Hirdetés
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- iPhone topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #175580 üzenetére
Ez a 2 vonal talán akko erősödött, amikor rájöttek a UCI-nál is, hogy ha nem figyelnek oda a pálya nehézségére jobban, akkor az xc banjokság egy földutas tour de france-hoz kezdett hasonlítani, amihez egyáltaln nem kellett fully és értelme se volt.
Aztán eszükbe jutott (valószínűleg a gyártóknak), hogy mi is a MTB esszenciája és csak legyen már terep és akadály, így a mai pályákon a fully már teljesen ésszerű, sőt a dropper plusz súlya is racionális a nyújtott előnyök figyelembevételével.A felfüggesztéstől való félelmeket túlzottnak tartom, főleg azokból akik soha nem is birtokoltak még fullyt. Mindig ezzel jönnek, hogy hú de bonyolult, meg mindig szervizelni kell. Ilyen sarkosan ez egyáltalán nem igaz. Jóval durvább használat mellett is a hátsó tag 3 szezont simán elmegy és elég utána egy nagy szervízt adni neki. Ez miért olyan kibírhatatlan? Persze menet közben tisztogatás, meg hasonló kell meg tény, hogy üzemórás jellegű a dolog, de ez az üzemóra is erősen függ attól, hogy mi történt, hogyan mire volt használva.
Az első teleszkóppal sokkal többet kell törődni (könnyebben szennyeződik, bonyolultabb a kenése és az olaj körök) mint a bringa hátuljával, elől felfüggesztés pedig a merev vázasokon is van. A csapágyak meg a vázban persze. 3 év után talán azt is cserélni kell, lehet 5 év múlva, valakinél soha.
Amit specit linkeltél az a legegyszerűbb single pivot hátsó háromszög a lehető legkevesebb csapágyszámmal, nem túl bonyolult. XC-re meg túl összetett felfüggesztés nem is kell, csak a kinematikáját kell úgy belőni, hogy a tekerésre ne üljön be. Lehet 100% fölötti anti squat-ra is tervezni felfüggesztést, ami azt jelenti, hogy tekerésre nem be akar rugózni, hanem épp ellenkezőleg inkább merevebben fog viselkedni mint semleges esetben.
Innentől fogvan ha a bringa célja egyértelmű, akkor valójában nincs nagyon szükség brain tagokra megfelelő anti squat érték mellett egy XC gépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Black Myth: Wukong
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Formula-1
- Torrent meghívó kunyeráló
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen