Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #234974 üzenetére
Egyedül a fék a gáz a felsoroltak közül, annyival viszont nem mész sehol, hogy a geometria gondot okozzon, a rövid kormányt meg elég jól kompenzálja a kilométer hosszú stucni, nem mondanám idegesnek.
Jó lenne az enyémet olyan állapotba hozni, hogy nyugodtan lehessen vele terepen is menni, de ahhoz kéne új monoblokk, lassan hajtómű, hajtás, meg értelmes kerékszett, terepgumival, városba egy talán 3k-ért vett CST van rajta, nem egy terep gumi, cserébe shoa nem fog elkopni, még középen ott van az öntési sorja a gumikon, pedig pár km már belement a vásárlás óta.'92 Honda VFR 750