Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz 6030D #60866 üzenetére

    Ha ez tényleg mechanikus fék, akkor egy hidraulikus felszerelése is feleslegesen lenne bonyolítva belső elvezetéssel, feltéve ha szettként veszi. Azt vezetik belül, amit logikus.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

  • zoli03

    őstag

    válasz 6030D #60866 üzenetére

    Valószínűleg ezt a vázat szerelik hidraulikussal is. Ha mondjuk le akarod cserélni a régit egy jobbra, akkor a régit kapásból rakhatod vissza a vázon kívül elvezetve, hogy újra feltöltsd, légtelenítsd (ha el akarod még adni). Aztán az újból kapásból engedheted le az olajat, befűzöd, megnézed hol kell levenni, kiveszed, levágod, visszarakod, és ott fent légtelenítheted. Ahogy ---Lasali--- is írta, esélyed sincs máshol szerelni a féket, csak a biciklin, ez meg nem mindig előnyös. Pl haverom Canyonán is kívül megy a fékvezeték, a többi meg bent. Persze nem gyakori, hogy le kell szedni a féket, de ha le kell, akkor igen nagy hátrány, hogy bent fut a vezeték.

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz 6030D #60866 üzenetére

    Mechanikusból az Avid BB7 mondjuk ami szóba jöhet, a többit úgyis le fogják cserélni, ha fejleszteni akarják a bringát.
    Egyébként van jópár olyan váz, amin belül fut a fékcső is, de elég szívás ha szerelni kell. Szép megoldás az kétségtelen, de nem praktikus.
    Pl egy shimano féket amit egyszerű légteleníteni, és általában gyorsan sikerül is, azt mondjuk meg lehet úgy csinálni hogy bent van a vázban a cső, még az olaja sem tesz kárt a festésben. De egy problémásabb avid, formula, hayes fék légtelenítése a vázon kb esélytelen, magura mt meg főleg esélytelen. Egyébként is szívás hogy a kormány nincs megrögzítve fixen, és a csövet sem lehet kiegyenesíteni. Plusz figyelni kell arra hogy a dot fékfolyadék ne terítse be a biciklit, mert annyira nem tesz jót a festésnek, műanyagoknak, ráfolyatod valami 700 ezres biciklire, nem veszed észre hova csöppen, ott marad hétvégére a bicikli a műhelyben, mire jön a tulaj addigra meg le van marva a festék, vagy az alumínium becsúszó?
    Még milyen esetekben gond.. pl ha a tulaj rövidebbre cseréli a stucnit, vagy lejjebb rakatja a kormányt, és túl hosszú lesz a cső, vagy csak simán kitalálja hogy hosszú, akkor ha le lehet szerelni a fékkart én 10 ből 8 szor meg tudom oldani légtelenítés nélkül a cső vágást, na ha nem lehet levenni, akkor kb esélytelen, és óriási nagy szívás.

Új hozzászólás Aktív témák