- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
A vikingekkel nincs probléma szerintem elég jól használhatóak. Sokkal jobban bírják a kiképzést, mint pl az emberek.
A feltámasztás annyira nem problémás. A Soothsayer mondjuk nem sokat tud, és azt is csak egyszer egy csata alatt. A Warrior Maiden sokkal jobb, jelentősen többet tud feltámasztani, ráadásul egy csatában többször is. Persze csak az utolsó két körben elesetteket. Hogy korlátozottabb-e, az már egy másik kérdés. A Legend-ben ez alig volt jelen az embereknél, a vikingeknél most jobb.
A rúnák használatával egyébként elég csúnyen lehet csapkodni az ellent.
Miért kellett újrakezdeni? Mert egy-két achi-t nem számolt rendesen?
-
#65675776
törölt tag
Tud. Egy Soothsayer önmagában 32 pontnyit tud gyógyítani, de ha a megcélzott egység 1-3 szint közötti és kevesebb mint 32 pontnyi hiányzik a teljes életerejéből, akkor feltámasztja. Értelemszerűen a Soothsayer-ek számával ez többszöröződik.
A Warrior Maiden esetén a feltámasztás 4 körönként megújuló képesség. Nála a korlátozások 1-4 szintig, nem támaszthat fel azonos képességűeket (mondjuk a Warrior Maiden-eken kívül még nem találkoztam ilyennel) és mint írtam csak az utóbbi két körben elhalálozottakat tudja feltámasztani. Teljesen megsemmisült csoportok esetén sem működik a képessége.
Egyébként leginkább vigyázok az egységeimre, akkor nem az a fő probléma, hogy feltámasszam őket. Valóban visszalépés, de mondjuk a törpék esetén meg semmi ilyen nincs. Maximum a Crossworlds-ben bekerült Engineer tudta javítani a droidokat. (Elfeknél meg már nem emlékszem, ahogy a démonoknál sem. Az orkok meg túlságosan is erősek lettek a Crossworlds-ben, szinte minden szempontból.)
Törpék közül azért találkozni Engineer-rel is. Szintén még a négy viking szigeten. Emberek közül meg vannak a Pirate, Sea Dog, Marauder, Robber ezeken a szigeteken.
Igen, láttam ezeket a változtatásokat. Egyik sem ver oda annyira, hogy emiatt újra kezdjem a játékot. Majd egy másik kaszttal.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
1. Már túl vagyok Runorm-on is, szóval Greenwort-ban vagyok, de ott még szinte semmit nem csináltam (az utóbbi napokban alig játszottam). Runorm egyébként nem komoly ellenfél, akár veszteség nélkül le lehet gépelni, úgy, hogy az Undead spider után nem pótlod a veszteségeid (igazából nem is érdemes, de majd erre rájössz, hogy miért).
2. Ugyan ezekkel. Csak nem mágus (Jarl) kaszttal, hanem Skald-dal (ami ugye a korábbi játékokban Paladin néven ment). Nekem ez a leosztás teljesen bejött. A Slinger elég fogyóeszköz, de egyébként amikor már van belőle >200, akkor eléggé hatékonyan pusztít. Viszont a Skald-nál ott van az Edda, amelyek közül az egyik pl pont az élőholtak ellen ad pluszt, ez azért nem keveset jelent. És a skill tree-ben a Diversions is ki van első szintre fejlesztve, szóval az ellen pár egysége kihagyja az első kört. Aktívan használom a rúnákat, első nekifutásra mindig a Luck-ot, és akkor jó eséllyel az első körben kétszer jönnek az egységeim. Ez is elég komoly plusz. És ugye a spec képességek. Pl a Soothsayer jégviharos képessége elég szépen tud aprítani és még megintcsak okozhat olyat, hogy az adott egységek kimaradnak.
3. Greenwort-ban már leginkább hagyományos emberek vannak (Paladin, Knight, Archmage, Runemage, Guardsman...) Inkvizítor még nincs, és igazából ez nem lep meg. Nemrégiben megint nekikezdtem a The Legend-nek, ott sem terem minden sarkon, csak azért volt belőle mindig nálam, mert az Inquisition ki volt fejlesztve. Mondjuk hozzáteszem, még nem mentem ki a főtérről, szóval fogalmam nincs merre mit találok majd. -
#65675776
törölt tag
-
#65675776
törölt tag
Az érdekes. Még csak kérnem sem kellett, mikor mentem Runvald háza elég robbantani felugrott egy párbeszéd vele, és akkor mondta, hogy ezt is megkaptam. Pedig akkor még nem is ajánlottam fel neki semmit.
Akkor csak megvan? Tollas a hátad? Vagy legalábbis a lovadé?
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
Spoiler!
Lenyomtam a pókot, az erősebb csapattal szemben jóval esélytelenebb volt. Nem a Jotun-csapat jelentette az igazi segítséget, hanem a jegesmedvék. Kétszer is kritikusat ütöttek a nagy pókon, így összesen 5K sebzés felett vittek be két ütésből. Ez jóval több, mint amit más egységgel el tudtam érni.
Spoiler off
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#65675776
törölt tag
Nem rossz egyébként a Crossworlds. Bár nem hoz új sztorit, csak egy új szálat és két egyéb sztoriféleséget. Igazából az új egységek miatt volt igazán érdekes. Az egyik ilyen volt a Runemage, aki egy 5. szintű ember. Ha nem használtad fel a szintlépések során és egyéb módon szerzett rúnákat, akkor az jelentősen növelte az életerejét, és a skilljeit, illetve a spec képességeinek erejét. Ez még most is megvan, de pl a Revive képessége eltünt, helyette a Runic Word került be képességnek, ami gyakorlatilag megegyezik az azonos nevű varázslattal.
Mondjuk a kedvencem a CW-ben az Engineer volt. Droidokat tudott létrehozni, javítani, emellett lángszóróval támadott. Illetve volt Shock Granade-je (ez a harmadik különleges képessége), amit újra tudott készíteni. Gyakorlatilag kifogyhatatlan voltál droidokból ha voltak Engineer-jeid. Így meg a droidok azért nem gyengén használhatóak voltak, sokkal kevésbé voltak fogyóeszközök, mint az AP-ben.
Illetve a CW-szel érkezett egy szerkesztő is, amivel meg kiélheti bárki a moddolási hajlamait.
-
juliabrilke
addikt
Én 115 kör alatt legyőztem.
Taktika: mindenkit lekaszaboltak a pókok, csak 3 troll maradt. Ügye kör végén visszaregenerálta az életét mindig. Beálltam úgy a sarokba, hogy csak 2 pók érjen el és én tudjam ütni a nagy dögöt.
Kaptam 3-4 körig folyamatosan rám pókhálót, így csak az ütéseket tudtam állni. De mindig megmaradt 3 egységem, amivel ha kiszabadultam csaptam egy nagyot a pókba.
Akkor volt csak gond, amikor átköltözött a dög, mert akkor át kellett verekedni magad a kis pókokon minél hamarabb. -
#70869248
törölt tag
Csak Greenwort tartományból tudsz elhajózni. Neked kicsit gyengék lesznek már az orkok. De ebből is látszik hogy igazából arra kellett volna menni a Démonkapú helyett.
Én is kipucoltam Greenwort tartományait, aztán már gyengék voltak az orkok, utánuk pedig az elfek is, de neked a Démonkapú után világgá fognak szaladni az ellenfelek aztán hajkurászhatod őket
A seregben vannak lények amik jól passzolnak, ilyen pl. a Feketesárkány mellé az ork sámán, mert ugye a Fekete sárkány nem éleszthető, de a sámán baltás gyógyítását fogadja.
De ilyen az Ogre és a Demonologis, mivel az Ogre szintén nem éleszthető (Paladinnal), viszont a Demonologist Tjread of life képessége hat rá.
Itt a Hades-ban variálni kell nekem is a sereget, eddig egész jól elvoltam a Demonologist-Ogre-Paladin-Runa Mage-Black Dragon kombóval (Ogre azért kellett hogy az első körben elvegye a legveszélyesebb ellenfél körét), de a sok tűzlabdahajigáló már az agyamra megy ...már elbuktam egy Fekete sárkányt. -
#65675776
törölt tag
Az Inkvizítorok és az Archmage-ek szinte semmit sem érnek mágusok vagy gremlin tornyok ellen. Ha esetleg meg akarja tartani őket az ember, akkor jön jól az Edda, mert abból az egyik azt éri el, hogy a sebzés 30%-a fizikai sebzés lesz az első három körben (Edda level 1-en). Persze az Edda csak a Skald kasztnál érhető el. Élőholtak ellen viszont az inkvizítor az egyik legjobb.
Egy bő hét után megint játszok, de csak 23. szintű vagyok egyelőre. Szóval eléggé csak átfutom a hsz-okat jelenleg.
-
#70869248
törölt tag
Letojom a moráljukat ..neutral okés nekem, a lényeg hogy jól tudjanak összedolgozni...az nem kell hogy vidámak is legyenek
Mi a véleményed a választható kasztokról?
Mert kicsit furcsa, hogy harcosként is elég jó mágiával rendelkezkik Olaf.
3-s szintű tűzeső varázslata: 1890-2160 sebzés/45% burning
..kicsit sajnálom, hogy a kristályokkal pont lemaradtam 3 darabbal a +3 intellect-ről..3 darab 'sszus
összehozhatom még persze, de ha csak 3 darabbal később kezdem memorizálni a varázslatokat, akkor már meg lett volna rég..
szerk: (inkább linkben)
[link]Ez az eddigi fejlődési fa:
[link]varázslóként mennyivel erősebb a Fire Rain?
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
Javítás és kiegészítés:
Természetesen a bal oldali ágat tartom a Paladin képességeknél rúnapazarlásnak (Reserve).
Tűzeső varázslatom nincs. Gejzírt szoktam nyomni (tornyok ellen is jó: azokat mindig üti, és csak akkor sebzi az egységeket, ha marad kapacitása). Szerintem a mágia erőssége kizárólag az Intellect pontok számától függ. Az alapjátékban 3 (vagy 5, már nem emlékszem) pontonként kaptál rá némi bónuszt, így nem teljesen lineárisan nőtt a varázserőd, hanem picit exponenciálisan. Ha jól rémlik, ott volt még valami olyasmi bónusz is, hogy 15 pontonként plusz egy körig tartottak a varázslatok hatásai (pl. Slow). Ezért a 45 pontot céloztuk meg. Az AP kiegben nem tudtam ekkora Intellect-et összehozni.
Ebben a kiegben 7 pontonként ad bónuszt a varázslatok erősségére, így érdemes héttel osztható mértékű Intellect-et belőni. Én 49 pontra hajtok (van egy öv, ami 30 győzelem után ad +3 Intellect-et, azzal meglesz, még úgy is, hogy elég gagyi tárgyaim vannak, pl. sisakként egy mindössze +1 Intellect-es fejpántot vagy mit hordok).
Amúgy varázstárgyak nélkül mekkora a Leadership-ed?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
Ezek kicsit összefüggnek nálam, a csapda azért nem fejlődik, mert nem használom, ahogy a védekező varázslatokat sem...sőt az egységek különbözősége is összefügg, a lényeg, a jelenlegi szinten, a minél több sebzés lehetőleg több ellenfélen. Így nő a kritikus találat esélye ami esélyt ad arra hogy egy körön belül többször lőhessem el a Rage-m, jelenleg a körönkénti 2 alkalom a tipikus, de összejön a 3 is, a 3 alkalom viszont szinte hiába mert egyenlőre nincs annyi Rage. Az azonnal ölő, illetve a kritikus, és a több ellenfelet sebző egység lehetőségek és varázslatok vannak előtérben.
De igazad van, majd valami laza csata első pár körében lövögetek olyanokat hogy legyen onnan is valami plusz.
A Leadership cuccok nélkül 2500-l kevesebb.
A Valkűr medál azért nem fejlődik, mert hülye vagyok ...de tényleg, már régóta elfelejtettem hogy a csajok tudnak ezt-azt.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ja, meg nem olyan rossz, bár ki mit tart annak tényleg taktikától függ..szal a bal oldal:
-scouting: nem rossz, hogy tudom mivel kell számolnom, és +3 intellect
-learning: kell a +20% XP és a +3 intellect
-reserve: jó az, maxolva már 4 körönként jön vissza valamely egységemből a leadership-m 30%-s értékében.
...mondjuk muszáj is maxolni, mert a csaták talán 20% tart 4 körig...
de ha olyan veszteségem van amit sajnálok majd elhúzom.
A jobb oldali ág nálam a Jarl és a Glory miatt volt érdekes, ezek kellettek.
a Mágia ág már érdekesebb, ott még sajnos a Destruction nincs meg 3-s szinten, csak lvl2, pedig kell az az 50% mágikus sebzés, és persze a 10% kritikus is.
Ez lvl3-s Chaos mágiával, és pár jó tárggyal: +30% tűzsebzés nyakláncban 2 darab és mindkettőt fel tudom tenni+ gloves:+10% tűz sebzés..., mellé Regina lávagólemje ami amúgy is bírja a tűzet, aztán majd lesz valami Armageddonszerk: attól fejlődik hogy igénybe veszed a Valkűr segítségét, megkérdezed, hogy ha már itt van miben tud a segítségedre lenni, erre elmondja...de használni csak az 'aktív' azaz -idősebb nővérnek- beállítva tudod, és akkor 16-15 csatában ad valamit.
Ja ..azon a szigeten egy csatában lepődtem meg, a Dead man chest csatáján.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez úgy működik (nálam), hogy 1 darab lvl5 (Cyclops) és 4 lvl4-s egységem adja a sereget...2 lvl4-s egység (Maiden és a Pala') élesztenek, de ugye azok nem tudnak a szintjük felett éleszteni, ezért Reserve-ből jön a lvl5 egység...van pár helyzet amikor meg lehet szívni, és nem sok lvl5-s lény van nagy számban, de pl. az Ent-t ezért használtam...csak az a fránya tűz.
..sőt lehet hogy most végre fel tudom tankolni magam óriásokkal akkor elgondolkodom a váltáson.
Ritkán van rá szükség, de akkor jól jön....az utolsó húzos csatám nemrég egy tárggyal volt, a végeredmény nem volt valami fergeteges (idézett lényeket nem számolta), de a csata nagyon kemény volt, 3 Friendly Gremlin torony folyamatosan idézett brutál létszámban, az alap csata sem volt gyenge...de mivel a hosszan tartó csata nem az erőssége a hősnek, a lassan töltődő Mana és az egyre lassuló Rage miatt.
357 pillanatnyilag a veszteség nélkül megvívott csaták száma, már nem foglalkozom vele, szinte minden lényt tudok pótolni jelenleg (az óriás necces még).
a pénz jelenleg 6 milla...ezt is csak a Coach miatt érdemes figyelni (1milla egy csata), nem spoiler mert semmi extra csak érdekesség.
..
van egy időszak a játékban amikor nagyon sok a csata (egyébként is mondjuk), és kicsit elkapja az ember orrát a rókabőr szag, na..érdemes menni és menni, mert utána feljavul.
Amúgy is kicsit rutinból jött ez a rész (szerintem!), de nagyon összeállt a sorozat részleteiben.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
rúnamágus nagyon erős, paladin szintén, ezek nálam is alap.
Nálam minden a Rage-től függ, ha egy körben el tudok sütni hármat, akkor gyakorlatilag kész.
első körben Fire Rain mágiából, aztán Lord of the North Rage-ből, majd a Rúna Mágus lő, és ha kritikus akkor jön Rage-ből Gudrida Rage's, ezek még pár körig fajtól függően sebzenek, aztán jön a Warrior Maiden a Spear of Wrath-l ami iszonyat nagyokat sebez, de ha kell még a Sámán sebzése is akkor Dancing Axes és jöhet a 3. Rage, a Hilda' Arrows...ez a jó eset Rage-ből, ..aztán a szokásos a Pala ad egy AP-t a rúnamágusnak majd várakozik, és a végére jöhet a Cyclops.
A lényeg úgy is a Sámán után jön, mert akkor már nagy eséllyel lép az ellenfél is. Az ellenfél hülyébbig egysége elszöszöl a Lord of the North jégszilánkjaival (ezért dobom elsőnek a tűzlabdát).
A követekező kör már unalmasabb általában, a Maiden kiesik a távolsági sebzésből, a sámán hülyíti az ellenfeleket a totemoszlopok dobásaival...és általában már arra kell játszani hogy a Rage elhasználódjon, és mindenki épen és egészségesen kerüljön ki az összecsapásból.
A Gremlin tornyok 29k erősek ott ahol sokáig kellett verekedni. Ezért is kellenek az óriások, mert a toppantásaikból még több kritikus jönne be, az pedig nagyban megkönnyíti a csatákat.
A Gejzírt nem ismerem. -
#70869248
törölt tag
spoiler:
A pók ott van a barlangban..nem tudom hol tartasz a küldetésben, mert szvsz csak akkor jelenik meg amikor elmondja az elf gyógyfüvész, hogy az a pók kell ami megmarta a csajt.
az ent dugványokat egyszer kell megtalálni, utána már tudod mit kell keressél, egy földhányás szerű terepcuccot keressél, nem nagy de azért észrevehető...nincs semmi figyelemfelkeltő, egyszerű földkupacok.
A páncélra nem emlékszem, és csavargásban vagyok, nem tudom megnézni.szerk: az első földkupac mondjuk legyen a Greenwort-i, mert arra nagyjából emlékszem, a térképet nézve a kastélytól jobbra az a figura felett valahol aki a parton áll, és lovagokat kellett neki vinni, még az Arlania-ba vezető út előtt.
Ahogy az utak négy részre bontják a területet a térképet nézve, ez a jobb felső részremélem elég bonyolultan írtam le
[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
Főküldetésben kell haladni hozzá. Ha kijössz a kastélyból, jobb kéz felé van egy földnyelv, ami visszakanyarodik a kastély mellé. Ott van egy bódé, ahol hajót árulnak.
SPOILER?
Attól függ hol tart a küldikkel,mert egy ideig varázsfal védi azt a területet! Csak miután a barlangba legyőzi a necromantát,és visszamegy a királyhoz,aki megkéri hogy keresse meg a testvérét,akkor tűnik el a varázsfal,helyette ott lesz a sötét oldalra átálló testvérke,akit legyőzünk,és ezekután megnyilik az út a kikötő felé(figyelem ha még be akarsz vásárolni egységekből azelőtt tedd hogy legyőződ a tesót,mert utána nem enged már be a várba!).
Ha megvetted a hajót akkor ez láma,de leírom mert aki még nem játszott KB-val nem szokta tudni:
hajókormány ikonra kattintasz miután vízre szálltál,és kijelölöd a másik szigetet,máris ott teremsz!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#70869248
törölt tag
A sárkányokkal szívatom magam
A diplomacy képességet használva édesgetem magamhoz őket csata előtt, de elég önkínzás szaga van, egy nagyobb sereget legyűrtem, úgy hogy +1 feketesárkány lett a mérleg, de a következő sereg, az már 40 valahány vörös, 20 fekete, és még valami sárkánycsapat...vagy sok zöld, vagy kevés kristály...fene se tudja.
..és aztán még van még egy nagyobb (tudom mert ellopakodtam mellettük, és akkor jön a fősárkány akihez a mellékküldi kapcsolódik.
Nekem igazából bejön...egy komolyabb ellaposodás volt a játékban, és persze az egész elég rutinmunka.
De a King's Bounty újragondolásnak, sztem ez a legkiforrottabb darabja, három problémába szaladtam bele.
-Skald (nem kell magyarázni, tört még a játékom)
-egy ruha amit nem tudok fejleszteni...pedig elvileg lehet.
-egy küldetés, ahol kis feketekereskedelem volt, ott ha üzleteltem oké volt, ha beárultam és lemészároltam a bűnöst oké volt,... de ha beárultam, és mégis hagytam elmenni, akkor nem zárult le a küldetés...de ez nem biztos, lehet hogy valahol még összefutottam volna vele, de nagyon nem úgy nézett ki. -
#70869248
törölt tag
olvastam amit írtál, bár én még nem tettem rá semmit, alapon van a játék...és most már sztem nem is fogok.
Belenéztem a végső csatába, érdekes.
De még befejezem az elmaradt küldetéseket.
A rúna mágus tényleg erős egység, igazából nem bánom hogy gyengítették.
A lvl70 nem tudom elérhető-e nekem, jelenleg 66 és fél szinten áll, de már nincs pénzem se Tiny, se a Coach csatáira, és azok is csak fél szintet húznak már.
lehet hogy csak akkor lenne meg ha XP támogató cuccokkal nyomtam volna, és pénzre mentem volna még jobban...
De mindegy, mert a játékélmény nem csorbul, nekem ilyen mértékű crash nem volt, pláne ismétlődő, ellenben volt egy játék vissza töltésem, mert az egyik sziget utazás során nem volt hajlandó betölteni, ezért vissza töltöttem, és befejeztem rajta a küldetéseket....viszont utána problémamentes volt a visszautazás rá..nem tudom mi lehetett, de megoldódott az a lényeg. -
Athes88
tag
-
Amur
addikt
Ott van mind a három a fekete részen (ahogy bemész, balra, jobbra és szemben van 1-1), vak vagy...
Hát ja.. ott volt a szemem előtt,csak azt hittem hogy azt már meglátogattam.. Köszi!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#70869248
törölt tag
Sokszor előfordul hogy semmi köze nincs, viszont az is igaz hogy sokszor az az oka.
tört verzióra alapozva nem jó szidni a játékot, egyfelől nyilvánvalóan hiányzik az erkölcsi alap, másfelől a törés is okozhat problémát, és a javítások használata macerás, bizonyos játékoknál pedig maga a játékmenet is hiányos lesz.
Ezek olyan dolgok amivel nem lehet vitatkozni, ráadásul a tört játékokkal együtt jár a gép stabilitásának megkérdőjelezhetősége...minden szemét fel van tolva mert jött, a tűzfal néha kikapcsolva mert hátha azért nem indul, a gépen minden fut és azoknak az összes ismerőse is..ezért aztán szintén tört teljesítményjavító cuccok is töröltek ide-oda...hihetetlen mit lehet művelni egy egyébként elég jó konfiggal.Szal sok dolog együtt jár ezzel, és így van nem feltétlen a törés az ok, csak a fentiek miatt is fokozottan sanszos hogy nem a játék hibája az instabilitás.
Én törtbe toltam, stabil volt..ami problémám volt azt le is írtam, elhanyagolható. Megvettem volna (talán...bár nem biztos), de elkallódott a HoMM6-m, és amíg újra megvettem (steam-gold), spórolni kellett.
rókabőrre számítottam, de a legkiforrottabb rész játékmenetileg sztem (de azért rókabőr). -
xuldar
őstag
Szerintem rosszul emlékszem, az eredeti WotN-ban és ebben is a 3. valkűr adta a szárnyakat. Ezen biztosan nem változtattak, hiszen a főszál maradt ugyanaz.
A bérelhető egységek mindig random osztódnak le mindenhova. Ha a fő szigeten nincs elég human egység, akkor épp egy rossz leosztást szívsz. Nekem amúgy ez a felállás jött be: Royal snake, Elf hunter, elf szürke valami (a hunter erősebb verziója), Inkvizítor, Paladin. Ha véletlenül veszítettem 2-3 egységet, az utolsó körben az utolsó lövés előtt a paladint körbeállva mindenkit feltámasztottam. Iszonyúan tápos kombó.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Egon
nagyúr
Kb. 30. szinten járok, az ork szigetek és a központi nagy sziget 3 tartománya úgy-ahogy kipucolva. Az összes lénytoborzó helyre bementem (az elf szigeten is), de sehol sincs Paladin -ez már szivatás a javából...
Játszik rajtam kívül valaki ezzel a DLC-vel? Kíváncsi lennék, hogy csak engem szivat, vagy másnak is ez a helyzet?
Más. Felfedeztem, hogy ötszintűek lettek a medálok, emiatt - bár egy adott szintű bónusz eléréséhez többet kell tenni - összességébel magasabb bónuszok érhetők el, mint a WotN-ban (más kérdés, hogy bizonyos, nehezen megszerezhető medálok így gyakorlatilag teljesíthetetlenek lettek). Mégiscsak van Rune Mage is a játékban: átnevezték Rune Wizard-ra, és 5. szintű lény lett -természetesen csak ellenfélként találkoztam vele, venni nem lehet belőle...
Jelenleg Warrior Maiden-Jarl-Soothsayer-Pyro Mage-Inquisitor összeállításban nyomulok, de előre félek a keményebb csatáktól: Paladin nélkül iszonyat gáz lesz... Még bízom benne, hogy valahol találok Paladint, de ha az utolsó 5 csatára lesz elérhető, azzal nem leszek kint a vízből..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Az ork szigeteken, a börtönbe zárt kalózok küldetés kipipálása után, a kalóztanyán végre tudtam venni Paladint...
Apró szépséghiba, hogy összesen 50 darab volt eladó: már most is 94 darabot tudnék vinni, úgyhogy kénytelen vagyok Sacrifice-szal feltölteni a létszámot... Kíváncsi vagyok, lesz-e még Paladin valahol, illetve hogy kapok-e Rune Wizard--ot (bár nem tudom, melyik ujjamat harapjam meg: nehéz lesz eldönteni, ki maradjon ki a jó kis csapatból...)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
A főküldetésben haladva, a demon portal megnyílásakor, a portál melletti erődben levő egységkínálat megnőtt (ez a WotN-ban is így volt: akkor pl. zöld sárkányt lehetett toborozni).
Beadott 300+ Paladint (ez nyilván elég lesz a játék végéig), és 20 db. Rune Wizard-ot is, így ki tudtam próbálni azt is. Az életerején kívül pozitív változás, hogy 2 helyett 3 mozgáspontja lett, illetve a sima lövésénél eltűnt a távolság büntetés. Viszont a varázslatai romlottak.
Lehet hogy érdekességképp ki fogom próbálni az elf íjászokat is, bár a vikingek annyi bónuszt kapnak, illetve olyan jól használhatók, hogy szvsz kihagyhatatlanok (az emberek pedig a felélesztés miatt fontosak, kettőnél több fajt pedig a morál miatt nem szívesen vinnék). A mostani csapatomban csak 2 (a Warrior Maidennel együtt 2,5) lövő egység van, amit egy picit keveslek, de nem tudom melyik ujjam harapjam meg. A Paladin mindenképp kell, ergo csak a Jarl-t tudnám kihagyni, de ha kézitusára kerül a sor, ő nagyon hasznos. A bőség zavarával küzdök..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
xuldar
őstag
Nekem azért kellettek az elf íjászok, mert nincs távolsági büntetés, akkorát ütnek, mint egy gőzmozdony, és 2db elf bow-val a weapon slotokban a 60+% crit-tel minden 10. lövésük nem volt crit. Szerintem a ranged egységeknél ez a 2 elf egység sebez a legnagyobbat leadershipre levetítve. A veszélyesen kezdő egységeket, mint a necro, sámán, red dragon, stb, azonnal ki lehet velük végezni, a többiek meg félúton feléd hullanak el. És az egységfejlődéssel erre további brutális bónuszokat kapnak.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
xuldar
őstag
Simán leszednek 1-1 csapat sárkányt, ha elég sokan vannak, elég nagy az attackod, és van nálad olyan artifact, ami gyengíti az ellenséges sárkányokat. Van vagy 4-5 féle ilyen cucc. A nyakláncot ki sem tudod hagyni, mert főküldetés jutalma. Ha van zöld sárkány, arra tolsz egy lassítást, a vörösöket és/vagy a feketéket meg leszeded szépen. Ha véletlenül leütnének valakit, akkor meg ott a paladin. Előkaparok valahonnan egy mentést az utolsók közül, ha még megvan. Azon látszik minden adat, meg hogy milyen cuccokat aggattam a hősre. Az íjászaim az 1. körben kivégezték a nagy gyíkszörnyet (boss), ami a mocsári átjárót állja el. Szóhoz se jutott.
Szerintem ez az Ice&Fire a legjobb rész, annyi fejlődést beletettek, és a rúnaskillek is nagyon jól sikerültek. Nyilván a sokadik rókabőr lehúzása után már ennek nincs akkora varázsa.
A Dark Side-ban ezeket fantáziátlannak éreztem, bár kétségkívül durva, hogy harcossal kb. az összes rage skillt el tudod tolni az 1. körben, még mielőtt egyáltalán megmoccanna az ellen.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.