Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #212994 üzenetére
Van itt néhány weight weenie szempontból "kontraproduktív" fejlesztés, mint egyre szélesebb felnik+gumik, boost, átütő, vagy éppen az említett 12 sebis sor ami több mint ellensúlyozza az egyéb fejlesztéssel jövő könnyítéseket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #212994 üzenetére
Ha a 3x9 szettem is full Deore lenne, akkor még megérteném, hogy egy mai 1x Deore nem könnyebb nála, mert masszívabb lett a váltó, van benne kuplung, nagyobb a kazetta. De a jelenlegi hajtásomon csak a középcsapágy, pöcögtető és a hátsó váltó Deore, a többi alkatrész Alivio, Acera, amikre mindent rá lehet fogni, csak azt nem, hogy könnyűek . Szal egy full Deore 3x9 rendszer tuti könnyebb, mint egy mai 1x Deore... pedig én azt hittem, hogy a sok évnyi fejlesztéssel lejött a hajtásokról pár száz gramm .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest