- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Runner_fxr #64607 üzenetére
Igen, elöl hátul Avid G3 van, 160 mm átmérőjűek.
1-2 fékezés alatt vehemensebb lassítást értek, tehát pl amerre járok (Soroksár - Csepel - M0 - 6-os út - Szerémi-Rákóczi híd és vissza), amíg elérek a csepeli hídig, addig nem lassítok komolyabban, rágurulok a lámpára, vagy hátsó féket használom, utána viszont végig bicikliút/sáv, azon már 30-50 km/h-ról egy-egy lassítás és tökéletes a fék.
Utána hiába hűl le, ugyan úgy jól fog a kapuban megállva is."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Macska topik
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Bluetooth hangszórók
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Hobby elektronika
- BYD Atto 3 menetpróba
- Motoros topic
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Toyota topik
- További aktív témák...