- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Fotók, videók mobillal
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
ivana #225971 üzenetére
Kuplung egy kényszer szülte dolog, egyáltalán nem jó fejlesztés. A pontosság ellen dolgozik a SRAM megoldotta máshogy. Mondjuk láncfeszítés terén jobbak voltak mindig is. A jó fejlesztés az indexes váltás és a kazettás hátsó fogsor után az 1x rendszer, a kényes első váltó elhagyása miatt.
Outira minek kuplung? Ha másképp meg lehet oldani, hogy ne essen le a lánc akkor inkább az.
Campa nem gyárt MTB alkatrészt, így tárgytalan.
A Tourney TY-300 meg nálam nem kotyog, eléggé feszíti a láncot most is, nem csökkent a rugó erőssége. Eredetileg ideiglenes megoldás lett volna, de bevált. Tervezek venni helyette Acera M360 vagy Altus M310-et, mert 3x8 fölé nem akarok menni, mert azt még elviszi. Olcsóbban is fent lehet tartani a kopó alkatrészeket, mint a fejletebb alkatrészcsaládnál. Ha nem lenne sokkal drágább, akkor SLX 2x vagy 1x10/11 Deoréra váltanák. Csak nem lenne érdemi előnye. Városba még a 3x7 is bőven sok, de nem akarok agyváltót. Most is szépen teszi a dolgát és tényleg az Acera váltókarral halkan és gyorsan vált. Egyedüli gyenge pontja, hogy nagy letörésnél kicsit koppan a lánc, de van tépőzáras védőtextil a láncvillán. Ennél nagyobb baj ne legyen. Beállítani meg nem sokat kellett eddig sem, amúgy is több múlik a váltókaron.
[ Szerkesztve ]