- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Milyen GPS-t vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz Friczy #224908 üzenetére
A jég, meg a bicikli nem kompatibilisek. Jégen fékezni sem kell, úgy kimegy alólad oldalra, észre sem veszed mi van, csak ülsz a seggeden. Pláne slick gumival. Bár jégen max valami szöges cucc segít.
Tegnap beleszaladtam amúgy a cross trekkinggel egy kb km-nyi laza kavicsba, nemrég szórhatták le, teljes szélességben, padka sem volt, rögtön mező a szélén. Korábban döngölt földút volt, két traktornyomon, közte fű, ahogy illik. Elgondolkoztam rajta, hogy leszálljak-e, de sikerült megoldani, tépkedte ki alólam a biciklit random minden irányba. Kb ennél csak a homok lett volna még szarabb. Jó ötlet volt a 32-es, aszfaltos gumi a trekkingre, de itt most nem voltam benne biztos, hogy megúszom-e esés nélkül.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #224908 üzenetére
Mondjuk ez egy extrém helyzet (mint a farolás, meg első keréken állás, vagy 45°-os hegyen lefelé tolás), de általános helyzetben én még nem találkoztam olyan esettel, hogy csak egyik féket kellett volna fognom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Friczy #224908 üzenetére
hó jég az sztem szerencse kérdése nagyobb részben, én is taknyoltam már havas úton, ráadásul szemből autó, alá is csúsztam majdnem, (mire oda csúsztam elhaladt) mindketten megálltunk, én fekve az autó később. Aztán ő tovább ment én meg kis ideig feküdtem még hanyatt emésztettem milyen kegyesek voltak hozzám fent. Pedig nem volt egy forgalmas út de pont akkor pont ott jött az autó. Ott egyébként szimplán kiment alólam az első kerék oldalra. (pedig akkor még kenda recésebb gumi volt fent.)
Nem szoktam már egyébként télen tekerni, hideg is van, és a gumik sem úgy viselkednek nagyon figyelni kell.
Az a bükki dolog nagyon necces volt, azt éreztem is hogy nem sok hija. Ott azért volt egy 40 es tempó annál ha elszálok szintén jött az autó nagy baj is lehetett volna. (vissza gondolva ott hibáztam hogy későn kezdtem el fékezni, és volt egy ijedtség mikor kibukkant az autó és pont amiről beszélünk, hogy nem fékezzük satura a kereket, csak finoman adagoltam neki, de az meg kevés volt hogy sávban maradjak, így ráfogtam jobban, na ott ment a kerék el)-----
#224915Sped Na igen a lejtmenet, azt gyakorolgatni kell ott még inkább érvényes az "érzelmi szituációkban is " észnél lenni. Elég egyszer hogy írta a kolega és meg van a baj.[ Szerkesztve ]