Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #225971 üzenetére
Kuplung egy kényszer szülte dolog, egyáltalán nem jó fejlesztés. A pontosság ellen dolgozik a SRAM megoldotta máshogy. Mondjuk láncfeszítés terén jobbak voltak mindig is. A jó fejlesztés az indexes váltás és a kazettás hátsó fogsor után az 1x rendszer, a kényes első váltó elhagyása miatt.
Outira minek kuplung? Ha másképp meg lehet oldani, hogy ne essen le a lánc akkor inkább az.
Campa nem gyárt MTB alkatrészt, így tárgytalan.
A Tourney TY-300 meg nálam nem kotyog, eléggé feszíti a láncot most is, nem csökkent a rugó erőssége. Eredetileg ideiglenes megoldás lett volna, de bevált. Tervezek venni helyette Acera M360 vagy Altus M310-et, mert 3x8 fölé nem akarok menni, mert azt még elviszi. Olcsóbban is fent lehet tartani a kopó alkatrészeket, mint a fejletebb alkatrészcsaládnál. Ha nem lenne sokkal drágább, akkor SLX 2x vagy 1x10/11 Deoréra váltanák. Csak nem lenne érdemi előnye. Városba még a 3x7 is bőven sok, de nem akarok agyváltót. Most is szépen teszi a dolgát és tényleg az Acera váltókarral halkan és gyorsan vált. Egyedüli gyenge pontja, hogy nagy letörésnél kicsit koppan a lánc, de van tépőzáras védőtextil a láncvillán. Ennél nagyobb baj ne legyen. Beállítani meg nem sokat kellett eddig sem, amúgy is több múlik a váltókaron.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos autók - motorok
- Zseniális!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen