- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- DIGI Mobil
- Mobil flották
- Európában Moto G85
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG5 menetpróba
- Milyen okostelefont vegyek?
- BYD Atto 3 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ígyvanferi
addikt
válasz gergo5991 #28701 üzenetére
Igen, anyukám is meg tud állni a kisboltnál a kontrás campinggel. Viszont nem szokott lejtőn lefelé 50-nel csapatni. Legalább is én még nem láttam. Lehet, csak jól titkolja.
Versenyautókon, nagy teljesítményű utcai sportautókon sem véletlen vannak karbon-kerámia féktárcsák, szemben egy sima alumínium-acéllal. -
Teasüti
nagyúr
válasz gergo5991 #28701 üzenetére
Csak nem mindegy, hogy terepen 50-nél amikor a kormány a kinyújtott kartól szinte a mellkasodig rázkódik mint őrültek, hogy akkor neked még egy négy ujjas fékkart kell izomból szorítanod és 3 perc után vagy megállsz, mert elment az erő a markodból a görcsös szorítástól, vagy egyszer csak leesik a kezed a kormányról és meghalsz VAGY van egy szupi 1-2 ujjas hidrós tárcsád, amihez kb erőt sem kell kifejteni kézből, hogy működtesd - és ugye három ujjal tudod fogni a markolatot, nem úgy a V-fékkarnál.
Csak ennyi a különbség felhasználás szempontjából. Fékerőben is jelentős eltérés van, főleg, ha a V-fékpofák vmi kemény keverékek és tényleg minden erődből húzni kell, hogy intenzíven lassulj (és a hegyen bizony intenzíven kell).(#28705) gyulank
Vkonyabb kerék, nagyobb nyomás, könnyebben átszúrható. Vastagabb kerék, kisebb nyomás, kisebb az esély az átszúrásra.
Ez nem érv. Én is csak akkor szoktam defektet kapni, ha az 1.9-es slick-et felfújom 4,5 barra. 2-3 baron soha nem kaptam még defektet, 2 baron az üvegszilánk se probléma szinte. Minél keményebbre fújod, annál könnyebben hatol át vmi éles a gumin.[ Szerkesztve ]