Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz ivana #127984 üzenetére

    80-20, vagy még inkább 85-15% lenne a felület aránya az aszfalt javára, szóval inkább az utcai kategória felé hajlanék, de a szarv nélkül. Trekkingeket néztem, de azokat a németek eleve csomagtartóval, fém sárhányókkal, agydinamóval, lámpákkal, meg sokszor teleszkóppal adják, ezek nekem mind feleslegesek. Másrészt ezek inkább tűnnek kirándulgatós nyuggerbringáknak, mint sporteszköznek, aztán lehet, hogy csak rossz kategorizálást, vagy téves konkrét modelleket néztem. Monty eleve kizárva, hegyi biciklizés eleve nem lesz. Kimondottan kardióra kellenének a gépek, nem kirándulgatni járnánk velük, ha igen, akkor max annyi cuccal, ami egy futós/bicajos hátizsákban elfér.

    A műszaki tartalomból értelemszerűen hajlandó vagyok alábbadni, főleg a minőség, megbízhatóság javára. Mechanikai részhez abszolút nem értek, totális antitálentum vagyok (szervizdíjak meg a németeknél horribilisek), szóval lehetőleg minél kevésbé karbantartás-, illetve beállításigényes komponenseket szeretnék, ezért gondolkoztam az agyváltón is.

    Elsőre innét nézegettem (bike24.de), nyilván az árkategória aljáról, de nekem ezek elsőre megfelelőnek tűntek, nyilván jó lenne kifogni valami akciót valamelyik szimpatikus példányra.

    parkr: Aha, valami ilyesmiket néztem én is.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • Ákkk

    addikt

    válasz ivana #127984 üzenetére

    Te azt sem tudod miről beszélsz láttad azt amit linkeltem neki és mennyiért árulják és milyen felszereltséggel, vannak itt bajok....
    Hát részemről ennyi megyek inkább tekerni.

    A technika nem az agy helyettesítő terméke.

Új hozzászólás Aktív témák