Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Dr.Zoo #3747 üzenetére

    Innentől nem értem, hogy mitől harapósabb a fék, ugyanazzal a vezérlővel.
    Hidd el, én sem értem, de a tények ezt mutatják. Azóta visszaszoktam a hosszú
    féktávokra, szóval tudok vele közlekedni, mondhatni biztonsággal, de csak akkor,
    ha nagyon előre gondolkodok. Volt egy necces szitum, bicikliútra rákanyarodóval,
    hiába van előnyöm, ha nem adja meg, de szerencsém volt, mert megadta, csak a
    szitu volt elég szar, mert neki takarásból jöttem, és viszonylag lendületesen. Nem
    sokat tudtam lassulni, mert nem készültem rá, valószínűleg elbambulhattam...:F

    Szerk: fordulatszámmérőt most fizettem ki. Remélem a héten megérkezik...:R

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz Dr.Zoo #3747 üzenetére

    Ezek közt (Pro vs. S1) látsz különbséget? Azon kívül, hogy a Hall szenzorok
    vezetékei el vannak tolva?:D Megcsináltam* a Pro motort, holnap tesztelek.**

    Miután megvolt szétkaptam a sima motort is, összehasonlítás végett. Ebben
    aztán tényleg nem volt semmi szigetelés (nem volt beragasztva a másik fele).
    Valami hangyafasznyi fehér pacsmagolás nyoma látható. Aztán ennyi volt.:DDD

    Viszont meglepően jól pörögtek azok a csapágyak, jobban, mint a Pro-nál.:K

    **: elöljáróban, hogy mi érdekel főleg 1) lemérve is kisebb a kerülete (60.5 cm),
    mint a simának (62.8 cm), nem véletlen kell(ett) átállítani a kalibrációs értéket,
    2) kérdés, hogy tényleg kevesebbet fogyaszt 2) és továbbra is jobban fékez-e?
    (Ugyanúgy fogok menni, felveszem kamerával, lesz +2 GPS log, meglátjuk.:D)

    *: a szenzoroknak kutya baja nem volt, a tüskét kellett pótolni, és el is múlt a
    motorhiba üzenet és rögtön indult gázra. Sajna a sok szerelgetés közben egy
    lepkefing vastag hézagoló alátét elfáradt, remélem ezzel még együtt lehet élni.

Új hozzászólás Aktív témák