Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
válasz [CS]Blade2 #4931 üzenetére
Évi ~40k km-re ilyen pici benzinest vettek? :-O
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4931 üzenetére
Ha már te vagy az új tulaj akkor ki fogják adni az adatokat. Nekem a hondánál kiadták.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4931 üzenetére
Te vagy a tulaj sztem kizárt ne adnák ki.
Gépkönyvből ki lehet nézni mikor mi kell.
Szerintem ökölszabály, hogy ha megveszed utána összes folyadékot cserélni kell. Nem tétel egy olaj, fékfolyadék csere ahoz képest, hogy mit okozhat ha nincs cserélve.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4937 üzenetére
Artani nem artasz vele, csak pénzkidobás. Ha márkaszerviz megerősíti a csere tényét, en elfogadnam es csak a következő esedekes időpontban cserelnem. Mas lenne a helyzet, ha valami kis szervizben csereltek volna es nem lenne rola semmilyen bizonyíték. Ez esetben en is inkabb cserelnem, barmit is mond mondjuk az elozo tulaj.
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4937 üzenetére
Kia-nal nem tudom hogy van, de a hondanal nem lattak a mas szervizben elvegzett dolgokat.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #4937 üzenetére
Még egy apróság: Amit találtam az alapján ebbe 0W20 ACEA C2 kell? Nem igen találni ilyet ami flakonos, az egyes márkák meg minden sz*rt felkínálnak rá, hogy jó bele a 10W40 is kb.
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4940 üzenetére
Rio-ba pontosan nem tudom mi kell, de ha gyári opció a 0w20 én biztosan azt tenném bele. Törekedni szoktam a minél alacsonyabb hideg oldali viszkozitásra, ugyanis a motor a kopásának 70%-t hidegjárat alatt szedi össze. Na ezen segít jelentősen az alacsony hideg oldlai viszkozitás, hidegen klasszisokkal jobb lesz egy 0w mint egy 10w, sokkal hamarabb fel fog épülni a kellő olajnyomás, ami nagyjából minden alkatrésznek jót fog tenni a motorban (pl. a láncos vezérlés is meghálálja, azt lehet nagyon gyorsan kivégezni ilyen 10w olajokkal).
Corsámba is a kiskönyv szerint 0w30-15w40 kerülhet, én 0w30-al használom. Accordomba 0w20 volt, az új KIA-ba 0w30 van (ezzel jött ki a gyárból) és az első cserénél is ragaszkodni fogok újra a 0w30-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4931 üzenetére
Neten elérhető a felhasználói könyv, abban benne van az összes ilyen info, mikor mit kell cserélni, ellenőrizni, stb.
Vagy ha mástnem a telefonodra felrakod a Kia applikációt, meg beregisztrálsz és ott is elérhető az a könyv elektronikusan.De, ha rendesek, akkor nyilván elmondják, ezekben semmi titok nincs, hogy mikor mit kell csinálni.
Vagy pedig rosszul írtad és a szervíz előélete érdekelne a kocsinak? Mert azt viszont nem fogják kiadni majdnem biztos, hacsaknem tényleg nagyon rendesek.
Bár ennyi idős kocsinak amúgyis meg kéne még legyen a szervízkönyve, abban benne kell legyen mikor mit csináltak vele.Másrészt meg ezek a folyadék cserék relative nem nagy összegek, főleg a kocsi árához képest, szóval nyugodtan cseréltess ki mindet, nem ebbe fogsz tönkremenni... Hacsak nem annyira kicentizted a büdzsét, de akkor meg ugye majom banán esete.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
válasz [CS]Blade2 #4931 üzenetére
Myhyundaiban elég volt beszkennelnem a forgalmit, tudtommal kia is elektromosan nyomja.
Az így néz ki, i20- at most is látom, mert új tulaj nem jelezte, hogy az övé[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #4947 üzenetére
Kibogarásztam a könyvből:
olaj: 15k
hűtővíz: 210k vagy 10év, utána 30K vagy 2 év
gyertya: 1.2L MPI-nél 150k
légszűrő: 30k
klímaberendezés légszűrője: 30k (viszont 105K-nál kérte a tulaj a cserét, de mindegy, nem tétel)
Fék és kuplung folyadék: 30k vagy 2 évEz alapján a vizet nem cserélték soha, de még nem is kell. A váltót pedig csak nézegették valszeg. Annyi van, hogy intenzív használatnál 120K-nál megejthető, de ki tudja. A gyertyák meg majdnem minden más pedig elvileg 150K-nál esedékes volt, annyi, hogy nem lehetek benne 100%-ig biztos.
Amit még tudok, hogy 105k-nál volt elől tárcsa+betét, meg az egyik guminál a szelepet cserélték 135k-nál, és egy klímatisztítás van még a papírokon.
Olajból a legjobb az a 0W20 (API SN, ACEA C2). Nem tudom viszont, hogy pontosan melyik lenne jó. API SN sok olajon van, ACEA C2 nem igazán van így feltüntetve. Ez aszem az A5/B5 alatt van, de van amelyik C5, nem tudom, hogy mennyire fontos, hogy C2 legyen. Majd megyek az olajos topicba a napokban.
Nem tudjátok, hogy mi a gyári KIA vonalon? [Remélem nem a címke nélküli hordós ] Pl.: A Suzuki Ecstar-t vagy mit használ.Amire nem jöttem rá, hogy a nappali menetfény hogy van, de majd elolvasom a könyvet. Auto-n semmi nem világított amikor próbáltam. Ami fura még, hogy úgy felejtett, felkapcsolt világítás miatt nem visít. Ez lehet, hogy hiba?
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4949 üzenetére
Nekem automata lekapcsolja ha kiveszem a kulcsot. Amint letelik a hazakisero feny ideje.
-
válasz [CS]Blade2 #4949 üzenetére
A nappali fény ha jár a motor akkor világít, ha nyitod azt üdvözlő fénynek hívják, az nem minden felszereltségnél állítható. A lámpára azért nem visít, mert mikor bezárod lekapcsolja
Pár képet berakhatnál az autóról[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nemcso
senior tag
válasz [CS]Blade2 #4949 üzenetére
Kia Ceed 1.5 TGDI -ben a nappali menetfény akkor kapcsol fel magától, ha kiengedem a kéziféket. Tehát álló állapotban, járó motorral, kézi fékkel nem világít.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4972 üzenetére
Grat! Reméljük minden rendben lesz vele
-
válasz [CS]Blade2 #4972 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4984 üzenetére
Szerintem nem. Nekem a márkaszervízben csak csatlakoztatott kütyüvel tudták nullázni meg állítani az ilyesmiket.
2017 Rio
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5027 üzenetére
rio passz, ceed van hogy 1.2-1.5L-el kevesebbet is mutat nekem a valos erteknel
[ Szerkesztve ]
-
Ocean
tag
válasz [CS]Blade2 #5027 üzenetére
Én is csalódottan vettem tudomásul, hogy a 2021-es i20 óriásit hazudik. Kábé 7 decit, azaz az eddigi másfél éves nagy átlag valósan mérve 6,3L, míg BC szerint 5,5-5,6 de gyakorlatilag minden tankolásnál megvan a 7 deci különbség.
Holott tudom, hogy képesek lennének tűpontos fogyasztást mutatni, szóval nem értem az okát.
Itt is az lenne, hogy Átlag Bélának ha megmutatod a valóst, akkor inkább szalad a másik márkához, mert az is ugyanennyit fogyaszt, de kevesebbet ír ki? -
user2
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #5027 üzenetére
Rio, 1,25 mpi, 2020 januártól, szalonból van nálunk. Általánosságban kb 6L/100km, tankolás után, "kézzel" számolva. Természetesen ebben van némi ingadozás: a nyugodt, de tempós, kb a megengedett limiteket nem_sokkal_túllépve teljesített országúti szakaszokon 5,8L, míg a több rövidebb táv esetén inkább 6,2-6,3L, persze az időjárástól is függően. Az autó kb a 3000. km óta rendületlenül 5,8-5,9L-t ír. :-)
Ez itt én rizsáztam:
https://nepitelet.hu/autok/kia/rio_2017/paprika/Most nézem, a 45 ezres szervízről nem is írtam, pedig még nyáron megvolt. Sokat fut az autó, benne van 50 ezer már. Mindegy, a lényeg, hogy semmi probléma nem merült fel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5040 üzenetére
Valószínűleg nagyon pörgeted és “gazdaságtalanul” vezetsz.
Ha betartod az 1500-2500 közötti fordulatokat, meg nem padlógáz padlófék mész, hanem gurulsz, motorféket használsz, stb. Akkor simán lehet 6-6,5 max körül járni még dugós nagyvárosban is.
Ha te 7 fölött jársz, akkor a stílusodban keresed először a bajt.Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5040 üzenetére
2015-ös 1.25 MPI Rio is megeszi a 7,2-t, igaz, ekkor lámpától lámpáig én vagyok a király. Másik rekord a teljes tankra 4,8 volt, de ekkor már nekem volt ciki, hogy a nulláson levillog a kamion. Viszont ezt plafonig felpakolva családdal is lehet hozni, hamar felkapcsolásokkal és a gyosítást csak lejtőn kivárni. Ez eddig kétszer jött össze, hajnal 5-ös munkába indulás és 19:30-kor haza, illetve nyugis hétvégi utak. A realitás a normális tempóval 5,8-6,2 között van.
Szerk.: keréknyomás elöl-hátul 2,4[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5057 üzenetére
Szerintem ez ilyen, elég jól fogja a kocsit.
Én elég tárcsa meg betétkímélően tudok emiatt menni vele.De szubjektív, meg ki mihez szokott.
Azért az igazán meredek lejtőkön nem fogja meg.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5057 üzenetére
Én kimondottan örülök, ha erős a motorfék. Semmi kedvem féket koptatni.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #5040 üzenetére
Megvan a 2. tankolásom, és ezzel az 1. fogyasztási adatom. 441,3km-t mentem 31,19 literből, így 7,06 a fogyasztás. Mindig hidegen, város és a köztük levő kis 70-es és 90-es 2-3km-es szakaszokon, a végén már a klímás fűtést hanyagolva. A végére lement a kijelzőn 6.3-ra, szóval eddig úgy néz ki, hogy nekem 0,7-el téved.
Tankolás után reset-eltem minden oldalt, és egy jó 10km után voltam, így onnan azóta melegen jöttem vissza, rögtön 4.1-ről indult a tippelő óra dombon lefele 80-al gurulva. Persze mire feljöttem a faluban azt az 1km-t, rögtön leromlott 6.0-ra.
Most már téli gumival.Gyakorlatilag minden becsélese téves, amikor 177km-t írt még a hátralevőre, az sem jó, most 680-ra írja, de tudjuk, hogy 637-től már tolni kellene,
és még a mutató-s verzió sem jó, mert az meg a 6 rublikát éppen elhagyta ami 33,75 liter lenne, de 31,2-vel telt vissza 3 kattanásosra.Egy apróság, hátha valakinek jól jön és nem tudja:
2018-as gyártás, Rio 1.25 - Nincs benne a gumiban a nyomásmérő szelep. A kocsin méri a cucc, a fékek mögött mennek kábelek. Szóval nem kell hozzá 20.000Ft-os szelep. -
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #5077 üzenetére
Még valami:
A gumisnál lőttem egy képet a fékről, gyorsan így sikerült, ennyi látszik:
A gumis szerint a tárcsát nem kell cserélni, a betétet viszont szerinte jövő nyáron a nyári gumival. (ők szerelnek féket is, ezért is kérdezem)
Valaki vágja, mennyi lehet még vissza ennek a betétnek? (kb.-re városban km-ben lenne a legjobb)
Elvileg 60.000km van a betétben is és a tárcsában is. -
válasz [CS]Blade2 #5078 üzenetére
Ha keveset fékezel sok, ha sokat fékezel kevés, szívesen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Robi_73
őstag
válasz [CS]Blade2 #5078 üzenetére
~30%-os lehet a fékbetéted állapota, legalább 15e km van még benne. Viszont a belső, fékdugattyú oldali fékbetét mindig jobban kopik, így annak az állapota lenne igazán mérvadó.
Robi73
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5078 üzenetére
Azt vedd szamitasba, hogy fékbetétet nem koptatunk nullara, 30%-on en lazan kihajitom a kukaba. Illetve, hogy a belso fele jobban kopik, amit innen nem latsz.
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5082 üzenetére
Dobot nem feltetlen kell cserélni ilyen futasnal sem. Civicemen volt anno dob 250e km korul meg gyari volt es kutya baja.
-
válasz [CS]Blade2 #5082 üzenetére
A dob az sokat bír, a tárcsához: betétek belül jobban kopnak, 3-4 ekm még sima, nyárival cseréltesd
Nekem is kívülről szép a tárcsa, de belül meg válla van, jövő héten cseréltetem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5082 üzenetére
Brembo.
Amúgy azzal még elmész egy évet simán. Majd amikor újra a télit kell felpakolni, akkor add a kezükbe, hogy cseréljenek. (Amúgy ez egyszerű konstrukció, te magad is meg tudod csinálni.)"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Robi_73
őstag
válasz [CS]Blade2 #5087 üzenetére
A gyári fékdobot nem cserélném ha nem üt és méreten belül van. Maximum ha új fékpofa kell, akkor csak szabályoztatnám.
Igen, azt a csavart kell kivenni, kiengedni a kéziféket és kalapáccsal kicsit megütögetni a kerékcsavarok között a dobot, hogy megmozduljon az agyon. Majd forgatva le lehet venni a fékdobot.
Majd ha cseréled a fékedet, próbálj keresni Remsa (Roadhouse) fékbetéteket. Tartósak, nem csikorognak és nem eszi a féktárcsákat.
Robi73
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5087 üzenetére
Én pár éve vettem Pennyben egy lengyel krokodil emelőt. Ilyen 8000 Ft-os, hidraulikus csöszmötölős fajta, 2.5 tonnát írtak rá. Azzal begurulok hátulról kocsi alá és középen a hidat megemelem. Egyben fent van a két hátsó. Sajnos az enyém nem dobfékes és a hátsó tárcsák jobban kopnak, mint az elsők . Én nyáron szoktam szétszedni féket és kitisztogatni mindent. Jövőre mind a négy tárcsa és betétek cserélve lesznek.
Igen, az a csavar lesz az, amit mutatsz a képen. De azért ha van egy POM fejű kalapácsod, az legyen kéznél. Meg egy kis fejű drótkefe. Ennek a dobféknek semmi nem kell, csak egy kis tisztogatás, belül még rozsdásabb lesz, majd meglátod."Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5102 üzenetére
Nem remlik hogy lattam volna ezt a jelet, pedig nekem tuti van gpf-em.
-
user2
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #5102 üzenetére
Neked nem 1.25mpi van? Tudomásom szerint ehhez nem jár részecske-szűrő.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #5077 üzenetére
Tanul valamit a tippelős óra tankolásonként: Amikor telitankoltam 600Km-t írt ugye, majd 7,0 literes fogyasztással jártam, és tankolás után 640km-t tippelt a teli tanktól ami ki is jönne a valós 7 literes fogyasztás után, majd most megint telitankoltam, 6,64-re jött ki a fogyasztás, ami azt jelentené, ha mindig az előző valós fogyasztásból számolna, hogy 677km-re kellene tippelnie, de most 703km-t írt a tankolás után minden oldalt reset-elve. Számolhat valami tendenciával, hogy az előző és az az előtti között csökkent avagy lefele tévedett, ezért most betippelt egy további csökkenést.
Lehet, hogy pár tank benzin után még a végén egész pontos lesz, bár részeredményben ez a kör elég sz*r volt, mert volt, hogy 12,5km alatt 24-et csökkent (125 volt még vissza), 100 alatt kezdte kicsit visszahozni a valósághoz közelebb, de így is még 5,35 liter körül lehetett a tankban amikor már csak 50 pár km-t tippelt. (75-80-nál kellett volna tartania)A liter/100 amit ír az 0,76-ot csalt múltkor, most meg 0,64-et, szóval az sz*r, de legalább úgy tűnik, hogy nálam eddig konstans sz*r. (Úgy még ér valamit, ha csak annyi van, hogy mindig mindenkor hozzá kell adni fejben 0,7-et.) Írta valaki, hogy van akinél össze-vissza téved, hol 0,4-et, hol akár 1,1-et vagy valami ilyesmi.
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5173 üzenetére
Annyira intelligens, hogy figyeli a Brent olaj jegyzési indexét, a MOL kapacitását és az alapján kiszámolja, hogy mikor fog elfogyni.
Szerintem összevissza mér mindenfélét. Enyém is ilyen. Már nem is nézem. 45 literes tankom van, teletankolom és kiírja, hogy 600 km-t mehetek vele. És az átlagfogyasztásom 5.8
Ez csak azért van belerakva, hogy amikor megveszi a polgár, lássa, hogy fedélzeti computer, hűha
Trabinál volt egy nívópálca, ha vízszintesen parkoltam, az sose hazudott."Akula Sub, ready for the deep!"
-
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #5202 üzenetére
Gyári kia, most cserélték nekem és bosch gyertya volt. A szett nem volt 20e igaz egy 13-as Ceed.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
fant0mi
addikt
válasz [CS]Blade2 #5212 üzenetére
2008-as ceedben meg a - gombot nem vette néha a tempomat, ugyanúgy a napi első használatnál. Annyira nem zavart, hogy emiatt szétszedjem vagy cseréljem. Biztos befolyt alá valami cukros lé, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz [CS]Blade2 #5212 üzenetére
Nekem a kormányon meghallt a szervó állító gomb, úgy hogy a másik kettő működött. Úgy nyomkodd, ha betojik akkor 50eFt+ a gombsor.
Tudom, mert én vettem az enyémbeEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #5259 üzenetére
Saját tapasztalat KIA Ceed 1.5T, 1mm-t sem nőt a gyár által feltöltött olajszint vásárlás óta, sőt inkább kicsit csökkent, de én nem nézem minden héten. A km futás 9500 km.
Jellemzően vegyes használatban, de min 15 km és 300 km közötti távolságokon.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5261 üzenetére
Melyik motor?
Első yarisomnál anno még nem létezett a 0w20 kb 120.000kmig ment bele minden 10w30, 5w40... onnan raktam bele 0w20at semmit se evett belölle. Aztán 2005ben jött a yaris 2, ott már be is került a gépkönyvbe a 0w20.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5422 üzenetére
Minél nagyobb az előtörténeti adatsor, annál pontosabb lesz az átlag, de annál kevésbé fogja követni is az aktuális fogyasztást.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5422 üzenetére
Mindegyiket ugyanott tankoltad?
Csak, mert pl. Auchannál a tankom mindig nagyobb, mint ÖMV-nél"Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5474 üzenetére
Szerintem jó dolog az. Nem tudják dugóban kinyitni azt elcsórni a táskámat
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5618 üzenetére
Az én Riom ugyanilyen. Már vadi új, egy napos kora óta, vagyis szalonból kigurulva is ilyen volt. Szerintem konstrukciós hiba. Engem is dühített sokáig. Egy ideig új csináltam, hogy újjal nekifeszítattem a szélvédőt kifelé a gumiknak és akkor itt-ott húzott csíkot. Mostmár indulás előtt körbetörlöm szilikonos lehúzóval.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz [CS]Blade2 #5624 üzenetére
"Rendszeresítenem kellene egy gumis lehúzót?"
Papír szétmállik a kezedben, nem való semmire. Rongyot nem dobod el, az csak megszívja magát vízzel, nem is tudod magaddal vinni, mert ha le is teszed gumiszőnyegre, amint megkapja a fűtést elkezd párológni, belülről fog lecsapódni az ablakon. Egy sima szilikon lehúzót vegyél, ráadásul az nem is fogja karcolni szélvédőt."Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5655 üzenetére
Városban rövid távra még jó is lehet. Én meg inkább pályázok, oda amennyire át szokott melegedni a cucc, még ha jónak is tűnik nem biztos hogy a gyári 5W30 alá mennék. Főleg a mostani nyári klímák miatt se.
Legalábbis a hosszútávú élettartam miatt.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Dare2Live
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5659 üzenetére
API SNből van jópár féle nagyon nem mindegy melyiket öntöd bele. Evvel simán tönkre lehet vágni a motort.
Ha C2 az előírás az kell bele. És ha SN akkor minimum az mert APInál annyi van, hogy feljebb mindig lehet lépni. Tehát amibe SN C2 kell abba rakhatsz újabb SN+ C2 és SP C2t is. De C1et vagy C3at nem.Hogy mért nem mindegy
[link]plda kedvéért: Amikor bejöttek a DPFek teljesen általános volt az hogy "Olajos topicban azt mondták, hogy a C2-t felejtsem el, koreainál nem a legjobb az EU-s szabványt nézni, így API SN vagy jobb az ajánlás." és erre beleöntöttek A/Bs olajat. API jó volt, viszkozitás jó volt EUS szabvány ACEA C2 nem számít. Mi baj is lehetne? Hát hogy az ABs olajok szulfáthamú tartalma a sokszorosa a Cs olajokénak. DPF meg nem 800 hanem 200kmen regenerált ami masszívan több fogyasztást és sokkal gyorsabb dpf elhasználódást eredményezett.
szerk: Nagyon ritkán GF4et is megadnak. Ez az alapolajra vonatkozik. Itt is érvényes ami APInál, hogy feljebb lehet menni tehát ilsac GF4 helyett mehet bele GF5. De lejjebb tilos. De ez nagyon nagyon ritka.
Viszkozitásnál ha hyundai 0w20at ír elő én azt raknák bele város és pályára is. 5W30az közel keletre szokta megadni pl Egyiptom, Líbia... ahol nyáron hozzánk képest simán van +10C betonon meg +30C.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5659 üzenetére
Úgy értem gyári, hogy a gyárban ezt töltik bele.
A könyv megint más téma, jah... bár szerintem ez van minden Kia kocsihoz írva/adva.Mondjuk ez az Európa is annyira tág fogalom, benne van a Svájci alpok meg a Svéd észak... meg a délolasz, spanyol, görög, stb is...meg nálunk is lassan olyan idő van, mint utóbbiaknál. Ez azért elég komoly delta.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest