Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz trialboj #121805 üzenetére

    Ez tényleg marha jól néz ki,a kék/fekete nagyon ott van.Ha valóban újszerű,mint a képeken és az árkülönbség az amit írtál,vagyis ~1,6 vs.új ára 2,5,akkor jó vétel lehet.Papírokkal,mindennel,még garis is lehet a váz,nem? Egyetlen hátrányát tudom felhozni,a szükségtelen rugós tag. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • trialboj

    őstag

    válasz trialboj #121805 üzenetére

    Kipróbáltam a csodagépet, és hát sikerült találni nyomós indokot hogy miért is engedjem el fájó szív NÉLKÜL. Nem leszek karbon csoport tag, aminek mondjuk kimondottan örülök. : ))

    Az első és leginkább szembetűnő hogy brutálisan széles a váz, sokkal szélesebb mint az enyém, és mindezek ellenére, több mint 2 kilóval könnyebb a bringa, ez az egyetlen pozitívum.

    Az olajos twinlock, rendszer piszkálva volt, jóféle helyi szervizes keze által, aki sajnos nem igazán állt a helyzet magaslatán. A gomb nem működött rendesen, egyből kiengedett, de ha zárni akartam 3.-4. próbálkozásra sikerült csak.
    Lehet ennek következménye, hogy a hátsó teló olyan merev volt, hogy kb 30%ig tudtam leerőltetni, úgy hogy a tulaj kb 60kg, és rá van állítva. Mondta is hogy az is volt a szervizben, és nem tudja mi van, de ha lejjebb engedi a nyomást akkor meg egyből kimozogja a teljes útját.

    XT m8000 váltó, pffff te jó ég mekkora átverés, ahhoz képest mennyivel drágább mint az slx, és az a sickbiker yt-os csávó hogy hypeolta, tényleg óriási holtjátéka van(ahogy itt valaki említette is, köszönet érte), ne vicceljenek már, még a lefele váltásnál is van kis "lötyögés". (ennek a kipróbálása volt amúgy a fő cél, és örülök, hogy nyugodtan lemondhatok róla, abban a tudatban hogy semmit nem veszítek) Ami jó érzés az a gumírozott felület a váltó nyelven. És a dupla leváltás.

    Xt m8000 fék, na ez most megint egy fura helyzet mert én elhiszem hogy ez jó kell legyen, de ez nem volt az, (haver slx-e orrba szájba veri fékerőben/harapósságban) az első fék nem akart igazán harapni, a bringa viszonylag új volt, kevesebb mint 1000km volt benne, de valami ott nagyon gagyi volt, mert az én első fékem is erősebb, persze lehet régen volt tisztítva a fékpofa, vagy ezt is légteleníteni kell, és megoldódik.

    Ennyi pénzért, olyan bringát amit egyből szervizelni kell, viszont minden olajos, meg high tech, meg a vázban megy, azaz szét sem tudnám már szedni, egy olyan városban ahol nincs jó szakember, nem túl okos dolog megvenni.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák