- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen GPS-t vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #98603 üzenetére
Nekem még betegebb van, 10-es campa jobbas váltókar, 11-es campa balos, shimano váltók, 8-as rendszer, 9-es campa hajtás. Ez nagyjából teljesen működik, hátul ok, mondjuk az első váltót illene kidobnom mert az valami olcsó kukázott cucc, ez annak köszönhető, hogy a 10 sebi campa pontosan annyi bowdent húz mint egy 8 sebi shimano, a campa első meg kompatibilis bármivel.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #98603 üzenetére
"Néha még akkor is kompatibilitási probléma lehet, ha minden alkatrész ugyan olyan fokozatot támogat, de mondjuk nem egy családból vannak"
pont ebbe futottam bele tavaly, amikor a dolgozóbajárós bringát építettem. régebbi 105-ös hátsóváltó, újabb tiagra váltókar, hiába mindkettő 10 sebességes, nem tudtam normálisan összahozni a válltást, hogy minden fokozatban úgy váltson, úgy működjön, ahogy kell. valami nagyon minimális különbség volt a bovdenhúzásban, ami pont elég is volt, hogy ne legyen jó. aztán kapott a bicaj egy tiagra hátsóváltót, így mindkettő 4700-es tiagra lett, azóta gyors, pontos a váltás.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #98603 üzenetére
ahogy végiggondolom, kezdetben volt a bolti állapot, 8as karok, 8as sor, majd cseréltem a hajtóművet 9esre, karok maradtak, aztán lettek 9es karok (és persze váltás. elöl nem emlékszem biztosan,h cseréltem-e váltót,de lx kar lett,az biztos). elöl nem volt gond, hátul meg teljesült hogy egyszerre azonos sebességszám legyen
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786