Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Befutott a Redmi Note 14 alapverzió is
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #162333 üzenetére
- menő
- könnyebb
- terepen nincs szükség nagy első lánctányérokra
- ugyanakkor terepen az egyszerűség előny
- menő
- nem kell az első váltó beállításával és karbantartásával vacakolni
- egyel kevesebb bovden és váltókar a kormányon
- 12 sebességes váltoknál ma már úgy tűnik alap a kuplung, szal kemény terepen a váltó csattogását el lehet felejteni, ami nekem óriási előny, gyűlölöm a csattogó váltót
- az új fejlesztések mtb-n ezután már valszeg mind 12 speedre jönnek
- menő
Van még valami? Aszfalton persze hátrány, bár nekem a 10T kiskerékkel valszeg elég lenne, szal a következő bringámon tuti 12 sebességes rendszer lesz. Amúgy sokkal jobban tetszenek nekem ezek az új Shimanok, mint az Sramok. Ja, ami még hátrány: régi kerékagyra ezek nem mennek fel, microspline kell .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz INTELligent #162333 üzenetére
Egy 10-50, 11-50-es kazettával majdnem le lehet fedni egy 2x hajtás áttételtartományát, így az első váltó elhagyható. Így a kormányon is felszabadulhat a hely a dropper meg lock-out karoknak. Az áttételekben az ugrások szépen követik egymást, legtöbb szituációra elég. Cserébe drágább minden alkatrész hozzá és egy 12 sebességes rendszer érzékenyebb lesz a beállításokra, mint egy 9-es, 10-es.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #162333 üzenetére
Engem 1 dologért vonz,az egyszerűbbé tétel,de,hogy olcsóbb is maradjon az 1/11et tartom egyelőre ár érték arányban elfogadhatóbbnak,32/11-46 felállásban.Persze így is kompromisszumos a 3/10,vagy a 2/10,2/11hez képest.Ez utóbbiakra költeni pedig,egy tányér elhagyása végett kissé erőltetettnek érzem és csak kíváncsiságból lépném meg,előnyét nem igazán látom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- CNC topik
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest