- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
Azt írtam is, hogy ilyen részletinformáció valóban szükségtelen, de a teljes már hasznos lenne (amikor kézhez kapta a csomagot).
Hisz a tapasztalatok megosztása hasznos. Persze azzal nem segít, ha csak siránkozik, hogy meg akarja úszni.De én sok hasznos dolgot tudtam meg: pl. az összefoglaló nem tér garanciális ügyintézés esetén felmerülő problémákra. Egy fórumtárs ugyanis hiába fizette meg a vámot a készülék (első) beérkezése kapcsán, amikor garanciális ügyintézés után ismét beérkezett és a vám megfizetését kérték, hiába lobogtatta a számlát miszerint ő már megtette, emellett nem tudta bemutatni a papírt miszerint ő adta fel (azaz elhagyta a feladóvevényt) és a posta ezt nem tudta pótolni, ezért újra meg kellett fizetnie.
Valamint, ha túladok egy készüléken, amin van garancia, hogy a második tulaj ne járjon így, érdemes erre figyelmeztetni és érdemes egy számla (vagy átutalás) másolatot adni neki, mert szüksége lehet rá.
Egy szó, mint száz, az valóban felesleges, hogy csak a vámkezelési költség megúszása miatt sírjanak az emberek, ha fizetni kell, fizetni kell, ez a törvény. Azonban ezen túl, de ezzel kapcsolatban sok hasznos információt lehet kihámozni a topikból. Ezért örülök is, hogy megalakult és hogy viszonylag pörgős, valamint segítőkész emberek is járnak erre.
Amint a végéra járok én is a garanciális ügyintézésemnek én is megírom mind a webshopos, mind a posta/NAV-os tapasztalataimat
Ha már az lejön nekik, hogy nagy becsben kell őrözni a feladóvevényt, megérte.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ubiquiti hálózati eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Autós topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...