Hirdetés
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen külső akkumulátort mobileszközökhöz?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
Hirdetés
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Fejlesztői videón a GreedFall 2: The Dying World
gp A PC-s korai kiadás alig egy nap múlva végre elérhető lesz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #224078 üzenetére
Most jutottam netközelbe, hogy megnézhessem, le a kalappal, faxa összeállítás!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
válasz f4lcon #225369 üzenetére
Ezért írtam ,hogy nyilván nem kell összehasonlítani a 80-100ezres kategóriával.
De tény , még úgy sem lehet otthon összehozni olcsóbban egy állványt ,hogy minden gépem megvan hozzá, és csak a vasanyagot kellene megvenni .<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
parandroid
nagyúr
válasz f4lcon #225361 üzenetére
De itt nem egy öregecske alu országútit hasonlítunk egy modern karbon csodához, hanem egy acélvázas csepelt, kitámasztóval, csomagtartóval, meg visszapillantóval. Szóval ezen vajon mit segítene egy zipp kerékszett? Meg mennyi idő alatt érnének vele a fiúk fel a hegyre?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz f4lcon #225444 üzenetére
most a tiagrás nuroadon rs500-as van, hajtókart meg 105-ösre akarom cserélni (ill. az 5800-as hajtókart tegnap hozta a futár).
akkor nekem a bb72-es kell, ugye?
néztem is, hogy kb 4 mm-rel kisebb a Q-factor.szerk:
a 7000-es szériájú hajtókarnál SM-BB72-41B típust javasol, erre a vásárláskor nem is gondoltam...[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz f4lcon #225460 üzenetére
40 mm-es gumit sikerült felraknom vele, de vsz. a keskenyebbekkel jobban működik, na meg fölötte azért már könnyebb feltenni a külsőket akár szabad kézzel is.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Toobee
veterán
válasz f4lcon #226174 üzenetére
Megnéztem a támogatott boltok és ott elérhető modellek listáját, elég erős a Neuzer túlsúly. De látom, hogy van néhány 1,5-2M+ÁFA áron elérhető modell. Dekás árban egyébként nincs semmi, nem véletlen. Ez megint olyan támogatás, amit benyelnek a kereskedők (mint az első ebike-os), én még azt hiszem ilyen 200e ft körüli áron vettem a Neuzer Palermot, aztán bejött a támogatás és igen gyorsan 280-300e Ft közé mászott az ára.
-
Toobee
veterán
válasz f4lcon #226222 üzenetére
Neuzer Palermo esetén szerintem ezt már nem tudnád ilyen szépen levezetni. A támogatás beindulásától rögtön drágult 20%-ot, aztán volt még egy emelés. Nyilván a gyártóra, importőrre gondoltam, ő fogja ennek a nagy részét benyelni. Cube-ot se keverém a szép magyar mutyis valóságba.
-
FeRRaR1
őstag
válasz f4lcon #227866 üzenetére
Shimano Deore M5100, 30T steel ring, Boost, 175 mm length
Shimano Deore M4100, 11-46, 10-speedEz a gyári páros, akkor lehet hogy elöl lépek fel 32 vagy 35-re.
XT 10-51, elöl 32 12-es szett pl egész jónak tűnik nem veszítesz a lassú hegymenetben, sőt talán nyersz egy minimálisat, viszont tempónál is tudsz még feljebb váltani.
Igazából csak olyan volt hogy gyorsabban mennék lejtőn és feljebb váltanék még 1-2 fokozatot. Az alsókkal semmi gondom, a legkisebb fokozat mindenhol elvitt eddig.
Csak így akkor váltó csere is lesz meg az egész dupla kiadás a hajtásra, akkor lehet hogy kivárok amég kihullik valami alólam
No nem kell félreérteni, tudok gyorsabban tekerni, tényleg minimális hiányérzetem van csak. Opciókat mérlegelek a kerék építéshez.
Ringman
Nem tűnik rossznak, akkor maradhat a hajtás nagy része, esetleg elöl egyel nagyobbra cserélem.
Még alszok rá párat, de egy XT hajtás + új kerékszett már több lenne mint a bicaj akciós ára amennyiért vettem...
Hasaggymeg
Sajnos out of stock, így nem opció
Gaben92
Még rakom össze fejben hogy mit mivel kéne, hogy felelne meg legjobban az igényeimnek. Nem sürgős, csak legyen egy elképzelésem, esetleg elkezdem berendelgetni a cuccokat mikor mi akciós.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz f4lcon #228425 üzenetére
S persze van aliexpresses verziója, ez meg aztán tényleg olyan, hogy nem baj, ha kínai.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #229417 üzenetére
45-46
szimpláncsak... jól mondod, a levegő az egyik legrosszabb hővezető, ezért tudod kezed akár centikre is tartani egy izzó vastól anélkül, hogy megégne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #230813 üzenetére
így van, vagy maga a csavar volt valami gyenge eresztésből, imbusztból mondjuk gyakoribb a puha anyag.
#230814 balintbaba: mondjuk külön-külön, más időben összehasonlítva az elég messze van a méréstől..na jó, az összehasonlítástól is
Biztos fejlődik a csuklós mérés, nem kétlem, hogy már rég elegendő a hobbisportolónak, de nekem ez mindig megmarad mint hátulról vakaródzós túlbonyolítütt megoldás, méréstechnikailag. A pánt gyakorlatilag közvetlenül a jelet méri, megbízhatóan, energiatakarékosan (közel egy évig jó a 2025-ös elem), azonos áron van Polar felkaros optikai mérő, azt tölthetném alkalmanként, vagy kicsit ritkábban.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
Ringman
nagyúr
válasz f4lcon #233281 üzenetére
igen, azt tudom, de itt az alföldre nekem az nem kell, csengőhöz viszont jó lenne, hogy ne legyen szükség átfogni a fékváltókarról másra. a fvk alá szerelhető csengő meg nem tetszik
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
balintbaba
tag
válasz f4lcon #233290 üzenetére
Ez azért már eléggé a másik véglet, a legtöbb kazetta testen megjelennek ezek a bemarások, de csak esztétikai probléma. Szívbaj nélkül felraknám a sort a görgőre, a szerelő meg szerintem hülye.
Csokicsibesz: nekem is 9 sebis Shimano sor van, többször megrugtam a görgőt 1200 wattal. Most már kíváncsi vagyok, lehet leveszem ma a sort és megnézem, milyen károkat okoztam (gondolom semmi különös nem lesz).
[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
válasz f4lcon #233290 üzenetére
marha sok mulik a hajtasi nyomatekon is
- Greipel sprintben
- "mezei" polgár dinamikusan próbálva odalépegetni
- "mezei" polgár statikusan - állóképességre edzve (bocs ha helysirasi hibas) - tekervenyilvan ez utobbi nem / alig okoz bemarodast, az elöbbi meg ha sikeres megreccsent mindent IS :-)
-
andrisbandi
őstag
válasz f4lcon #233653 üzenetére
Direkt én is félre tudok érteni bármit
- Csak megegyező, vagy jobb alatrészre cserélnek, ha egyáltalán...Canyonnál az alap ár is jobb a többitől, de linkelhetsz, ha másképp tudod
Jöhetnek a f4sza telós alap montikEgy ilyen neuron 6-ot ki sem tud használni egy átlag montis... de vegyen dupla árút, vagy mit javasolsz?
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
parandroid
nagyúr
válasz f4lcon #234888 üzenetére
Amíg a minőségbiztosítási, és tanusítási rendszereket hírből sem ismerik, valamint semmilyen értelmezhető fogyasztóvédelmi hatóság, szervezet semiilyen befolyással nincs rájuk, addig semmi nem is fog változni. Az igazán szánalmas az, hogy ezek a termékek egyáltalán ilyen formában bármilyen módon megjelenhetnek forgalomban az EU területén.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
RexpecT
addikt
válasz f4lcon #234888 üzenetére
+1
Azért nem csak szarokat lehet venni, ha a nagy részük használhatatlan lenne mint amit parandroid állít, akkor nem rendelgetné senki egy idő után. Ha kicsi az árkülönbség akkor én is maradok a hazai beszerzésnél.
De elég sok apróságot annyiért megkapsz, mint amennyit fizetsz itthon csak a postázásért.
Most jött egy ilyen, abszolút használható. Itthon a Kelly's logós ~3500ft + posta. -
parandroid
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #234888 üzenetére
"összelegóznak valamit, és ha kiadja, akkor mindenki örül, ha meg nem, akkor 2 hónap múlva megjelenik a v2 verzió" - ez az európai vagy usa márkáknál is így van, lásd a rengeteg Iphone, Pixel mobil probléma, egészen egyszerűen szerintem ma már le sem tesztelik a cuccokat, mielőtt piacra dobnák. Egy haveromnak a prémium Dell kütyükkel is olyan gondjai voltak, hogy botrányos. Szerintem max az ipari, munka felhasználásra szánt cuccoknál számíthatsz arra, hogy valami elsőre tökéletes lett és nem "béta" állapotú, de manapság már gyakran ott sem
#234887 parandroid: Mindenkinek a maga gondja, hogy mit hajlandó megvenni, ezzel nincs semmi probléma, de amikor valaki cikket ír a témában (Bikemag), az lehetne objektívebb, vagy legalább bevallhatná, hogy a cikket a Cateye támogatta. Ehelyett összehasonlít egy filléres noname kínai lámpát egy drága márkással és levonja ebből a tanulságot, hogy minden kínai szar és kész. Nem fair. Engem nem érdekel a politika, nem érdekel a gyártási folyamat, csak egy felhasználó vagyok, nem túl vastag pénztárcával, így a jó ár/érték arány miatt gyakran kötök ki kínai cuccok mellett és többségüket elégedetten használom, van, amit már 5-6 éve és hibátlan. Persze van amivel akadnak problémáim, de ez nem csak kínaira igaz, hanem mindenre, manapság nem árt vásárlás előtt fórumokon bogarászni, kideríteni, hogy hosszú távon kinek mi vált be, melyek épp az ajánlott cuccok. Én úgy gondolom, hogy nem a kínaiakkal, hanem a vakon vásárlással lehet nagyon mellényúlni.
#234882 andrisbandi: így van, a gari szívás, itthon vásárolt cuccoknál nem annyira, ez tény. Ezért vettem pl pár napja itthon, garival egy kínai porszívót, csak egy picivel volt drágább, mint banggoodról. Megvettem volna én egy Dysont is, de 3-4x annyiba kerül és fórumok szerint nem biztos, hogy jobb. Felőlem lehet aztán indiai vagy dél kóreai is egy cucc, ha jó vétel, akkor jó vétel. Ha itthon is forgalmazzák nem sokkal drágábban, az természetesen nagy előny, de a termék minőségét nem befolyásolja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #234919 üzenetére
ennél azért kicsit több kell egy normális teszthez.. még egy hevenyészetthez is.
szerk: BLF-en is akadnak 10+ éve írogató, alapos fazonok, nekik bármikor előbb hiszek, mint egy akármennyire neves "hivatalos" tesztoldalnak.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
válasz f4lcon #236114 üzenetére
Ha már váltás, nekem a deore váltóval hátul, azon a fogon amin jóformán 90% ban közlekedek, alsó 2. és 3.ik. Közti váltásnál sokat gondolkodik leginkább elsőre mire sikerül felváltani a 3-ikra. De ezt már nem lehet beállítással orvosolni, engem különösebben nem zavar. Max váltok 2 szer oda vissza és megjavul. Az összes többi fokozat szépen vált.
Tegnap csináltam egy komplett nagy tisztítást, a hajtást is szét szedtem, agy genereál minden volt. (ha már szarrá áztam és saras is lett a bringa, meg recsegett a homok a hajtáson) Csillog villog most a bringa, nincs recsegő homok hang sem, patyolat, így szeretemNem érdekel valakit" Muc-Off Bio Chain Cleaner " ?
2 dobozzal van potyán, ha igen írjon rám priváton. -
Runner_fxr
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #236485 üzenetére
Sokan mások is, nem? Un. irányított árazás ami pl. az autóipar sajátossága is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz f4lcon #237213 üzenetére
a buzgóság... felkínlódtam magam a bringára meg ismét a ruhába, azt kell mondjam valóban az XL a jó (normálisan felhúzva felvéve). Jobban passzol ülve az ülepnél. Illetve állva is látszik hogy az való rám. Kormányt fogva enyhül a vállpánt nem vág, nem olyan mint állva. De még mindig bennem van hogy ez a comb téma...nem e fog zsibbadni valami, mert szorítani fog. Hm..csak meg kéne lesni még a NW gatyót is. A betét tényleg jó így elsőre, patentos, járva sem zavaró, alakra sem idiótás. Mondjuk pont ott ér véget a betét ahol a csontommal ülök..kb.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz f4lcon #237631 üzenetére
Elhiszem neked. De az biztos, hogy nagyon hasonló a két cucc, nálam a motorex bevált, marad is.
#237634 chubby2o6
Szerintem ez lesz a jó: [link]#237636 fulton
Persze, állítom neked, hogy egy csomó kerékpár boltban a szezonálisan beugró "szerelők", "eladók" fele annyit nem tudnak mint itt a kemény mag. Aztán azzal a minimális tudásukkal ellavíroznak valahogy. Nyilván vannak profi szerelők, de azok általában 15-30 éve a szakmában vannak és nem is ugrálnak egyik szervizből a másikba, persze még ők sem tévedhetetlenek és nekik is lehet néha újat mutatni. Alapvetően a kerékpár szerelés nem agysebészet, ha megvan a türelem, egy kis kézügyesség, meg egy józan paraszti ész, mindent meg lehet tanulni, viszonylag gyorsan (pár év alatt), főleg az internet korában. A nehézsége a szakmának inkább terheléskor jön elő, amikor mondjuk bemész reggel a munkahelyedre, ott lóg 10 bringa arra a napra, van rá 8-9 órád. Van közte minden féle, ezer éves parasztkergető, hülyegyerek fixi, országúti, karbon fully, esetleg bmx, sőt lehet tandem, ebike, bármi. Az idő gyorsan elmegy, itt nem nagyon lesz időd pdf-et, meg youtube videókat nézegetni egy kávé vagy sör mellett, hanem folyamatosan csinálni kell, nem férnek bele az üresjáratok, szükséged lesz a probléma megoldó készségre és akkor a 8 órád alatt meg tudod csinálni a melód egy nehezebb nap is. Beleértve a szezonban napi rendszerességgel betérő apróságokat is amivel még pluszba megtalálnak. Volt olyan kollégám aki elméletben nagyon profi volt, versenyzett is és gyerekkora óta saját maga szerelte a bringáit amik elsősorban felső kategóriás montik voltak, viszont kerékpár szervizben nem sokat dolgozott, azt sem igazán forgalmas helyeken. Közel 1 évet dolgoztunk együtt, ez alatt az idő alatt teljesen megrogyott, mondhatni összeomlásnak lehettünk szemtanúi, terhelés alatt azt is elfelejtette amit tudott, rengeteget hibázott, utána már a stílusával is voltak bajok, mert nyilván az ego is közbe szólt. Nem bírta a terhelést, ha nyugodtan tudott szerelni, bármit megcsinált, ha időhöz volt kötve, semmi nem ment. Nem mindenkinek való.
Márpedig ha alkalmazott vagy, ott kő keményen termelni kell, főleg szezonban.A ratchetnél különösebb bajod nem lesz, de kalapácsosba csak óvatosan bármilyen zsírral.
#237641 stickermajom
Én nem szeretem ezeket a fehér zsírokat, semelyik márkából. Biztos használható, de nem lesz olyan víztaszító képessége és élettartama mind a zöldnek. Illetve a fehér hajlamosabb arra, hogy bekeményedik és amiatt szorul a csapágy. -
addikt
válasz f4lcon #239792 üzenetére
A nyerget meg kell találni!
Én bele voltam szerelmesedve a Syncross Belcarra v1 Cut out nyeregbe. (mikor sima belcarrat használtam.)
Elvittem pár nap tesztkörre, felmásztam vele a János hegyre, majd vissza is vittem a K2-be. Hatalmas kivágás van a nyergen, ami papíron nagyon kényelmes, de... és most jön de!
Két oldalt olyan vékony maga a nyereg, hogy az a két vékony "él" iszonyatosan kényelmetlen volt és "vágta" a lábam felső részét. Pedig sokan meg vannak elégedve vele.
Van hasonlóan kivágott Giant és Ergon nyergem is és azoknál nem érzem, éreztem azt amit a Syncrossnál.[ Szerkesztve ]
⏺︎Gondolkoztál már azon, hogy bankot válts? ⏺︎Most megéri! ⏺︎Válaszd a Gránit, K&H vagy Raiffeisen Bankot az én meghívóm alapján és akár 60.000 Ft bónuszt kaphatsz. ⏺︎További részletekért írj!⏺︎
-
addikt
válasz f4lcon #240298 üzenetére
Az a kis műanyag vacak eltört, a felét úgy emlékszem megtaláltam akkor. Szerencsém volt, hogy nem a Szépvölgyin lefelé 50-el esett le. A hajtókart pedig kompletten cserélnem kellett, mert a menete is szétment.
⏺︎Gondolkoztál már azon, hogy bankot válts? ⏺︎Most megéri! ⏺︎Válaszd a Gránit, K&H vagy Raiffeisen Bankot az én meghívóm alapján és akár 60.000 Ft bónuszt kaphatsz. ⏺︎További részletekért írj!⏺︎
-
Csokicsibesz
tag
válasz f4lcon #240298 üzenetére
Feltételezem, hogy ha nálam a helyén van ez a kis pöcök, akkor jól raktam vissza a hajtókart.
Megmondom őszintén én nem vettem észe, hogy van egy kis luk amibe bele kell valaminek mennie. A jobb oldali hajtókarra próbáltam pontosan 180 fokra igazítani a baloldali kart.
De ha veszek watt mérőt, akkor megint le kell szedni[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #240452 üzenetére
Hát ha nincs is B az ABS-ben akkor az csak Anti System lesz, ami így anarchy-t jelent és értelmét veszti. Viccet félretéve, az ABS lényege, még akkor is ha itt éppen te vagy az ezt szabályozó elektronika, közvetlenül a B előtt tartani a kereket, mely B tulajdonképp egy változó, hisz súly, sebesség, keréktapadás stb. függvénye....így ha nincs B, nincs mihez modulálni sem...vagy nem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen