Hirdetés
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- HMD Skyline - jó szerelés
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
Valószínűleg ezt a vázat szerelik hidraulikussal is. Ha mondjuk le akarod cserélni a régit egy jobbra, akkor a régit kapásból rakhatod vissza a vázon kívül elvezetve, hogy újra feltöltsd, légtelenítsd (ha el akarod még adni). Aztán az újból kapásból engedheted le az olajat, befűzöd, megnézed hol kell levenni, kiveszed, levágod, visszarakod, és ott fent légtelenítheted. Ahogy ---Lasali--- is írta, esélyed sincs máshol szerelni a féket, csak a biciklin, ez meg nem mindig előnyös. Pl haverom Canyonán is kívül megy a fékvezeték, a többi meg bent. Persze nem gyakori, hogy le kell szedni a féket, de ha le kell, akkor igen nagy hátrány, hogy bent fut a vezeték.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Mechanikusból az Avid BB7 mondjuk ami szóba jöhet, a többit úgyis le fogják cserélni, ha fejleszteni akarják a bringát.
Egyébként van jópár olyan váz, amin belül fut a fékcső is, de elég szívás ha szerelni kell. Szép megoldás az kétségtelen, de nem praktikus.
Pl egy shimano féket amit egyszerű légteleníteni, és általában gyorsan sikerül is, azt mondjuk meg lehet úgy csinálni hogy bent van a vázban a cső, még az olaja sem tesz kárt a festésben. De egy problémásabb avid, formula, hayes fék légtelenítése a vázon kb esélytelen, magura mt meg főleg esélytelen. Egyébként is szívás hogy a kormány nincs megrögzítve fixen, és a csövet sem lehet kiegyenesíteni. Plusz figyelni kell arra hogy a dot fékfolyadék ne terítse be a biciklit, mert annyira nem tesz jót a festésnek, műanyagoknak, ráfolyatod valami 700 ezres biciklire, nem veszed észre hova csöppen, ott marad hétvégére a bicikli a műhelyben, mire jön a tulaj addigra meg le van marva a festék, vagy az alumínium becsúszó?
Még milyen esetekben gond.. pl ha a tulaj rövidebbre cseréli a stucnit, vagy lejjebb rakatja a kormányt, és túl hosszú lesz a cső, vagy csak simán kitalálja hogy hosszú, akkor ha le lehet szerelni a fékkart én 10 ből 8 szor meg tudom oldani légtelenítés nélkül a cső vágást, na ha nem lehet levenni, akkor kb esélytelen, és óriási nagy szívás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen