- Magisk
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- OnePlus 3T - T apó itt van
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
ph Forradalom vagy csak epizódszerep? Közel egy hetet használtuk az ASUS új notebookját, hogy választ kapjunk a kérdésre.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Novics
senior tag
válasz
Narancs #54253 üzenetére
Barbár megoldás.
De már én is gondoltam rá. De mi van, ha később mégis vázváltós lesz belőle!? Erre mondjuk baromi kevés esély van, de... Azt hittem, hogy a kicsisárgák gyártanak valamilyen kis műanyag vagy gumi baszt, amit rá lehet rakni.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
stracker06
aktív tag
válasz
Narancs #54314 üzenetére
Mindent ellenőriztem. 8-as nincsen, a kerék már korábban sem volt laza, aztán még jobban megszorítottam a gyorszárat, de továbbra is folytatta...
A tengely lehet ferde, nem szedtem szét, azonban akkor, amikor nem tekerek, vagy kisebb erőt fejtek ki a hajtókarra, szépen fut.SFm™
-
stracker06
aktív tag
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Narancs #54327 üzenetére
Gyorszáras kónuszos agynak löttyennie kell. Imádom mikor beállítom precízen, majd jön vissza a szakértő ügyfél hogy szarul volt beállítva és ő szorosabbra húzta.. volt már ilyen nem egyszer, azt hittem megfejelem a satupadot.
Váz is csavarodhat annyit hogy beleérjen a fékbe a felni, na meg a kerék is mehet el annyit, főleg ha nem szimmetrikusan van fűzve pl egyik oldal radiál másik keresztezett, de ez inkább a rugalmas országúti vázakra volt igaz, vékony cromo csövesekre és hozzájuk könnyű verseny kerék. A régi profik ezekkel úgy mentek fel az emelkedőkre hogy kiakasztották a patkó féket, hogy távolabb kerüljön a pofa a felnitől.
Persze egy V fékes crosstrekkingnél erre nem sok esély van. Nagyobb a tűrése, és merevebb alkatrészekből van építve a bringa.
Én azért a küllő feszességre kíváncsi lennék.[ Szerkesztve ]