- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz Mans20 #291040 üzenetére
A legendás Cube kerekek Eddig 4 Cube biciklim volt, mimdegyiken első dolgom volt a kerékcsere. Átfűzetni szerintem nem sok értelme van, mert a küllők és a felni is ugyanolyan gagyi, mint az agyak.
Tüske ellen nem nagyon tudsz védekezni, még a Greenguardon is átmegy, pedig az kb. a csúcs defektvédelem. Ami viszont segíthet, ha töltesz a belsőbe defektjavító folyadékot. Nekünk mindkét montin Smart Sam Plus gumik vannak, mindent kibír, de az akáctüske átmegy rajta. Joe No Flats tej van a belsőben már 2 éve, azóta csak kihúzom a tüskét, forgatok egyet a keréken és lehet menni tovább.
-
fulton
addikt
válasz Mans20 #292557 üzenetére
Szia
Az alivio felett van. Nekem több ezer km-el jól van.- rendszeres karbantartás mellett. Fontos hogy jól legyen beálítva a kónusz. olyan 1500-2000km-enként cseréltem a golyókat zsiroztam. Csak száraz időben jártam - kivéve egy két elkapott esőt. Szerintem nem olyan jó a tömítése viz ellen, de szerintem az alivio sem jobb ebben.
--------
Ha mosás után lett ilyen, akkor egyszerű. Kell neki egy szerviz. És mosásnál gyenge nyomással csak felülről enged a vizet a hátsó keréknél talán az segít.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Mans20 #292557 üzenetére
Én k*rva sokat mentem sima porvédős agyakkal, soha semmi gondom nem volt velük, pedig elég gyakran megáztam. Gőzborotvával mondjuk nem álltam neki biciklit mosni.
Ha van bennük elég zsír, és nem nyomsz bele vizet, baromi sokat elmennek.
Szedd szét ( te magad ) nézd meg, mi van belül, de mihamarabb, mert ha víz van benne, az folyamatosan dolgozik. Ha nem ette meg a rozsda, nyomd tele zsírral, és használd.Nekem most T610-es agyaim vannak, az már teljesen más liga, köszörült kónuszokkal és rendes szimmering jellegű ajakos gumi tömítésekkel, plusz porvédőkkel.
-
.LnB
titán
válasz Mans20 #292752 üzenetére
De akkor nem is az lehetett a baj, mert a müzli tett helyre. Ott valahogy alapból majdnem eléheztem 22km alatt. Pedig akkor sem étgyomorra indultam el.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mans20 #293050 üzenetére
Az etyeki dombok nélkül pont xart sem érne az egész, az autópálya mellett meg bringázzon akinek 2 anyja van...ugyanakkor meglepően soxor hallom ezt az általad is megfogalmazott véleményt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
-
Ixion77
addikt
válasz Mans20 #295044 üzenetére
Ebben az árkategóriában ha nem magad fűzöd és/vagy vannak már meg hozzá alkatrészeid, akkor valóban érdemesebb inkább készen venni. Ratyi, persze, de a célnak megfelel. Ennyiért alkatrészenként még ratyibb lenne.
Magasabb kategóriában már lényeges összegeket lehet spórolni jól elkapott akciókkal, de az már inkább életforma ("amúgy is állandóan nézegetem a hirdetéseket") mint problémamegoldás.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #304889 üzenetére
Szia!
Cues szettet vettem a kerékpárra, így a Cueshoz javasolt ipari csapágyas Shimano FH/HB-QC400 agyak lettek véve nagyon szépen és vaj puhán forognak így még a Deore LX 570-s agyak sem forogtak szépen az újra zsaírozás után se. Meg vettem az Alivio agyakat előtte de nagyon darabosan forogtak így küldtem is vissza ahonnan jött és utána vettem meg mindent a Cues U6000 1*10-hez
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #304893 üzenetére
Én Cross Trekkinget használok, lehet hogy most hülyeséget írok de nekem az a tapasztalatom hogy az MTB és a Trekking kerékpár szinte ugyanazon a főbb alkatrészeken osztozik. Meg ami kifejezetten Trekkinghez lenne és nagyon jó minőségű az túl van árazva ha lehet egyáltalán kapni MTB-hez valókkal meg tele van a piac széles skálán mozgó árakkal és kínálattal. Itt is van egy topik lakó akinek trekking kerékpárja van MTB-hez való hajtással.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #304896 üzenetére
Még Pheebe 10 holnap jön a 75 mm-s rugó úttal rendelkező teló azután lesz Pheebe 30 . TX505 32H agyakat cseréltem le Shimano FH/HB-QC400-ra elől és hátul ez Cues széria kerék agyai a felni maradt a gyári (bár rühellem mert fekete ezüstbe meg nincsen semilyen "28-s felni). Osztrák "lomis" '98-s KTM Life Sport kerékpárom volt full Deore LX 570-s szettel (ami később kissé átalakult 571-re helyenként) ott lett az a becsípődésem hogy egységes alkatrészek legyenek egy sorozatból lehetőleg
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #304907 üzenetére
Nem rossz szerintem csak egy részt új még emiatt drága kevésbé futott fel még mert sok alkatrész van még bőven a HG rendszerhez ami olcsóbb. Hátrány állítólag a súly meg a lassabb váltás a HG rendszerhez képest. Cues Altus-Acera-Alivio és a Deore szint egy részét váltja le (gyártó elképzelése) de az U8000-s széria már a gyártó szerint hozza az XT szintet. Rá megy szerintem is HG-LG oda vissza kompatibilis egy mással csak a váltó és a hátsó sor a különbség a lánc meg részben mert vannak olyan 10/11 sebessséges lánc ami jó hozzá nem csak a CN-LG500 kifejezetten.
Most nézem az első agy HB-QC400 (cartridge a csapágyazás) még a trekking U8000-hez is való csak a a hátsó agy más FH-UR600 (kónuszos a csapágyazás) ott de szerintem annyira nem lényeg
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mans20 #304946 üzenetére
ahogy a GRX-nél, a Cues-nál sem lettek "teljes" szettek, azaz nem minden szinthez van meg minden alkatrész
jellemzően hátsó váltó, hajtómű van mindenből, a többi alkatrésznél meg egy-egy szint kimarad“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #305502 üzenetére
Helló!
Center Lock-os az de létezik belőle 6 csavaros is már. Vissza fúzték volna az eredeti küllőket mert mivel vatta új kerék(pár) volt akkor de mivel full fekete kerekem volt még a küllő is (nem értem miért erőltetik a fekete színt) így a szervízes rosszallása mellet ezüst küllők mellet döntöttem valamilyen szinte így könnyebb tisztán tartani.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #305506 üzenetére
Első agy hangtalan hátsó szokásos shimano-s hang jön a kazetta test felől. Cues szériánál ez az agy U4/6000-s szériánál megtalálható és ugyebár a 4000-s széria ennél atermék családnál a belépő szint..
Igen többekkel és többször is ki lett tárgyalva hogy a Cues-sal és az Essa-val mi lenne a terve a Shimanonak. De álatlánosságban ahol én olvastam össze foglalva röviden mindazt a termék családott szeretnék le váltani Cues-sal (gyakorlatban más a helyzet) ami 9/10/11 sebességes tehát a belépő kategória felső részét és a közép kategóriát. Essa meg a Tourneyt 6/7/8 sebességest -
Speedy007
őstag
válasz Mans20 #307023 üzenetére
Szia!
Egyenlőre semmire majd ha ez a dög meleg le cseng utána fogok. Szerintem maradni fogok ugyanúgy ennél helyi szervízben ahol vettem a kerékpárt is rá kérdeztem mondták hogy lehet túl tárolt darabokat fogtam ki mivel ők nem igazán találkoztak ilyennel. Mondták hogy vegyem fel azokkal a kapcsolatot akiktől lett vásárolva mert szerintük ez garanciális mondtam nekik hogy jeleztem feléjük is a problémát de le ráztak azzal hogy én használom úgy a kerékpárt hogy a gumik ilyen jellegű sérülést szedtek össze. Eredetileg Schwalbe Land Cruiser Puncture Guard Green compound-ot néztem ki ami ugyanazt tudja mint a Continental Ride Tour E-25 Extra Puncture Belt de az a gond hogy az 40-622-s nekem meg fontos a ballonosság és szeretem a 42-622-t abból meg ilyen nincs. Ennél nagyobb gumi meg nehezen fér bele a vázba mert a sárvédők 46-622-ig fogadnak be gumit.
Sokáig használtam CST C1313--t ugyanolyan futó mintázattal mint a Schwalbe Land Cruiser és ott nekem a középen futó él mellett szedett össze mindig defektet nagy ritkán a futó elén keresztül is ezért nem igazán szeretnék olyant venni akár defekt védett akár nem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest