- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #222324 üzenetére
Én sem ajánlanám itt senkinek ha nem lennék biztos benne... Mikor végül váltottam 3x10-ről 1x12-re hunyorogva vártam a 0,5%-ot, félve a korábban cserélés költségeitől,aztán mikor olyan 1500 körül beesett a Deore 6100 láncba a Decas mérő 0,5%-a (addig minden 10,vagy kevesebb sebességes láncomat 5500-6500 km/1%-ig hagytam és egy Shimano sor elvitt 2 láncot, 2 sor után még elajándékoztam 3s hajtóművemet mely továbbra is faxán ment) arra gondoltam a kisfaxom, ez túl nagy költség nekem, megkockáztatom a Deore sort de hagyom 0,7-ig...hát most is az megy immár a második lánccal (XT8100) és bár nem mondom pont olyan mint zsír újan a váltás, azért köszöni jól van. Sőt, azt találtam ki, hogy bár ott figyel biztonságból egy SLX7100 10-51 sor a dobozban, én bizony a következő láncomat (szintén XT lesz) is rápróbálom ugyanerre az eredeti sorra melyben most van 9+ezer és addig lesz vagy 12e km. Aztán ha nem tetszik végre kukázom és felkerül a dobozos. Vége...vagy mégsem, mert amint azt már írtam, nagyon felhasználó függő is, ha sok aszfaltozás van nagy áttételeken, vagyis a kicsi kerekeken, akkor bizony azok idő előtt elkophatnak, hisz minél kisebb egy lánckerék annál hamarabb elkopik az intenzív használattól, aztán ott a kenés, tisztítás, csapásszám, láberősség és sarazás amik mind befolyásoló tényezők.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elden Ring
- 24 Hours of Le Mans
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Külpolitika
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...