Hirdetés
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz ivana #181166 üzenetére
már többször kiderült, hogy elképzelésed sincs a piac valóságáról (legyártott és eladott darabszámok) szóval legyen elég annyi, hogy a Campa, a Mavic és a DT nagyjából EGYÜTT csinál annyi agyat, mint a Shimano Deore-től felfelé. (a Campa igazából elhanyagolható mennyiséget gyárt mindenből, ezen a szinten ez hibahatárnak megfelelő szám csupán)
ennyit arról a "piac vesztésről" amit mondasz
hidd el, a japánok piacvezetőként már régen átálltak volna a csapágyra, ha azt jobbnak / gazdaságosabbnak / olcsóbban gyárthatónak itélték volna meg.
gyakorlatilag 3 évente van modellváltás minden termékcsoportban, szóval ha igaz lenne amit leírsz (még egyszer: nem az) akkor Alivio-Deore-SLX-XT-XTR azaz 5 termékcsalád, átfedéssel 8 év alatt meglett volna a TELJES váltás. elhiheted, hogy ha profitról van szó, akkor a japánok nem viccelnek. bármiből képesek voltak kiszállni, még az akkora elánnal nyomott szarokból is, mint a DualControl fékváltókar montin, a fordított működésű hátsóváltó, az Airlines, a dobfék vagy a tripla XTR...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #181166 üzenetére
A középcsapágy más tészta, másfajta terheléssel, ott valóban felejthető a klasszik megoldás.
Viszont ha prémium az anyaghasználat, akkor a kónuszos agy precízebb műszer mint az iparis. De az igaz, hogy az igénytelensége miatt sokan inkább az iparist preferálják, ezzel nem is vitatkoznék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen