- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #188107 üzenetére
a decában a touring 520 elvileg 170 kg-ig jó (ebben benne van a bicikli súlya is) [link]
hónap közepétől lesz kapható, de szerintem nem sok lesz belőlecsak alapból nehéz mint a kő (16 kg, de 1 kg/db külsőkkel, 1,2 kg-os csomagtartóval (wtf), félkilós nyereggel, sárvédővel. van rajta agydinamó is (ez megint vagy 20-30 deka plusz súly), szóval lehet belőle viszonylag olcsón is könnyíteni. (csomagtartó lejön, gumi+nyereg csere)
tippre a 32 küllős kerékszett is elég nehéz lehet.(mondjuk az a trekking, amivel jelenleg járok szintén 16 kg felett van)
-
MC Pite
veterán
válasz
Zoli bácsi #188107 üzenetére
Romet Mistral túl sportos? Szerintem erre a célra is még jó. Agydinamó túl nagy kompromisszum, jó fejlámpa lehet higy praktikusabb.
natë: Terepre(egyértelműen nem jött le nekem)? Egy használttal kezdenék, hogy kiderüljön mennyire jön be és merre tovább. Ezek nagyon alap gépek sajna, nem nagyon segít hozzá hogy megszeresd a gondtalan montizást. Ha pedig nem a gyökerek, sziklák és hegyek motiválnak, felejtsük el ezeket, cross/fitness vonalon nézelődnék.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rarki72
tag
válasz
Zoli bácsi #188107 üzenetére
Első szempont úgy érzem a sok földesút. Ez lehet felül fogja írni az agydinamót...
Ha pecázni oldaltáska kell (ajánlom eBike basil kínálatát), akkor nyilvánvalóan a csomagtartó is kell. Ez megint csak szűkítheti a kőrt.
Fentiek miatt fitnesz/hibrid máris kiesett.
Marad a trekking, cross-trekking. utóbbi nem felszerelt és még így is drágább.
Maradt a trekking.
28-as kerék kell, így esetleg 27,5/29 MTB, de azok megint drágábbak, mint egy trekking.
Maradt a trekking
Ajánlatom (de utána kell nézni a teherbírásának, azt nem tudom) egy Baddog Pointer S.
Mivel megszűnt a márka az árak mennek lefelé az elfekvő készleteken, viszont kiváló járgány, kiváló ár/érték aránnyal és felszerelve olcsóbb lesz, mint a divatmárkák felszerelés nélkül.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
Zoli bácsi #202693 üzenetére
Szia! Most lemértem az L-es méretű Triban 500-on, hogy mennyi a távolság a sárvédő és a pedál között: épp, hogy 5cm, úgy állítva, ahogy nálad a képen van. Talpközéppel tekersz? Mert akkor tényleg bele fog érni. Illetve úgy kell kanyarodni, hogy a pedál ellentétesen álljon, vagy legalábbis nem így, ahogy a képen méred. Erre az elején figyelni kell, de hamar hozzá lehet szokni.
Én nem adnám el emiatt, gondolom a régin azért van ekkora távolság, mert más a geometria, újból nem hinném, hogy találsz már ilyet.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #202693 üzenetére
Tényleg kevés ott a hely, de nem lehet, hogy teletalpal tekersz és ez a probléma? Próbáltad úgy taposni a pedált, hogy a nagygyábujj tőcsontja a pedáltengely fölött legyen? Tehát a nagylábujjad tövénél a buci
. Elvileg kb. így a helyes, a becsatolóst is így állítottam be.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #202693 üzenetére
Talpad közepével semmiképp nem jó hajtani, szokd meg, hogy csak kicsit tedd hátrább talpad a pedálon meglátod máris jó lesz úgy a cipőorr helynek mint a vádlidnak.
...mekkora virtuális felső cső hossz?
Toobee... oda csábultál az apróra, mi?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Zoli bácsi #202693 üzenetére
Lehet, hogy a talpad közepével taposod a pedált, nem azzal a párnás résszel, ami lábujjra állítva még éppen leér?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Friczy
senior tag
válasz
Zoli bácsi #202693 üzenetére
Néhol még kisebb is. Nekem volt egy S-es Merdia Speederem, ott a vázra még külön tettek egy matricát, hogy vigyázz, beakadhat a lábad a kerékbe. De a múltkor vettem észre, hogy ha be vagyok csatolva, akkor a mostani országútim (54-es Trek) kereke is el tud akadni a cipőben (pedig azon sárvédő sincs) - érdekes, hogy ezt közel 2000 km megtétele után vettem észre, sose zavart. A Meridánál figyelni kellett, hogy lassú kanyarban ne akadjon bele a sárvédő a lábamba, de normál tempónál ez már nem volt probléma, haladásnál már inkább döntéssel kanyarodunk, sokkal kevésbé kell elfordítani a kormányt.
Figyelj arra, hogy ne talpközéppel vagy még inkább ne sarokkal taposd a pedált, és akkor nem lesz zavaró a dolog.
-
Ringman
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #202734 üzenetére
Ha előrébb teszed a labfejed, akkor min 3-5 cm-rel a nyerhet is feljebb kellene emelned.
De tippre a jelenlegi labkozepes tekeréshez is alacsonyan van a nyerged.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #202734 üzenetére
Vegyél egy cruisert, abba még a búvár kacsalábak sem akadnak be.
Más... úgy fékezek mászás közben, hogy fel izzik a tárcsa.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz
Zoli bácsi #202736 üzenetére
Alapvetően nem igazán biztonságos a nyeregben üldögélni, ha nem mész. El se lehet normálisan indulni. A nyereg előtt szokás állni.
(#202739) Zoli bácsi Btw egy hibás agyváltó miatt miért cserélsz bringát?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Zoli bácsi #202742 üzenetére
a nagyobb kontraszt valahol 2x árnál kezdődne, de azt meg már nem ajánlják 140 kilóhoz.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
J.C.G.
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #202734 üzenetére
A fotót elnézve az a pedál a te 47-es lábadhoz eléggé mütyűr, ráadásul ilyen kis méretek mellett is olyan közel van a kerékhez. El is hiszem, hogy kényelmetlen neked.
Ha megnézed mennyivel meredekebb az új bicajod villája, abból látod miért ér bele a lábad a sárvádőbe. Túl rövid lett az eleje.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Windows 11
- YouTube
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...