- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
Jester01 #116106 üzenetére
Valahol olvastam egy statisztikát, hogy a kerékpárosok több mint 60%-a rendelkezik jogosítvánnyal, szóval én sem értem ezt a felháborodást. Ez az első amit a legnagyobb hanggal követelnek, a bringás jogsi, utána jön a "nem fizet adót" és hogy nem a kerékpár úton teker. A legviccesebb amikor valaki a térd-könyökvédőt hiányolja meg a lámpát-láthatóság mellényt. Könyörgöm, nappal, jó látási viszonyok mellett mi a fenének lámpa? Ha valaki nem veszi észre a kerépárost az sürgősen adja vissza a jogosítványát.
Jogosítvány téma: A statisztika szerint a kerékpárosok több mint felének van valamilyen kategóriából jogosítványa, szóval tegyük fel ismerik a szabályokat. De viszont mivel nagyon kicsi az esélye, hogy felelősségre vonják ha kerékpáron követ el szabálytalanságot, ezért lazábban is értelmezik a KRESZ-t (átmegy piroson, zebrán, telefonál, stb). Persze az autósok sem angyalok (állandó gyorshajtás, zebra előtt nem áll meg, telefonál, stb) szóval minden kategóriában megvan ez a jelenség, nem csak a bringásoknál.
Arra kiváncsi vagyok, hogy ha kiállnék egy tetszőleges kereszteződésbe és elkezdeném számolni a gyalogost/kerékpárost/autóst melyik csoportból jönne össze több szabálytalanság.
Kerékpárút: Ha minden kerékpárút jó minőségű lenne, és nem idióta módon kanyarogna össze-vissza akkor lehet többen használnák. Viszont aki versenyez/edz, akkor használhassa az utat. Sokan azt nem fogják fel, hogy sokszor annyira tele vannak a kerékpárutak, hogy haladni sem lehet. Erre egy jó hasonlat lehetne a 7-es út (mint a kerékpárút) és az M7-es autópálya (úttest). Ha sietek vagy zavar a nagy forgalom a városokban akkor kocsival is az autópályát veszem igénybe nem pedig a lassú főutat. Ugyan így vagyok biciklivel is. Ha csak nézelődök vagy túrázok akkor kerékpárutat használok, de ha edzek vagy haladni szeretnék akkor kimegyek a főútra a kocsik közé.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Jester01 #116106 üzenetére
Én azt imádom amikor a bicajjal úgy közlekedik,mint ha motoros vagy kocsis lenne. Nem menne ám le az út szélére. Neki beljebb kell lenni egy méterrel. Nem szoktam dudálni,centizni. Inkább megvárom a szembejövőt utána előzöm,csak közben anyázok. Ha én letudok húzódni egy forgalmas utcán,akkor ő miért nem? Sokan nem féltik az életüket úgy érzem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4