Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • varsam

    őstag

    válasz sebgutkopf #252436 üzenetére

    Conti gumikat nem próbáltál még? Azokat is dícsérik mostanában. Én nem ismerem őket, nálam bevált a DHRII/Assegai kombó, de gyors ránézve ez a Xynotal Downhill 29 x 2.4" SuperSoft nem tűnik rossznak 45€-ért, hátulra felrakva.

  • deny330

    aktív tag

    válasz sebgutkopf #252436 üzenetére

    Igen, nagyon elszállt a Maxxis gumik ára, pedig eleinte Assegai 3C MaxxGrip-et akartam, aztán látva az árat úgy voltam vele, hogy akkor ideje elkezdeni más irányba is nézelődni. Amúgy amikor építettem a kerékszettet és rendeltem hozzá a cuccokat, jó áron ki tudtam fogni egy GoodYears Newton MTR gumit is Downhill verzióban. Ha jól rémlik kb 30 euró környékén volt akcióban, sajnos az MTF-ről lecsúsztam, így most még nincsen párban, de ha elkopik a Michelin szett, ez lesz a következő, amit ki akarok próbálni. Bal oldalon az MTR, jobb oldalon az MTF. Az MTR amúgy eléggé hasonlít a Maxxis DHR II -re mintázatban, az első gumi nekem egy kicsit Shorty beütésű. A gyakorlatban nem tudom mit mutathatnak, olvastam pár tesztet, de vegyesek a tapasztalatok. Az biztos mondjuk, hogy a hátsó gumi a puha gumi keveréke miatt nem lehet túl hosszú életű. Már becsomagolva ahogy megtapiztam a bütyköket is érezni, hogy ez a cucc bizony nagyon puha.
    Illetve 2 hónappal ezelőtt sikerült jó áron meglőnöm egy Magic Mary + Hans Dampf szettet is Addix soft verzióban, szóval lesz bőven gumi tesztelés a jövőben, csak győzzem a tubeless miatt cserélgetni őket. :C

    A racing line mennyire tapad és kopik? Főleg azért kérdezem, mert én pont az élettartam és a tekerhetőség miatt nem mertem azt venni. Bár hozzáteszem, hogy 27.5-ben nem is láttam Wild Enduro hátsó gumit racing line kivitelben.
    Amúgy érdekes, mert én pont hogy azt érzem, hogy igen jó a fékezhetősége a hátsó guminak - de persze lehet, hogy én nem voltam még olyan helyzetben, hogy kevés legyen a fékezhetősége a guminak és a tapadása. Bár te a DHR II -t említetted, hogy az volt hátul, én DHF-et használtam, a kettő között azért van bőven mintáztatbeli különbség, lehet ebből adódik az eltérő tapasztalat. Ha lehet egy jó tanácsom: a DHF-et felejtsd el hátra, akármilyen olcsón is találsz. Ha zavar a Michelinnek a fékezhetősége, akkor a DHF-től fogod csak igazán eldobni az agyad! ;]
    EWS-en láttam pár rider-t akik Wild Enduro Front-tal mászkáltak elől-hátul saras pályán, szóval úgy gondolom egy próbát megérhet még esetleg, de ha a rear neked ennyire kevésnek tűnik akkor lehet, hogy a mintázat milyensége lesz neked a probléma, nem a profil magassága.

    Jah DH22-t és DH34-et néztem én is. Utóbbit szintén nem találtam 27.5-ben, de mint kiderült a gyári oldalon nincs is ilyen méretben ha minden igaz - ami szerintem egy picit vicc kategória. Értem amit mondasz, nekem DH22 volt amúgy tervben eleinte, mivel kicsit féltem a Wild Enduro kevésbé agresszív mintázatától, de végül a súly döntött. Valami könnyebb verziót én is támogatnék, akár kicsit keményebb komponensű gumival is. Nem hiszem, hogy mindenki aki ilyet vesz, szüksége van a MagiX DH keverékre. By the way ha jól tudom Brage Vestavik is Michelin gumikon gördül, ha jól rémlik az intára feltöltött kép, akkor pont az említett DH34 van neki elől hátul. Tudom-tudom, ne keverjük ide a profikat a hobbi felhasználáshoz, de azért amit ebben a videóban leművel, az nekem arra ad okot, hogy azok a gumik bizony tapadnak!

    Hát amennyire én tudom ezek a gumik nem mostaniak, a Wild Enduro valamikor 2018-ban "debütált" , a DH gumik sem mostaniak lehetnek. Ha fejlesztenek, valszeg kanyarban lehet az utód, mindenestre kíváncsian várom.

    Egyelőre nálam nagy a megelégedés, egyedül a kanyarodás ami picit furcsa volt eleinte. Ha esetleg lesz valami még úgyis írok ide pár sort. Te pedig remélem azért megbarátkozol a gumival és össze tudtok szokni kellően. :K De ha mégsem válna be és idő előtt cserélnéd, szívesen átveszem tőled. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák