- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S20 FE Snapdragon topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
ma Kémfotókon csodálható meg az S24 Ultra vonásaival érkező hajlítható.
-
Mozgásban a Kill Knight
gp A mai nap folyamán érkezik egy kipróbálható demó PC-re, így megnézhetjük végre hogy fest élőben a játék.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
Úgy néz ki, hogy a Balaton Maraton is fűbe harapott, tehát jövőre már se Mátra se Balaton.
Igazából az egész TOP Maratont sóval kéne behinteni, mert nincsen semmi értelme a sorozatnak. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #203191 üzenetére
Ne add a nevezésedet, hanem gyere inkább vasárnap Nem szeretnék egyedül túlélni.
Szerintem a SUP-os sorozatban van potenciál, jövőre 4 állomás helyett 6-ot terveznek. Ott érezhető, hogy van lelkesedés, meg törekvés. A TOP Maraton sorozat szerintem sorozatként értelmezhetetlen.
CRK az egyetlen értelmes versenyük a többi csak meh. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #203198 üzenetére
Alig tekerek most, nem is tudom h végig tudok-e csinálni két kört. Ha nem megy az első után kiállok...
Szerintem azért nem nagyon emberek mert nincs ok elmenni.
A rendezvények nem reklámozzák magukat, nincsenek szponzorok, nincs kommunikáció stb.A másik fontos tényező szerintem az, hogy nincsenek egyesületek, akiknél van tagság. Egyszerűen nincs az egésznek tömegsport feelingje. A nélkül pedig nehéz sok nevezőt összehozni.
Egyszerűen ebbe is energiát kéne fektetni. A Kerékpáros Szövetségnek át kéne gondolnia, hogyan lehet megszólítani a gyereket és a szülőket is. Hogyan lehet olyan versenysorozatokat felépíteni amiből ki lehet nevelni versenyzőket. Kéne egy vízió. De ez szemmel láthatólag nincsen. Nem mondom, hogy ezt állami pénzből kéne csinálni, de az állam lehetne érdekelt abban, hogy sikeresek legyenek ezek a rendezvények és adhatna bele erőforrást (embert, programot valamit).
-
Csokicsibesz
tag
Akik szoktak aprózni azoktól kérdezném:
Ilyen minden féle megmaradt cuccokat van értelme felrakni?
A költözés után rájöttem, hogy van 3 doboznyi cuccom amiket teljesen feleslegesen tárolok.
3 szett elkopott centerlock-os tárcsa, egy teljes első-hátsó fékszett a benne lévő betéttel, van még sima taposópedálom is stb.
Érdemes ezeket felszórni valahova? Igazából nem akarok én ebből meggazdagodni, se rohangálni 1-2 ezer forintért, csak hülyeségnek tartom ezeket tovább tárolni. -
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #204032 üzenetére
Itthonra tök jók ezek a gumik, szerintem még Maratonokra is vállalhatók. Az mondjuk nagyobb kérdés, hogy marad-e verseny ami túléli az évet.
Kassa picit más szint. Szerintem ezt sokszor leírtam már, de mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a versenyt, érdemes egyszer elmenni, mert iszonyat jó a pálya, a szervezés, minden. Az tényleg egy Mtb verseny, nagyon sok technikás singletrack van benne, nagyon élvezetes.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz zsocy #204474 üzenetére
Görgőzésre van egy régi monti amit használok, abból nem szeretnék másikat.
Télre szeretnék egy cx-et amivel lehet baromkodni, meg jobban menni városban, kb ennyi.
200e alatt bringát se láttam sehol hirdetveGondolkodtam egy darabig, hogy a montiból lehetne csinálni valami gravel szerűséget, de kb mindent cserélni kéne a vázon kívül. Ennyit pedig nem szeretnék mókolni vele, valamint pénzügyileg sem érné meg egyesével alkatrészeket vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #205057 üzenetére
Az az igazság, hogy a kerékpár árak iszonyatosan elszálltak.
Már a Covid előtt is igen magas árak voltak, mind az alkatrészek esetében, mind pedig a egész kerékpárok esetében. Covid után mindenre rájött még 15-25% ár növekedés.
Egyszerűen túl vannak árazva a termékek. Nem hinném, hogy egy csúcs bringánál, amiben nincs elektromos motor megmagyarázható a 12 ezer euró feletti ár címke. Ennyi pénzért újonnan motort lehet venni.
Az a baj, hogy a gyártók az elmúlt időben semmilyen szinten nem voltak érdekeltek az ár versenyben. Mindenki szépen stórfolta felfele az árakat, a fogyasztók meg sznobságból megvették. Nem véletlenül van az, hogy az USA-ban a kerékpározás a középkorú fogorvosok meg ügyvédek sportja.Igen is jó lenne, ha lenne a kerékpár gyártóknál is konkurencia. Valószínűleg a Decathlonnak van erre megfelelő tőkéje és érdeke is, hogy ne mások termékeit árulja a boltjaiban, hanem a sajátjait.
A prémium kategória bevezetésével pedig feljebb tudja pozícionálni a saját termékeit.Lássuk be aki drágább kerékpárt vesz az nem nézi meg, hogy 50-150 ezres kategóriában mi a felhozatal egyes gyártóknál. Hanem azt nézi, hogy amikor meg egy verseny közvetítés, akkor a csapatok milyen gyártó gépein mennek. Hiszen ha egy TdF-et lemennek ezek a bringák, akkor egy Average Joe alatt is jól lesz.
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #205205 üzenetére
Sajnos akkor derül ki, ha felraksz egy másik láncot, hogy az megugrik-e.
Esetleg láncmérőd van? Érdemes rámérni, hogy kb. hol állsz most. 0,75 környékén már elég necces. Ha az új lánc ugrik, akkor addig kell koptatni a régit amíg csak tudod, aztán teljes sorral együtt csere. -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #206086 üzenetére
Igazából meglepően élvezhető a CX közvetítés.
Nőknél 50p alatt van a verseny hossza, esnek-kelnek a sárban, teljes szórakoztató. Én csak ajánlani tudom. -
Csokicsibesz
tag
válasz SpaceJam #206520 üzenetére
Nem gondolom, hogy a mechanikus tárcsafék annyira gáz lenne, de majd kiderül.
Igazából még van egy hidrós tárcsafék szettem elfekvőben.
Azért a Triban lett a befutó mert újonnan olcsóbban megkapom, mint ha használtan vennék ilyesmi bringát. Cserélek rajta külsőt és készen van.
Mivel van egy normális montim, nekem ez játszós bringa lesz. Nem kelllenek rá csili-vili megoldások, a súlya se érdekel, jó a 2x9-es Sora váltás is.
Tudom, hogy ez nem egy csúcs országúti, de én nem is azt szeretnék -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #206733 üzenetére
Nekem is ma lett meg.
Szerintem ez a bringa jól néz ki! Mondjuk alapból cseréltem a gumikat egy normálisabbra. Ami azért dob rajta.Az összeszerelés minősége azért eléggé változó...
A váltó be volt állítva, meg a fék is, de a kormány már nem volt középre rakva. De legalább megvolt húzva minden.
A tárcsában meg a kerekekben 8-as van Mondjuk a kerékre számítottam a tárcsára nem.De! Van hozzá gyárilag világítás! Nyilván nem 8000 lumen, de nem is legolcsób gombelemes villogós cucc. Próbálgatni tökéletes lesz.
-
Csokicsibesz
tag
válasz RexpecT #207304 üzenetére
Amatőr szintén egy tisztességesen végigcsinált alapozós időszak + utána egy jól felépített edzésterv kb olyan 10%-os teljesítménynövekedést tud jelenteni.
Ahogy egyre edzetebb leszel úgy csökken ez a szám.
Profiknál már csak minimális változások vannak (mondjuk ők 10+ évet alapoztak meg edzettek).Ha van időd és kedved hozzá akkor hajrá, szerintem jó dolog.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Tyler Durden #207369 üzenetére
Megéri befizetni a Strava premiumot?
Egy ideje gondolkozom rajta, hogy mivel úgyse fogok tudni idén rendesen edzeni inkább a stravas edzéstervet csinálnám amennyire tudom.
Próbálta már valaki? Megéri a pénzét? -
Csokicsibesz
tag
Valakinek van valami lifehackje cipőhöz téli tekeréshez?
Az a baj h kamásliban igazából nem fázik a lábam, de a talpam viszont iszonyatosan.Alapvetően nem szeretnék 60-70 ezerért téli cipőt venni.
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #208301 üzenetére
Természetesen a jó kis Decás
Most már tényleg ki fogom vonni a forgalomból.De téli cipőre a 60 ezreket nem tudom elfogadni.
Valamelyik csopiban láttam egyet jó áron, de mire átgondoltam, hogy kell-e nekem ilyen már elvitték.
Maximum1:
Szerintem ha az alufóliát csak rárakom a talpbetétre az baromi hamar szét fog menni.
Nekem is ez volt az első ötletem, de aztán megnéztem a cipőt és már nem tűnt a legfényesebb elképzelésnek. -
Csokicsibesz
tag
válasz Tyler Durden #208490 üzenetére
Jobb árfolyamra ne számíts. Plusz az árak is fel fognak menni még jobban az infláció miatt.
Ha van rá kereted inkább most vegyél valamit szerintem. -
Csokicsibesz
tag
válasz Tyler Durden #208496 üzenetére
A használt piac eléggé halott. Nagyon kevés jó vétel van, az meg olyan hogyha nem írsz rá pár percen belül akkor már el is adták.
Én is vadásztam egy ideig bringát, de amennyiért mentek a használtak, annyiból vettem egy újat.
Ha vannak specifikus igényeid, akkor nehéz lesz használtban is jó áron venni valamit.
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #209232 üzenetére
Nekem még a tavalyinál is kevesebb lett
Mondjuk lényegében volt egy nullás augusztus-szemptember-október-novemberem.
Ez van.Mondjuk motivációm sincs túl sok 22-re.
Valószínűleg edzeni úgysem lesz időm, versenyre nem tudom menjek-e. Középtáv szinte biztosan felejtős mert nincs időm 3-4 órákat tekerni.
Rövidtávnak meg nem tudom mennyi értelme van (semmi).Egyébként megkövetem magam: csomószor fikáztam h nincs értelme a gravelnek.
Igazából értelme tényleg nincs, de fasza.
A rápörgést mondjuk nem értem, meg a túlárazott alkatrészeket sem. A kis Decás bicóval tök jókat lehet tekerni. A Sora váltás is teljesen élhető, nincs vele az égvilágon semmi baj, tök jól vált.
Ha csak egy bringám lehetne valamilyen okból, szerintem az gravel lenne. -
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #209467 üzenetére
Ezzel nem teljesen értek egyet.
Szerintem jelenleg pont az árazás a Deca legnagyobb előnye. Szerintem a bringái messze a legjobb ár-érték arányban vannak jelenleg a piacon. Ráadásul lehet is kapni őket (nyilván épp nem mindig, de elég gyakran), ami a jelen helyzetben óriási előny.
Nekem a ruházatukkal sincsen bajom. Bár ott belátom, hogy van szűk keresztmetszet. Nem mindegyik termék jó minőségű, viszont vannak olyan termékek, amik kiemelkedően jók az árukhoz képest (pl. Rockrider téli kabát, vagy a kesztyűik).
Lassan megvan egy ezres a Tribannal és teljesen jó gép. Az égvilágon semmi baja nincsen bringának, vagy a Sora váltásnak. Simán van 105 alatt is élet.
Mondom mindezt úgy, hogy szerintem egy egész jó felszereltségű montim van. Lassan csak a váz maradt az eredeti setupból.
Slx után sem rossz a Sora, teljesen pontosan vált elől hátul.Ahhoz, hogy az ember tekerjen naponta 1-2 órát nem kell 6-700 ezres bringa.
Inkább jó ruházat az ami kell, ne fázzon semmid, vagy épp ne nagyon izzadj bele semmibe.Nem látom, hogy attól lennék gyorsabb/edzettebb/gyorsabb felfele vagy lefele, hogy másik hajtás lenne a bringán, vagy az könnyebb lenne 2kg-val. Amatőr szinten szerintem a technika kevésbé számít.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Lacerta #209719 üzenetére
Garminnak alapből van EU-s térképe.
Saját tapasztalat alapján nem mondanám rossznak, mert a magyar erdei utakat is ismeri. Nekem elég nagy biztonságot ad.Azok a Brytonok amiket én próbáltam (330, 450) nem tudtak térképet kezelni. Ha megnyitodtad az appot, akkor alapból Kína közepébe dobott be (sokadik indításra is).
Elméletileg ott is elő lehet valahogy varázsolni a navigálást az arra képes készülékeken, de nagyon nehézkes.
Én fel is adtam. Emlékeim szerint, amikor ezzel próbálkoztam kínai nyelvű volt ez a menű (igaz ez már töb éve volt).Összességében majdnem annyit költöttem mindenféle navi megoldásra, mintha egyből vettem volna egy Garmint.
Azért a Garmin sok mindenben jobb mind a konkurensek:
- bármikor el tudsz indítani és le tudsz állítani edzést menet közben. Nem kell leállítanod a rögzítést vagy a készüléket.
- bármikor tudsz pályát keresni, vagy másik pályára navigálni. Szintén nem kell leállítanod semmit.
- szerintem edzés funkciókban baromi jó, tud tervezett edzést vezetni neked. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #210556 üzenetére
Azaz.
Ott volt egyszer, hogy megpróbáltam menni a Vas papa után, aztán ment, mint az őrült lefelé és elengedtem az egészet a francba.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy előtte lévő kis mászásnál is azért komfort zónán kívül kellett mennem, hogy tartani tudjam vele a lépést.jjeahh: Sztem Bp. környékén a KOM-ok és QOM-ek nagy részét profik tartják.
Giro rajt után lesz felháborodás mert a TT gépekkel, lezárt forgalommal a városi szegmensek egy jelentős részét is el fogják majd vinni a fiuk.
Aztán lehet majd nézni, hogy Budai rakpart szegmensén Egan Bernalé a KOM. -
Csokicsibesz
tag
válasz varsam #210663 üzenetére
Ezekről a fél fokkal laposabb geókról nekem mindig az jut eszembe, amikor valamelyik autós műsorban szidták a váltót, hogy nem elég jó. Csak az autó épp egy 50-60 milliós Porsche volt.
Az átlag ember szerintem meg se érzi ezeket a különbségeket.
Szerintem a topicból nem sok ember tudná megmondani menettulajdonságok alapján, hogy melyik bringának milyen geója van. -
Csokicsibesz
tag
válasz bulikavagyok #210669 üzenetére
Szerintem ennyi pénzért azért elég jó bringát kapsz.
A tesztek meg egyre inkább semmit mondóak, a legtöbben a marketing anyag tartalma jön vissza.Az utóbbi 4-5 évben nem nagyon volt jelentős változás a kerékpáriparban.
Minden évben a legprogresszívabb, legmerevebb, legmodernebb gépet mutatják be, aztán 6 hónap múlva jön a következő kicsit más színben.Mint minden vásárlást, szerintem a kerékpár vásárlást is érdemes reálisan nézni.
Mivel nem vagy world cup versenyző +1-2 kg, meg pár tizedmásodperc plusz lefelé nem befolyásolja a tekerési élményedet.Sokkal jobban meghatározza majd a bringát, hogy a felfüggesztést rendesen be tudod-e lőni. Úgy mozog minden, ahogy te szeretnéd.
Mert azt érzed.
Az 1-2 fokos különbséget a fejcsőben, pedig nem. -
Csokicsibesz
tag
válasz Maximum1 #210845 üzenetére
Viccet félretéve Garmin connecten fent van az egész útvonal, nehogy ezért fizessetek.
Kb. 2 perc alatt megtaláltam. -
-
Csokicsibesz
tag
válasz XZoli #211320 üzenetére
Őszinte leszek ennek a funkciónak soha nem láttam értelmét. Szerintem 0 gyakorlati haszna van.
Ha mindenképp nézegetni akarod a meredekséget, akkor a feltöltött és elindított útvonalnál a climb pro végig írja a %-kat. Az amennyire a szoftver engedi pontos és nincs késés se. -
Csokicsibesz
tag
válasz goldnarmz #211565 üzenetére
Azért ezek XL-es meg XXL-es bringák.
Normális méretben, azaz M-ben ugyan úgy le van fosztva a használt is.A Deca még midnig jelentősen olcsóbban adja az új bringáit, mint a nagyobb gyártók.
Az meg, hogy mi van a váltóra írva nem igazán releváns. Az új Deore nem igazán hasonlítható össze az 5 v 10 évvel ezelőtti verziókkal.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #211668 üzenetére
Teljesen jó a Sora. Ha jól be van állítva, akkor abszolút élhető a váltás teljesítménye.
Biztosan van ennél jobb és könyebb szett, de szerintem hobbi felhasználásra tökéletes.Arról nem is beszélve, hogy a 9-es sor egy normális láncal baromi sokáig bírja.
-
Csokicsibesz
tag
-
Csokicsibesz
tag
Szegény alkatrészgyártókat megviselte a vírus. Az elmúlt 2 év áramelései kizárólag az ellátási láncokban akadozása és az alapanyag árak miatt van. /s
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Braun Series 5 EasyClean 50-W1000s nedves/száraz villanyborotva
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest