Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz zseko #248756 üzenetére

    könnyen belátható, hogy ha a felsőcső szöge is változtatható, akkor a nyeregvázcső hossza nem mond semmit. Ez régről maradt, amikor minden felsőcső vízszintes volt, így ha nagyobb volt a bicikli, ahhoz nagyobb NYVCS tartozott. Ma is használatos, de látod te is, hogy egy trekkinget sem tudsz összehasonlítani vele egy montival. a trekking felsőcsöve vízszintesebb még mindig..
    Szóval kiindulásnak mindenképp jó a gyári ajánlás, ökölszabályként attól felfelé vagy lefele egy méretet el lehet térni, különösen ha határon vagy, de kettő méret különbség már legyen gyanús. Rókarájderből én is az L-est mondanám.
    Ja, a felsőcső (vízszintesen mért) hossza sokkal mérvadóbb, de valójában az sem mindenható, a stack/reach értékeket meg nem szoktam fejben tartani, lehet hogy az jobban működne. Más nyeregcső-szögeknél már kicsit módosul a kényelmes felsőcső-hossz is.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

  • ZolkoW

    őstag

    válasz zseko #248807 üzenetére

    biztos lesz, aki mást mond, meg olyan is, aki egyetért, de a monti univerzálisabb. cserébe kevesebb szokott lenni a rögzítési pont csomagokhoz.
    meg számíthat, mekkora a fejcső, milyen magas az eleje... van akinek a magasabb a jó, van akinek a mélyebb, és mélyből könnyebb csinálni magas kormányt, de csak bizonyos határokig.
    van 2 biciklim, plusz amik eddig voltak, örökké az volt a szenvedés tárgya, hogy nem fér bele nagyobb gumi, pedig szeretnék :DDD ... na ez a montinál helyből jobb startpizíció, és arra tehetsz relatíve kevés (vagy sok..) pénzért keskeny gumit, és van egy crosstrekkingfitnessbájkod, fordítva nem megy.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák