- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz gergo5991 #44949 üzenetére
Nem jól gondolod, gondold át még egyszer.
(#44950) razzorr: A videóban látható autók egytől egyik alsó-közép kategóriás már majdnem roncsok. Majdnem semmi köze nincs az emberi viselkedésnek az autó értékéhez. Ez nettó emberi gyári természet, aki tahó paraszt az az is marad, mindegy, hogy a szupermarketben tolja a bevásárlókocsit vagy éppen autót vezet. Nem kell túl misztifikálni.
(#44952) Zola007: Akkor más lehetőség nem marad, mint a méregetés. Szerintem jó lesz rá. Youtube-on keress róla videót, biztos van.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz JackFeryll #44969 üzenetére
Tessék ezen a linken találsz egy szép összegfoglaló táblázatot. Így könnyedén be tudod azonosítani az adott szettek korát.
Sajnos országúti kerékpárokhoz csak annyira értem ami itt a fórumban elhangzott/szóba került.
-
D.Orion
veterán
válasz Mr. Erikszon #44979 üzenetére
Kerékpárt még meg kell tanulnod fényképezni, hogy ha az alkatrészek bemutatása a cél.
Egyébként teljes XT rendszerek? Hajtás/váltók/fékek? Gondolom 29er, a Reba meg 100mm-es.
Milyen gép ez pontosan? 201? Cube Reaction .??..Szerk.: Ne merd keresztbe váltani még egyszer ezt a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Because #45088 üzenetére
Kicsomagolás után kérünk képeket, de rendeset!
Mindenképpen vidd el egy szervizbe, hogy biztosan legyen kenőanyag a megfelelő helyeken. Elvileg rendesen össze van rakva, de szerintem inkább adj ki 5000Ft-ot egy kisszervízre, mint 500km után csapágyakat kelljen cserélni.
Kiváncsi vagyok majd, hogy mit tud ez a váz. Gyötörd meg, de alaposan! -
D.Orion
veterán
Ha valaki MTB-t venne használtan 100K-ig. Volt munkatársam árul egyet.
-
D.Orion
veterán
válasz Tothgera30 #45113 üzenetére
Nem mondtam egy szóval se, hogy ne alkudjon rá akit érdekel. Csak azért linkeltem be, mert volt munkatárs árulja.
-
D.Orion
veterán
válasz Tothgera30 #45117 üzenetére
Akkor módosította. Ne kötözködj már.
-
D.Orion
veterán
válasz #16729600 #45181 üzenetére
Vannak komfortosabb outi vázak, más szögekkel és csőhosszal. Willier Grantour, ha jól írom, van itt a topikban valakinek.
Gerincsérvre vannak tornák és masszázsok amik a korai sérvek esetén még képesek megállítani vagy visszafordítani a sérvet. Mindenképpen forduljon orvoshoz vagy specialistához, mert ez nem játék. Pár hét késlekedés is azzal járhat, hogy műteni kell. Hidd el nem a levegőbe beszélek, édesanyám se foglalkozott vele, most már a harmadik műtétre lenne szükség 10 év leforgása alatt. Ha az első jelek megjelenésekor orvoshoz fordul, akkor talán megúszhatta volna. Ő addig várt míg már lezsibbadt a lába és nem tudok felmenni a lépcsőn.
-
D.Orion
veterán
szunya1: Wilier GTR, teljes nevén Wilier GTR Granturismo gépet vagy inkább ehhez hasonló geo-val megáldott outit is nézhetsz. Doki biztos meg tudja mondani neki, hogy melyik testtartás a jobb a hátának. Jobbulást párodnak.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
válasz Napfénysüti #45397 üzenetére
Lassú tempóban tervezem. Persze szinte 90%, hogy a házfelújítás közbe fog szólni.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Yes! Szabad lettem szombat délelőttre. Így 10x-re megyek én is 6:30as startra, délig ráérek körözgetni a magam tempójában. Holnap gyorsan elviszem kicseréltetem a monoblokkot, mert lötyögővel csak nem kéne nekiállni.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Napfénysüti #45708 üzenetére
Innen volt az indulás két éve is. Meg szerintem mindig.
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #45718 üzenetére
Pákozdon itt a KEMPP, katonai emlékpart. Illetve az Ingókövek(pár van Sukorón is, egyik igen látványos plusz az említett arborétum.
-
D.Orion
veterán
válasz D.Orion #45724 üzenetére
Jún 6.
Agárd Konga party
Gárdony Nagy fogás Napja.10x kísérőknek már lassan több elfoglaltságuk lesz, mint a távot teljesítőknek.
-
D.Orion
veterán
válasz Jester01 #45765 üzenetére
Mégis minek mentek erre tókörnél? Dinnyésről jöttök át azon az úton Pákozd felé, akkor mégis minek kanyarodtok le balra erre a kerékpárútra? Tesztek vele egy szép nagy kitérőt meg plusz egy humlit is meg kell mászni. Egyenesen át kell jönni Dinnyésről Pákozdra aztán kész. Nincsen tiltótábla és forgalom sem. Szépen át lehet jönni az M7 feletti hídon.
(#45771) gmatti: Mit csináljanak meg rajta normálisan??? Nem is kell arra menni tókörnél.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Velence 10x:
4:50ebreszto
5:30-5:50 kutya kergetese, hogy visszajojjon a kapun belul.
6:25re attekeres Velencere,6:00 helyett...
Napfenysutivel par szo beszelgetes gepe megtekintese.
6:30 ok elviharzottak en meg elindultam a magam nyugodt tempojaban, 25el.
3.korben beszelgetes egy aranyos es elszant holggyel, majd melle szegodtem, mert amugy is faradt voltam.
4.kor vegen letettem a lantot aztan egy 5.re meg kisertem amig tudtam.Ez egy bazi jo rendezveny, de sajnos jogos az autosok felhaborodasa. Ott ahol vadi uj es tukorsima a kerekparut es a fout mellett fut ott se mennek fel ra a versenyzo lelkuletuek. Meg az se aki 20al gurul, kerekpartol fuggetlwnul. Pedig aki tok ismeretlen az is a harmadik korre mar latja hogy erdemes atmenni a parhuzamosan futo tukorsima utszakaszra.
-
D.Orion
veterán
válasz llaszlo #45872 üzenetére
User and service manual.
Nem értek hozzá, de ezt megtaláltam neked.Szerk.: Rugó és súly.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Tigerclaw #45958 üzenetére
A legjobb az egészben, hogy a drága nyereg nem garantálja a kényelmet is. Szerintem érdemesebb minőségi kerékpáros nadrágot venni és középkategóriás nyereggel kezdeni. Persze ha az ember eljut ilyen nyeregbemérős boltba, akkor mindjárt könnyebb dolga van.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
5 perces kerékpármosás. Bizony, hogy nem fogjátok kitalálni mivel takarítja és keni meg a rendszert.
-
D.Orion
veterán
válasz ígyvanferi #46041 üzenetére
Szétszedve kartondobozban! Összeszerelt állapotban se a postára se semmilyen csomagküldő vállalatra nem lehet rábízni! 1 2
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz gergo5991 #46071 üzenetére
Biztos nem kapsz arra választ, hogy egy bolt mennyiért kapja meg bármelyik kerékpárt. Ez üzleti titok, ilyen információt nem lehet kiadni.
On, mindenkinek: Nem értem miért kell 2 hetente felhozni ezt a témát, hogy egy kerékpárboltnak mekkora a haszna.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz gergo5991 #46075 üzenetére
Rendszerint egy forgalmazónál az áfát akkor kell befizetnie, hogy ha eladta az adott terméket, és nem akkor amikor azt raktárkészletbe vételezte a gyártótól. A kedvezményről meg én annyit tudok mondani, hogy gyártó és forgalmazó között mindig van egy kisebb vagy nagyobb árrés. Építőiparban ez igen jelentős tud lenni, ruhaiparban is, míg pl. számítástechnikában csak kb. 15% a különbség kis és főnagyker ár között.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #46090 üzenetére
Ezt hívják kartelezésnek, csak legálisan.
-
D.Orion
veterán
válasz haromegesz14 #46166 üzenetére
24h vagy inkább egy napkeltétől-napnyugtáig terjedő időszak?
200km felett van kicsivel, kondi nélkül nem fog menni estig. -
D.Orion
veterán
válasz vendingo #46311 üzenetére
Eddig kétszer volt szervízben a Fox telóm. Az első az egy felújítás volt, húzós árral és nem lett kész másnapra. Másodikra ~60óra után került sor és hótziher, hogy nem is fogok várni 100órát a harmadikig. A sok gyors mozgás hamar kikészíti az anyagokat. Igaz, hogy bár én nem ugrálgatok, de ahol haverom lejön 20al a Relevation-al ott én fék nélkül ahogy csak bírok.
-
D.Orion
veterán
válasz venember83 #46533 üzenetére
Ő a második már aki ebben a műfajban képes volt lánc nélkül is véghezvinni egy győztes menetet!
-
D.Orion
veterán
válasz Napfénysüti #46587 üzenetére
Mérőszalag kezdete a szelepnél aztán mellette gurítom a kereket míg körbe nem ér. A többit megoldod már gondolom.
-
D.Orion
veterán
válasz Valkűr #46614 üzenetére
Hogy ha hardtail gépről beszélünk, akkor elől és hátul a legnagyobb tányéron kell átvezetni a láncot, a hátsó váltót kihagyva. Ahogy így pont összeér oda kell berakni a patentszemet és kész. Ha nincs patentszem, akkor a gyári szemmel hagyj meg plusz egyet, mintha az lenne a patentszem.
Ha hiperpro-k lennénk, akkor beszélgethetnénk az inch-ről és a váltó állásszögéről meg egyéb dolgokról, de minek. Úgy se értünk hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Vasinger! #46600 üzenetére
Nekem eddig az összes napszemüvegem tompította a napfényt ha belenéztem, nem tapasztaltam olyan becsillantást vagy szórást. A legdrágább is 8k volt csak. Ez BBB, de van XLC klónja is, és LIDL-s is.
Pont Nobby Nic-et használok és hátul már kopottas rendesen, középen 2-3mm van csak meg. Nagy nyomáson szépen lehet vele haladni aszfalton. Általában terepezésig 4bar-on megyek aszfalton, majd ott eresztem le 2.7-3 bar nyomásra.
-
D.Orion
veterán
válasz fpeter07 #46701 üzenetére
Hsz írás előtt direkt megnéztem adatlapon és láttam, hogy Bp van megadva. Ezért tettem fel a kérdést, hogy akkor most hol lakik.
(#46699) A_ScHuLcZ: Ha saját gépemen ilyen lenne, akkor a hátsót kicserélném. Az elsővel meg eljárogatnék, ha az oldalfala ép. De ezt ajánlani nem ajánlom, csak mondom.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz K Norbi #46714 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy mibe fürdetik gyárilag.
-
D.Orion
veterán
válasz Hasaggymeg #46850 üzenetére
Ott az időkód a linkben: t=617
Véletlenül nem Chrome-t használsz? Sajnos az ilyen nagyon okos böngésző, hogy mindenről eldönti a háttérben, hogy mit szeretne a felhasználó csinálni.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz syler123 #46916 üzenetére
Jellemző a Gepida-nál, hogy szezonon kivűl nagy leárazások vannak. Anno 2011ben én is 150k-ért vettem a 2010es anno 200k-ba kerülő gépemet. A 2015ös vázak már elég fejlettek geoban szerintem, festék technológiában azonosak a nagy gyártókkal. Élőben megdöbbentően jól néznek ki a 2015ös vázak.
A Bergamount biztos fejlettebb vázban, kérdés, hogy inkább egy kicsivel jobb váz vagy jobb felszereltség kell. Mennyire vagy technikás és hányszor 10ezer km-t raksz bele egy évben.
-
D.Orion
veterán
válasz Runner_fxr #46951 üzenetére
Nem akarok veled vitázni és mivel én nem dolgozom a Gepida-nál és nem árulok ilyen kerékpárt így érvelnem sem kell mellette. Továbbá neked sokkal több tapasztalatod és hozzáértésed van a témában. De nem a 29" Ruga-ról volt szó. Egyébként én magyar és külföldi teszt oldalon sem olvastam olyat, hogy lehúzták volna, átlagos minősítést kapott.
Nálad mindig minden körülmények között a Bergamount az első, mivel azt ismered első kézből. A fórumozók közül szerintem egyedül neked van ilyen kerékpárral komolyabb tapasztalatod. Tulajdonosok is maximum hárman vannak ebben a topikban.
Én elhiszem, hogy szerinted a Gepida szar, de azért ne sorold már le egy Neuzer szintre. Árkategória alapján oda raktad. Vagy éppen a faék egyszerűségű Kross márka alsó kategóriába(150K alatt) gyártott kerékpárjai mellé. Ezeknél azért jobb.
Szerintem.
De akkor nyugodtan berakathatod első hsz-be, hogy a Gepida nem ajánlott márka 110K felett, hogy ha ennyire meg vagy róla győződve. Mindenki vegyen Bergamount kerékpárt amit az egész országban összesen (hasraütés számok jönnek) 8 bolt és 6 webáruház árul?
Szerk.:
Egyébként ez mi, hogy ha nem faék egyszerűséggel megtervezett váz?
Nekem nincs semmi bajon a funkcionalitással. Sőt azt szeretem, hogy ha a desing oltárán nem áldoznak fel semmit a funkcióból. De ez azért elég egyszerű![ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs