Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    válasz 7 #10592 üzenetére

    Azt írtam is, hogy ilyen részletinformáció valóban szükségtelen, de a teljes már hasznos lenne (amikor kézhez kapta a csomagot).
    Hisz a tapasztalatok megosztása hasznos. Persze azzal nem segít, ha csak siránkozik, hogy meg akarja úszni.

    De én sok hasznos dolgot tudtam meg: pl. az összefoglaló nem tér garanciális ügyintézés esetén felmerülő problémákra. Egy fórumtárs ugyanis hiába fizette meg a vámot a készülék (első) beérkezése kapcsán, amikor garanciális ügyintézés után ismét beérkezett és a vám megfizetését kérték, hiába lobogtatta a számlát miszerint ő már megtette, emellett nem tudta bemutatni a papírt miszerint ő adta fel (azaz elhagyta a feladóvevényt) és a posta ezt nem tudta pótolni, ezért újra meg kellett fizetnie.

    Valamint, ha túladok egy készüléken, amin van garancia, hogy a második tulaj ne járjon így, érdemes erre figyelmeztetni és érdemes egy számla (vagy átutalás) másolatot adni neki, mert szüksége lehet rá.

    Egy szó, mint száz, az valóban felesleges, hogy csak a vámkezelési költség megúszása miatt sírjanak az emberek, ha fizetni kell, fizetni kell, ez a törvény. Azonban ezen túl, de ezzel kapcsolatban sok hasznos információt lehet kihámozni a topikból. Ezért örülök is, hogy megalakult és hogy viszonylag pörgős, valamint segítőkész emberek is járnak erre.

    Amint a végéra járok én is a garanciális ügyintézésemnek én is megírom mind a webshopos, mind a posta/NAV-os tapasztalataimat :)
    Ha már az lejön nekik, hogy nagy becsben kell őrözni a feladóvevényt, megérte.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák