), mire éjjel jött a levél, hogy úgy döntöttek (a paypal), hogy küldjem vissza az egészet és amint megérkezik kapok egy teljes refundot! Csak hogy, ha még vissza is fizetik a postaköltségemet (vagyis inkább egy részét) még így is bukok kb 6300 Ft-ot! Az ÁFA-t még talán sikerül is visszaszerezni, de a vámkezelési költség bukó (3090 Ft), ugye a 9300 Ft feletti postaköltség megint bukó (~3200 Ft). Ezt az összeget ki fogja nekem megtéríteni? Illetve mi a garancia arra, hogy a paypal még azt a 9300-at is visszafizeti?

    Ráadásul most nézem, hogy ezt írta a paypal: "You are responsible for shipping and handling costs."

    Szerintetek mi a jó eget csináljak?

    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    Janaboy

Új hozzászólás Aktív témák