Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    válasz fpeter07 #77875 üzenetére

    Csak neked ;)

    Na, megvolt az első kör és ....

    A bringa minden, amit reméltem hogy lesz! Sok pénzért sok bringát kaptam, a határ abszolult bennem van le és fel is. Beállítottam a guminyomásokat, és már mentem is. Óvatos duhaj vagyok evvel, inkább keményebbel kezdek, sem felütni nem szeretném sem hogy leforduljanak a külsők. 3 bár hátra, 2.5 előre. Innen megyek majd lejjebb.

    A fékeket igyekeztem már az elején többet használni, hogy ne ott érjen meglepetés, ahol veszélyes lehet. Érezhetően nem volt harapós, de azért lehetett adagolni ha kellett. Az elmúlt hétben ledobták a fák a koronájukat, így erdei köröm szines, munkás és helyenként az orosz rulettre emlékeztető lett. Sajnos soha nem tudni mi van a frissen hullott avar alatt. Kő, sár, vagy bukta :DDD

    Aztán jött az első komolyabb mászás, ... és egész jól ment! Rendben volt a tapadás és úgy frissen nem is vott gond a tekeréssel sem. Gyajkorlatilag egy pillanatig nem hiányzott az első váltó :Y Egyszer sem akartam ott váltani, csak szépen pumpálgattam a jobb oldalaon a hátsó váltót. Azért szoknom kell a jobbos csak hüvelykes mozgást, de nagyon tetszik! Igen, a múlt évezredben éltem eddig :O

    Persze, volt olyan emelkedő, ahol kevés voltam és tolni kellett, de ott két hete a 26-oson, 22:32-vel sem jutottam tovább. Szóval van hova erősödni, de nagyon tetszik a váltás 1x11-gyel. Csak ajánlani tudom evvel a hátsó sorral.

    Semmilyen orr-emelgetési hajlamot nem mutat a bringa, persze lehet hogy egyszerűen nem vagyok még elég erős ehhez. Régen pont fordítva volt, aztán esem hátra mint a rönk pl. a győrujbaráti OB pályán :DDD

    A fékek a kezdeti nyúlósság utén elkezdtek harapni. Igazából az első komolyabb lejtő rakta őket helyre. A száraz avaron természetesen elég volt lefele, akkor és úgy tudtam csúsztatni vele a hátulját ahogy akartam. Később jöttek haladósabb köves lejtők, ahol pedig végképp megnyugodtam. Semmi gond a teljesítménnyel, könnyedén egy újjal adagolható a fékerő. Kicsit még barátkoznom kell viszont az XT fékkar beállításával, mert a kézzel állítható nagy görgő nem pont azt csinálja amit szerettem volna, hanem arra a kis kóm csavar való amihez csavarhúzó kell. Sebaj, majd holnap belövöm, hogy közelebb tudjam engedni a kart a markolathoz.

    A másik kérdéses pont a rugózás volt, gyakorlatilag ami elindított egy új bringa összerakására. A hátsó tag és a villa beülését belőttük még az összeszerelés előtt, ahhoz nem nyúltam. Elsőre nem klappolt minden a gyári, közép állásokkal, de szerencsére mind a négy állítási lehetőség kéznél van ;) Nem hiszem hogy igazán tudom még pontosan melyik mi, de azért sikerült a villa ajján - két fordulattal a nyuszika irányba -, nagyon átalakítani a gépet. Végre, mozog az eleje annyit és olyan gyorsan ahogy szeretem! Elnyeli a kavicsos út rázását és gyakorlatilag ellenállás nélkül bukkan át maroknyi kavicsokon is. Út végén megnéztem és mind elől mind hátul sikerült elérnem a maximális rugóutat :D Holnap adok mindkettőnek +10% nyomást és öröm boldogság a továbbiakban.

    A váz és úgy egyben a bringa fantasztikus, semmi nyekergés csak a gumik hangja végig. Pontosan tudom mikor mit csinál a bringa belőle. Persze, ezt természetesnek is vehetném, de azért örülök hogy a vidéki bringaboltban ilyen frankón összerakták a gépet. Vissza is mentem megköszönni :D



    [ Szerkesztve ]

    ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák