- Magisk
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Honor Magic V2 - origami
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 25. hét: Crusader Kings III
gp Extraként a Plants vs Zombies: Garden Warfare és a Hell Let Loose párosa is kipróbálható.
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Ringman #210056 üzenetére
Schwalbe Land Cruiser Active. 2,5-4,5 bar között írják. Csak azért, mert a Cube nem foglalkozott ilyen aprósággal, nem fogom lejjebb engedni, nem mintha segítene. Ha megnézed a honlapjukon, kb. az összes ilyen.
28 colosnak írják a külsőt, ahhoz képest 29"-os belső van benne. Meg úgy egyébként akkora, hogy a 28"-os gyári csomagtartó is kicsi volt, 29"-osra kellett cserélni. Úgy összességében nem is merem kiszámolni, mennyit buktam ezekkel, amire felhívhatta volna a Cube a figyelmem. A csomagtartót féláron számolták be, a sárvédők kuka, főleg, hogy az elsőből ki kellett vágni a teleszkópnál, hogy egyáltalán legyen valami rés a keréknél. De előtte már elfaragtam 2 másik sárvédőt, amit 28"-osra vettem. Szóval jó bringákat csinálnak úgy egyébként, de azért a f@sz ki van velük.
szerk.: ááá, és most látom a fényképen, hogy az egyik prizmámat elhagytam
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Ringman #210244 üzenetére
Általában nem adnak vele pedált erről tájékoztatást is adnak. Egyébként meg ha adnának is annak sincs sok értelme, mert akár mi lenne rajta az úgyse egyezik a vásárló kedvenc formájával, színével, spd, vagy flat legyen, milyen tüsték legyenek rajta, mekkora platform, keret stb... lehetetlen.
Érdekességképpen a YT csomagol a bringái mellé egy "ingyen" pedált, ami arra jó, hogy üzemképes, de nem alkalmas terepre és nagyjából azt is írják, hogy ez arra van, hogy ha nincs otthon pedálod már, akkor el tudj vele menni az első bicikliboltba egy olyan pedálért, amivel már terepes terhelésre is alkalmas. Meg persze a drágább pedálok közül akár már tőlük is lehet jót rendelni a bringával együtt, ha van olyan, ami tetszik (nekem nem volt). -
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #210260 üzenetére
& szuszinho & zsocy: ezek szerint lehet tévedtem és pont olyan haveri kört fogtam ki, akik vagy máig a gyári nyerget használják, vagy azért cserélték le, mert tönkrement. A pedáljuk viszont egyiknek sem gyári, mindenki leváltotta. Én is így voltam ezzel amúgy, a gyári (valamilyen Selle Royal Seta) nyerget teljesen elhasználtam, a markolatot is akkor váltottam le, amikor már ragadt és forgott körbe a kormányon. A pedálomat viszont pár nap után cseréltem is le.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jester01
veterán
válasz
Ringman #210388 üzenetére
Na de amit idéztél, miszerint "fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében" az pont engedélyezi a felnire ragasztott matricát szerintem.
Én eddig kifizettem a reflexcsíkos GP4000-ért a felárat de sajnos már kifutott. Az 5000-esből pedig nem csinálnak ilyet. Még van egy darab tartalékban.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #210407 üzenetére
Nem is az átütő miatt más, nálam legalábbis míg mind2 agy átütős a rögzítés meg felemás... aztán lehet a 12mm hátul még nem igényel nagyobb, külső fogazású rögzítést mint a 15mm első.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #210463 üzenetére
HeJes...kivétel a kazettatest (ha arra adod a fejed, hogy szétszedd) mert oda valami vékonyabb, puhább zsír illik ami nem akadályozza a reteszelést.
#210461 szimpláncsak...mit szeretnél ott a csapágyak menetén (ha menetesek) és a hajtókarok nútjain kívül kenni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #210477 üzenetére
Azért kérdeztem, oda meglehetősen kevés kell...de kell, mert a tányéron kívül már tulajdonképp csak a tengely tud berágódni ott ahol felfexik a csapágyakon és akkor kidobós az egész.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz
Ringman #210491 üzenetére
Egyetértek. Átlagnak sok lehet. Például én sosem tudtam kihasználni az országúti 53-39 áttételt. Kevés vagyok hozzá. Ha lenne országútim, azon biztosan 46-36 lenne. Ismerősöm is fitnessen 50-ről ment le 46-ra.
Az emelkedővel semmi baj nincsen. Sokan, régebben én is, a sebességet akarja tartani és nem a terhelést. Mióta jártam edzésre és elmagyarázták hogyan érdemes az erőt beosztani, illetve megvettem a wattmérőt próbálom tartani felfelé is a síkkal megegyező terhelést. Persze nem menő visszaváltani és lassabban feltekerni. Nem érdekel már. Nem versenyzek én senkivel. Fontosabb, hogy ne lőjem el a gyufákat feleslegesen.
-
kobayashy
tag
válasz
Ringman #210709 üzenetére
[link] remélem működik a link.
Eddig nincs rá panaszom,könnyű, jól működik a fotocromatikus része is.
Jjeahh:
Most elöl nobby nic addix speedgrip evo
Hátul rocket ron super race evo.
Eddig ami feltűnt, hogy a vittoria futófelülete elég merev az oldalfalhoz képest.
Gabro0:
Ő a kakukktojás,nem csak azért mert az az 1 ami outira van,hanem azért is mert azt a cégtől kaptam(céges bringacsapat)nem rendelés.
Hogy mikor rakom fel nem tudom,mert télen pihen az outi.ilyenkor csak monti -
válasz
Ringman #210771 üzenetére
Tegnap ránéztem a Schwalbe belsők súlyára, nem könnyű egyik sem. Valamennyit mindenképpen hoz ha kidobom, nem? Találtam egy videót a belső nélküli kerék szereléséről, ahogy láttam nem sok folyadékot kell tölteni egy kerékbe.
TomMusic és bardi: Ezzel a bringával nem tervezek nagy csapatásokat, igazából nem is arra való. Szerintem 90%-ban aszfalton fogom tekerni, technikásabb lejtőket szökő évente fog csak látni. Kb 25 éve montizom már, soha nem bajlódtam a nyeregcső állítgatásával. Mászásnál mi az előnye a leengedett nyeregcsőnek? Kicsit elbizonytalanodtam, korábban soha nem gondoltam volna, h a meredekebb lejtőkön kívül bárhol jól jöhet ez a fícsör.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #210916 üzenetére
Ez nekem már hipszter
. Amúgy jó márka ez még? Úgy tűnik, mintha hanyatlóban lenne.
bulikavagyok: nagyon elrománosodott, szal kevés az esélye, de egy próbát megér. Ha nem, mobil, google fordító, vagy képeken elmutogatod mi kell
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman #211006 üzenetére
Ez a Giant nagyon menő, lehet én is inkább ezt nézném mint a Meridát. Az sem rossz, de ez a szín a Gianten engem megvett egyből, és felszereltségre is jobb. +1 szavazat ide.
@bulikavagyok, szerintem ez a legjobb szín, nagyon mutatós ez a pirosas-narancsos valami. Jó hogy megszerezted, igazából ezt a gépet akartad eleve, a Canyonnal lehet nem lettél volna boldog
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211006 üzenetére
Még jobb, és teló sincs...bár én a sodrás ellenére már sosem vennék (sem koskormányos, sem) merev villás kerékpárt, egy jobb Paragonig akármi jobban megtenné mint egy atom-merev alu, vagy karbon.
Mézga...jájj szerencsétlen!
#211007 jjeahh...olyan mintha a rozsda enné már itt-ott a hajtást, váltást.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211058 üzenetére
+Toobee.... Nehéz ilyenkor ösztönzést találni, eskü, hogy gyakran még az is ösztönző, hogy következő napon/napokon nem mehetek zasszony, időjárás, munka stb. miatt és ezért ma menni kell!🙄 Utána persze mindig jó az a kellemes fáradság és kitisztult fej, de elindulni 0°C körül, munka után mikor már lassan esteledik...
Már hétfőn várom a 7végét,hogy végre időben is induljak egy kicsit hosszabb körre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz
Ringman #211095 üzenetére
a reflexcsík nem szempont, valami könnyü terepen használható köpenyt keresek trekkingre.
hát a 37-622-es smart sam eleve 3.5 minimum bar volt megadva 6 barig, aztán mivel nem vagyok egy sovány alkat 5barral mentem vele erdőbe is(aszfalton 6) nem is volt kifejezeten sok defekt, mondjuk hamar kopott(energizer plus tour ugyancsak 6baron megy de az nem kopik) , de gondolkodom az olcsókon is
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
parandroid
nagyúr
válasz
Ringman #211107 üzenetére
Én is szeretem csinálni, de ha csak annyit tennék, ami jólesik, az lófütty mozgás. Sajnos akármennyire próbálok figyelni az étrendemre, nekem ha kimarad egy hét edzés, az plusz egy kiló, az elcseszett tavalyi évben a sérülésekkel küzdve 7-8 kilót szedtem fel, pedig próbáltam aktív maradni, amennyire lehetett, illetve a melóm is mászkálós.
Ez nagyon egyéni, illetve anyagcsere-, meg korfüggő. Örülj neki, ha téged nem érint. Az általános állóképességről meg nem is beszélve, amiből az igazit csak rendes edzéssel lehet összeszedni. Csodák nincsenek, illetve semmit nem adnak ingyen.
Zoliwrc: Jó, én is szarul nézek most ki, voltam ennél 8 kilóval kevesebb is, és akkor sem voltam különösebben jó abban, amit csináltam, szóval nekem is ég a pofám most a karbon országútin (illetve égne, mert ki nem viszem télen). Igyekszem azért tavaszra valamennyire megalapozni a formámat, legalább annyira, hogy elkezdhessem rendesen az edzést. Novemberben kezdtem megint újra egy friss sérülés után, de nem érzem úgy, hogy bárhol is tartanék vele.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211116 üzenetére
Ha netalán szemüveges vagy csakis olyan símaszkot végy ami orrodat nem takarja, én nem olyant vettem és használhatatlan, annyira fújom a párát az üvegre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211121 üzenetére
Nem lesz jó, a Decas is ilyen és párás tőle a szemüveg mint állat.
#211125ZolkoW...na végre egy szókimondó ember!
#211119TomMusic...tény, hogy gyakran nem egy sétagalopp 0°C alatt tekerni, de hát nyáron 30°C körül sem, sőt, sokak szerint nyeregben ülni órákat fakíroknak való....attól függ honnan nézzük.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz
Ringman #211107 üzenetére
+1. Ugyanilyen vagyok én is, nem igazán tudok edzésként tekinteni a bringázásra. Ritkán szoktam előre tervezni, legtöbbször csak megyek amerre épp kedvem van. Viszonylag sokat megyek (szezonban nem ritka a heti 6-7 alkalom sem), de nem azért mert ez az edzésem része, hanem azért mert imádok bringázni. Mondjuk idén már lehet, h egy kicsit tudatosabb leszek, van pár tervem ezzel kapcsolatban.
Toobee: Én nagyon ritkán tekerek sárban. Hosszan tartó esős időszak után el sem indulok olyan irányba ahol sárral találkozhatok. Ha nagyobb sarat látok magam előtt akkor még az is előfordulhat, h visszafordulok.
Szerintem évente max kétszer-háromszor lát sarat a bringám. Valahogy mindig megúszom a nyári zivatarokat is (kopp-kopp). Mondjuk nyáron elég gyakran csekkolom a radarképet a telómon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Ringman #211405 üzenetére
Ó, én számos kört futottam ezzel, ez miatt csomagtartót kellett cserélnem, amit féláron számítottak csak be. 2 sárvédőt is elfaragtam, majd a szakszervíz is bénán rakta fel a gyári Cube sárvédőket, amiket végül szintén kukáztam. Egyébként válaszra sem méltatott a Cube EU supportja. Szóval, kérdezz nyugodtan
NÁLUK egyébként van csomagtartó, én is itt vettem. S akármire készülsz, NE a 28"-os kiegészítőket vásárold, mert rácseszel, mint én. Bár nem tudom, neked mekkora a gumid, de a MTB gumik már 29"-osak, ahogy az én 50-622-m is annak számít. A legjobb egyébként vásárlás előtt rápróbálni, meg mérlegelni, a jövőben akarsz-e vastagabb gumikat használni. De szvsz a 29"-os sárvédővel, csomagtartóval nem lehet mellélőni, legfeljebb nagyobb hely lesz a sárnak.
Apropó, sár. A Cube meg nem figyelt, és vastag gumi esetén alig van hely az első kerék és a villa átkötője között. Ilyen esetben mindegy, milyen gyári sárvédőt szeretnél. Én feladtam, mint fentebb is írtam, és maradt az enduro, ami szintén Cube / Acid. A képen látszik az is, hogyan lehet a hátsó sárvédő kérdést is megoldani (az egyébként gyárilag sem volt rossz, de hogy néz már ki más stílusú sárvédő elöl).
Egyébként beszereztem egy ILYET is, de végül ezzel a konfiggal elfogadhatónak találtam a dolgot, nem szándékozom egy 3. csomagtartót is venni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz
Ringman #211412 üzenetére
A videón ott van, hogyan áll össze, csak ezt a szerelési módszert nem érdemes követni, mert fogalmad sincs, hol fúrd át a sárvédőt. Az én képemen is látszik, hogy egy C-alakú sín köti össze a csomagtartót a vázzal. Gondolom, az a rögzítési pont a te bringádon is meg van. Egyébként nem rossz találmány a két idétlen kar helyett, sokkal diszkrétebb.
Amit te linkeltél graveles csomagtartót, bizonyára szintén a sínnel rögzül, csak a sárvédő miatt nem látható. Anélkül használhatatlan lenne az egész, mert elfordul.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz
Ringman #211415 üzenetére
Igen, úgy is lehet. Csak érdemes beszerezni ilyen kis négyzet alakú távtartókat, mert nem tudni, hogyan jön ki az ív. Én a szervizben kaptam, de neten se találom.
Mondjuk a gravel csomagtartóval hülyén fog kinézni, ha a csomagtartó után a C-sín hátrafelé lóg a levegőben... de amit nem lehet megoldani flex-szel, azzal nem is érdemes foglalkozni
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #211420 üzenetére
Nekem is fel van tekerve egy kis szigszalag a minipumpára, így mindíg nálam van és nem foglal külön helyet. A patentszem gyorskötözővel fel van rakva a bovdenre, ahogy a profik csinálják, a tubeless javító kit a kormányvégbe dugva
. Eddig legtöbbször a gyorskötözőre volt szükség.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211420 üzenetére
Amióta elhajlott a láncbontója a 12es láncon, már CB 17 van, amazt meg elajándékoztam a láncbontó nélkül...patentszem meg nem létszükséglet és bár egy ideig én is hordtam magammal, hazáig vissza lehet tolni egy kinyomottat is.
Pumpát is szinte hiába cipeltem egy évig, 1x kellett tavaly március óta. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211426 üzenetére
Azért hát, de ez alakulhat a tapasztalatok függvényében. 🤔
Zoliwrc... multiszerszám mindig ott figyel zsebemben mert bár az is ritkán kell, de ha valami állítást igényel, elronthatja a napomat...vagy másét, mert eddig talán másnak is segítettem vele annyit mint amennyit nekem kellett. 🤭
Lacerta... a szegecselés biztos jó (és nehéz 🤭) de az új monti kerekek zöme nem szegecselt már. 🤔"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211441 üzenetére
Double wall rim is so yesterday!
jjeahh...el tudom képzelni, hogy a Red Bull Rampage-en elkel a szegecs meg a sok küllő is, de fejlődik az ipar és pl. XC-nél már rég szükségtelen...nekem végül pl. a felni szakadt meg a szegecselés mellett, tehát ha nagyon akar valahol ki fog szakadni előbb-utóbb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211455 üzenetére
Ha a kerékszett, vagy teló alapján kellene választani kerékpárt akkor 2000 eurótól felfele kellene leginkább keresni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #211463 üzenetére
Pedig akkor könnyű elengedett kezekkel menni ha könnyen mozog mert pici felsőtest mozgatásokkal kormányozni lehet.
...tulajdonképp a pörgő kerék stabilizálja, ezért is nehéz lassan menni elengedett kézzel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy ruhás topik
- LEGO klub
- Medence topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen routert?
- Ukrajnai háború
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- További aktív témák...