Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • deicide

    veterán

    válasz rii #15606 üzenetére

    Nyilván az erőhatások mások, de morális oldalról megközelítve, ha mondjuk a szabálytalan bringást elüti egy autós és tegyük fel sokkot kap, nem tudja feldolgozni, az állásába, egzisztenciájába kerülhet. Ez persze extrém példa, de előfordulhat. Én egyébként azok közé tartozom, akik egzisztenciális alapon szabnának ki büntetést, hogy ne okozzon aránytalan terhet a háztartásra nézve. Csak ez itthon az eltitkolt jövedelmek miatt lehetetlen lenne.

    Live fast - On high - Repentless - Let it ride

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz rii #15606 üzenetére

    Kiindulhatnánk abból is, h melyik mennyire veszélyeztetett. Ha a bringás átmegy a piroson és balesete lesz, akkor valószínűleg egy autó, vagy nagyobb üti el. Ezek alapján a bringásnak is osztogathatnánk szép nagy csekkeket, mert az életét veszélyezteti. Egy autóban ülve azért nehezebb meghalni.

    (#15612) rii
    Szvsz a kerékpárosok közlekedési ismereteik hiányából adódó (akinek nem inge...) kockázati tényező jóval nagyobb, mint a többi résztvevő esetén. Bringásoknak egy nem elhanyagolható része igenis balesetveszélyes elemek.

    (#15615) rii
    Attól függ ki volt a hibás. Általában nem a baleset okozójával szoktak azonosulni az emberek.

    (#15617) -=RelakS=-
    Vhogy én sem tudom sajnálni a bringásokat. :B
    Tudom magamról, h felkészült vagyok minden téren a közlekedésben való részvételhez.
    Ez mennyire mondható el bármelyik (!) másik kerékpárosról? A gépjárművezetők legalább jogosítványt szereznek, mielőtt kimehetnek az úttestre...
    Mai napig a legtöbb halálos baleset a kivilágítás hiányából adódik. Én az ilyen felelőtlen bringást nem tudom sajnálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák