Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz Gombinyó #423 üzenetére

    igen, ilyen a tudatos vásárló. Felkészül a fenntartási költségekre, egyéb kiadásokra stb. Nem is erről beszélek. Az alkatrészeket úgy tervezik, hogy kb. (most ne ezen a kadjunk fel) 300000km-t tudjon menni kifáradás nélkül. Ezek specifikált körülmények között és specifikált ciklusokra vannak kiszámítva. És most jön a képbe a rossz minőségű Cinkotai út (extrém terhelési eset) és a visszatekert km-óra (hibás éltciklus adat). Ez szokta meglepni a használt autót vásárlókat. Ha 600000km-re lennének tervezve a komponensek, azok túlméretezettek lennének (nemcsak a tömegről beszélek) de nagyobb eséllyel bírnák ki a többlet terhelést is és a kifáradási határciklus valószínű, hogy képbe sem jön. Ezekre szokta a köznyelv mondani, hogy örökélet+1 nap. Namármost a távol keletiek nagytöbbsége ilyen.
    Apropó benzines. Nekem is az van. Nem érte meg a használati szokásomhoz a dizel. De ha egész nap az autópályát tolnám, akkor az lett volna. Amúgy valaki már írta itt korábban, hogy benzinesek is kapnak kettőstömegűt. Nem akarok levegőbe beszélni, de ha jól emlékszek a subaru 2.5 benzines boxer is azzal van szerelve.

    "Akula Sub, ready for the deep!"

Új hozzászólás Aktív témák