- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- uleFone Power
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajzi89 #2466 üzenetére
számold ki, h megéri-e a felárat a 2 literrel nagyobb fogyi. 200*360*2= évi 144e csak a benya többlete. nyilván a szerviz is drágább.
nem mondom, h nem éri meg, csak szvsz felháborító, hogy annyira fos befecsi térképet csináltak neki, hogy ha nem nyomod, nem használod ki, akkor 2 liter a többletfogyi, ha meg elkezded nyomni, akkor meg mivel nagyobb a teljesitmény, tehát a menés, még több lesz.
mi anno azonos áron vehettünk volna 1.6turbot is, és részben a fogyi, részben a vályipista faterjának a be-beszaró vidéki dokihasználatos élményei miatt elvetettük. nálunk több a helyi járat, nálunk műszaki okok miatt se jöhetett szóba a urbos.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bandika0626 #2469 üzenetére
mi ujonnan vettük, és a simát vettük. 7.2 körül eszik. szomszéd megvette a tgdit 9.5alatt nem áll meg, ugyanolyan körülmény mellett.
de még egyszer mondom, nekem baromira mindegy, h ki mit vesz, nagyon jó az is, az ő használati módjával nem is lesz vele baja, de messze nem annyira atomstabil konstrukció, és többet eszik.vlevi: 2 liter szivó után ültem a 1.6 gdibe és kb ugyanazt tudták. nagyon rövid az áttételezése a szivó 1.6nak, (és mégse eszik sokat a 2018as). az 1.6 tgdi biztos h jobban megy, nem kérdés. csak nem kell mindenkinek a jobb menés cserébe drágább fenntartani, korlátozottabb használhatóság, stb.
részecskeszűrős tgdit én egyébként biztosan nem vennék.
és nekünk a második 1.6 GDI sportagenk, felár nélkül vehettünk volna még a részecskeszűrő nélküliből TGDIt (azaz bocsi 100e a felára), és nem tettük. és egyetlen nap se bánom...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bandika0626 #2475 üzenetére
Sztem tessék visszamenni az alapokhoz.
Nem zavar ha nem hiszel nekem, én boldogan élek tovább.
Benzin lebegő keverék fix arányú, a diesel az, ami szegény keverékkel működik. Turbós benyas meg általában tuldusit a turbo hutese vegett. Ezt néha ellensúlyozza a jobb hatásfok, de pont a Kia az, aki bele szokott xarni, hogy optimális mappingot írjon. Haneha csinál néha nem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz kw3v865 #2989 üzenetére
előzőt 110e vel adtuk el, kb 60ezertől anno full helyi járat volt, nagyjából nonstop szivatóval. kormos volt a kipuffja (mint minden direkt befecsisnek, de ennek nagyon) semmi érdemleges dolog nem történt. 2018 szept utánit biztosan nem vennék, onnastól részecskeszűrős.
ugyanakkor ismerős kia szerelőnál járt már kilukadt dugós példány, ahogy a tgdiből is. valszeg a gyújtáskimaraadás, majd ujra gyújtás sorrán detonáció jöhet létre. gariban blokkcsere ilyenkor, javitási eljárás, alkatrészcsereberére nincs gyártó által jóváhagyott eljárás. szóval 150e nél érdemes eladni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Sweetraver #3109 üzenetére
Tgdi igen közvetlen..
Benne van a nevében[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz duracell89 #3804 üzenetére
tök jót szokott tenni a motoroknak, amikor pályára felgyorsulva beindul a benzinmotor, majd nyél
mondtam már, h útálom a masszivan füstölgő priusokat?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz venom8888 #3907 üzenetére
kia előszeretettel csinálja környezetvédelmi normák miatt a normálistól kicsit magasabb fogyit. gondolom egyszerűsíti a tervezést egy nem kigrammolt befecsi térkép..
ugyanakkor simán lehet évjárattól függő ez.
nekem pl 1.6 GDI 2015ös sportázsban 8.5ös átlagot csinált, most a 2018asban meg 7.2. ugyanott lakunk, ugyanarra van használva...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Robi_73 #3953 üzenetére
kiákat barátom szerelte. az egyik kia szervizben dolgozott, és hozzá futottak be a hazai garanciális motor és váltóhibák. előbb-utóbb nagy része hozzá jutott el, mert általában nem szerelték a szervizek. maszekban mindenféle márkát csinált, főállása mechanikus kia hibák javitása volt.
ezzel együtt nem az a véleménye, hogy szar az 1.6 GDI, de vannak hibák. anno mutatott egy lukas dugót, aminél meg a gyújtás kimaradása okozott ilyesmit...
akkor úgy befostam, hogy el akartam adni, majd megnyugtatott, hogy ez minden márkánál előfordul, és hiába cserélném le, a többi se jobb semmivel.
neki meg a magán autója egy öngyulladós bmw diesel.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Robi_73 #3957 üzenetére
nekem is titoktartásis a melóm, én se mesélnék ilyeneket.
én úgy vettem meg a második 1.6GDImet, hogy már ismertem egy tönkrement 1.6GDIt előtte.
de mondj egyetlen olyan motort, amiből nem megy egy se tönkre?
és nem diesel. valahogy azok jobban bírják, csak épp nem piszi.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Robi_73 #3960 üzenetére
Ez csillagok rossz osszeallasa. Tulaj, olaj, hiba, stb…
Azert regen is volt sok fosch konstrukcio, aztan valahogy meg mindig velunk elnek..
en leginkabb a kia valaszara varok. Nem egy speedzone meretu ceg fogja megvaltanj a vilagot, de hatha lesz valasz.
amugy ilyen belsovel ezek zabalhattak az olajat… lattam direkt befecsiset 120 nal, tok tiszta volt..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
kurva gusztustalan amúgy ez az egész...
egyik, hogy a 380as EUR szerződésben kb elmondja, hogy élből van 5% profitjuk az árfolyamból (ugye akkor 355 körül volt az EUR).
de ha ez elfogyna, akkor ij....cserépnél ugyanez megy, és nem tudunk mit csinálni..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
láttál már részecskeszűrő nélküli közvetlenbefecsis autó kipuffját? nem mondom, h smoke and charm, de kormos, mint az állat. és ez csak az a mennyiség, ami megtapad a csövön, nyilván ennek többszöröse hagyja el a csövet nyom nélkül. Nekem bizony inkább kéne nélküle, mint vele, amig választható..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
hol hirdetnétek meg egy gyári szett alufelnit, uj prémium gumikkal, TPMssel, miegymással?
eladtuk tegnap a sportaget, és aki eddig akarta, most visszamondta...és további jó koreai autózást, nekem csak két kerekű koreai marad
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
bajnokpityu
félisten
tényleg hasonló a mérete a rionak az 1es fokának. és a kia 1.25 hasonlóan megy mint a régi 1.6os foka. meglepett mondjuk 240ezernél még alig evett olajat, sztem az 1.25ös kia egyáltalán nem megy el ennyit. ha az 1.6 gdi se, és az 1.4 gdi is problémás 150ezer körül.
1.6 zetec volt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dare2Live #5069 üzenetére
2en voltunk, romániában a focussal. feleségem meg én. azt azért tudni kell, hogy az átlagsebesség az kb 60 votl, mert fel se tudtál gyorsulni a falvak között 90re.
de ettől meglepőbb a 200lóra húzott 1.8 TSI oktáv 5.0s fogyija asszony alatt. M0, fix tempó.
az 1.6 gdi vel is tudtam anno 5.2 környékét menni városon kivül. persze első emelkedőn véglegesen buktaq az értéket.ezek egyikében se volt semi élvezet, és sztem a TSI vagy a GDI nem örült már az 1500ön nyegtetésnek. a fócus viszont bizonyitott, annál ez nem volt nyegtetés, és 240ezernél adtam el. motorikusan hibátlanul.
a toyota féle eCVT brutálisan fejlődik. a sportage helyett egy 4. gen hibrid lett, swace logoval. gyakorlatilag minden szempontból előrelépés. jobban ugrik, városban 3.7es fogyi, pályán meg 5.3, futómű fényévekkel jobb,és amit a kiánál nem hitt el az agyam, itt megvan, hogy ez nem romlik el. bégetés az van, de metem 3. gen hibrid rav4el, attól pl kevesebb. állítólag most jön az 5. gen, amiben még kevéssé béget. és mivel elég jól megy, ezért nincs sokáig bőgő motor. meg eleve a kocsi lenevel a bőgő motorról.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten