Hirdetés
Hirdetés
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kecsotam
tag
válasz Kecsotam #148475 üzenetére
Ez megtörtént. Ezzel kezdtem. Majd utána beállítottam az L csavart a legkisebbhez lánckerékhez. Majd a H csavart a legnagyobbhoz. És mint mondtam a külső 2 lánckerék esetében tökéletesen is működik. Csak, amikor átakarom rakni a középsőre, akkor van gond, de ott is csak az egyik irányból.
Gondolkodtam már én is azon, hogy lehet a bilincset kellene kilazítani és a váltó bilincsét kicsit elforgatni, de talán a váltó láncterelői egy síkban vannak a lánckerekekkel....
Na még próbálkozom.. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Kecsotam #148475 üzenetére
Kb tökmindegy. Az L és H csavarok csak a két véghelyzetben szólnak bele a váltó állásába.
ivana
A bowdent a kistányéron húzod be feszesre és rögzíted, ez igaz. De utána a középsőn finomhangolod, mert ott csak a bowden feszességével játszatsz, míg a két szélsőhöz ott van az L és a H csavar is.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen