- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Ghost of Tsushima technikai teszt
gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #175519 üzenetére
Csalóka a kép, mert két út van. Ezeken szerintem bármivel el lehet menni, még defektvédett outival is, maximum kirázza a beled, illetve mindig a kanyar az érdekes, ott fog elvérezni minden, amin nincs bütyök.
XC-ből bármi elmegy ezen, a jobb oldalin vígan lehet veretni 40 felett is, főleg ha van hátszél, vagy lejt egy minimálisat.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz RexpecT #175598 üzenetére
Szerintem ugyanannál az embernél ugyanolyan minőségű hajtással, ugyanolyan felhasználással nem bír kevesebbet. Nekem a 3x10-en szerintem ugyanannyit futottak el a 20 eurós Deore/XT láncok, mint az 1x11-en a 20 eurós X1/1130 láncok. A sor drágább hozzá, de valamit valamiért. Terepen nem váltanék vissza első váltóra, aszfalton meg attól függ mire kell a bringa. De lehet, hogy ki tudnám matekolni, hogy aszfalton milyen első tányérral lenne nekem élhető mondjuk egy 1x11.
Vásárlásnál arra kell figyelni, hogy pl. Sramnál az alsó kategóriáknál más agyra megy fel a sor, így ha az a terv, hogy most veszel valamit, később meg fejleszted, akkor egy bizonyos ugrásnál már nem fog menni/szabadfutót is kell cserélni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #175621 üzenetére
400 g alatt? Jöhet a link, haveroknak jó lehet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz G@ben #175642 üzenetére
Ha GPS-szel mérted, akkor az a tipikus ugrik a műhold hiba, azt mindig ilyen 70-74 km/h közé dobja max sebességnek. Ha mágneses mérővel, akkor ránéznék a kerékméretre a komputerben. Nem kötekedés, tényleg csak segítségnek írom: 42/11, 120-as pf, 57-559-es gumi (hogy nagy legyen) az 58 km/h. Itt nem tudom a pf-t felvinni nagyobbra, de 110 pf az 53 km/h, 100 pf az kb 48 km/h. Ha kb így növekedik, akkor a 78 km/h az 160 pf felett van. Itt van a 120-130. Ilyen áttételnél egy marha meredek lejtőn tudod elérni a 70+-os sebességet, de ott már nem tekersz bele.
Hasaggymeg: mit csináltál a paddal?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #175672 üzenetére
Nem olyan vészes az. [link] A tetején 27%-ot ejt, az azt jelenti, hogy 60-as pf-ról (izomnak a megfelelő O2 felvétel alja) 76-ra lököd fel, attól nem fogod lefejelni a stucnit terepen.
CragON: mécses... megemlékezett a lábairól és a tüdejéről, amit lent hagyott Ezón.
FerNandor: alapozó edzésterv: ha nincsenek laktátméréses pulzuszónáid, akkor hétköznap napi 1-1,5 óra 140 bpm alatt, hétvégén 2-3-4 óra 140 bpm alatt, max kulacstöltésre megállva, nyeregben kajálva. Ha nagyon megy a 140, akkor lehet lejjebb is vinni. Ez a novembertől márciusig tartó időszak. Hajrá!
xy.zsolt: hol leszel, mit szeretnél, mennyi időd van? Tudok egy jó kört, ami tetszeni fog.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz FerNandor #175704 üzenetére
Előttem az urak leírták a lényeget, a nem tudom tartani a 140-et meg két dolgon múlik. Az egyik, hogy rettentően túlsúlyos (és/vagy beteg) vagy, ezért sétálva is 140 a pulzusod. Ha nem, akkor onnantól fejben dől el, hogy a legkönnyebb áttételen, mondjuk 15-tel haladva tudsz-e menni 3 órát 140 alatt. Ha igen, akkor meg tudod csinálni, csak akarni kell. Majd pár év múlva 30-as átlaggal fogsz menni 140 alatt. (deicide fórumtársnak láttam olyat, hogy 99-es átlag pulzus 1 órán, 30-as átlag... Érdemes a blogját elolvasni, ha nem volt meg.)
Csak egy példa, én 2018 január óta pulzusozok, és a regenerálókon 21-22 km/h is szokott lenni az átlagom (montival). Szerinted az felemelő? Nem. Ez fog fejleszteni? A több tíz éves edzéselméletek alapján igen. Gyorsulok? Igen.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Elkészült a Vác-Verőce bringaút, lehet rajta tekerni. Elég jó lett.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #175727 üzenetére
Nem, most tetszik.
flash: alapnak jó a százalékos számítás, de minden szervezet más, nem pont ott lesz a savköszöböd, ahova a matek adja. És ha tud valaki egy pulzust tartani, akkor mondjuk 5 ütés különbség számíthat, hogy savasodik, vagy sem.
Azért írtam azt, amit, mert ha valakinek azt mondom tekerjen 50 km-t, majd egyre többet, akkor mindenki ugyanazt fogja csinálni: meglódul, megy gyorsan, majd lassít, majd megáll enni-inni, megy tovább és ez ismétlődik. Ez tök jó, fog is fejlődni tőle, mert minden letekert km számít, de ez nem alapozás. Sprinteket meg azért nem csinálunk, mert általában télen alapozunk, és nem nyerő bekapkodni a minusz fokos levegőt. Görgőn lehet, de tavasszal jó időben bőven elég elkezdeni nyomkodni a pulzust. Meg úgyis vannak bandázós tekerések télen is, akkor van magasabb pulzus.Az meg tök mindegy, hogy valaki versenyzik vagy sem, ha nem versenyeznék, és ugyanezt edzettem volna, akkor is fel tudnék most tekerni 130-140-es pulzuson olyan helyen, ahol a velem együtt tekerőnek mondjuk sípol a tüdeje. És gondolom ez mindenkinek a célja, aki alapozni akar.
Egyébként érdemes olvasgatni a futós topikot, ott írnak ilyenekről bőven.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Jövő hétvégén Börzsöny Ring. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #175762 üzenetére
Ahogy írták is, a Fatornyos vendéglőnél fel a kövesre Nógrádig, a többi aszfalt. Sajnos nem lehet máshogy megoldani a kört, outival így is necces. Ma voltam a Nagyirtáspuszta - Nagybörzsöny úton, ha az járhatóbb lenne, akkor egy tök jó kört lehetne összehozni, nem kellene végig nyomni az Ipoly mentén az aszfalton. Bár lehet, hogy az outisok meg azt szeretik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #175776 üzenetére
Nem, akkor van a Crosskovácsi.
És nincs benne a hadi út. Nógrádi kövesút van, aminek az elején a mászós rész szintén necces. Trekkingesek előre, hajrá!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Valakinek futóbicikli? Ha megveszi, annyi a kérésem, hogy nekem adja el 1-2 év múlva.
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
50 euroért tesztek a zsebetekbe egy axs akksit, és nincs vészhelyzet.
Ahogy már másra is írtam, azért nem hisznek benne az emberek, mert drága, ezért a hibákat keresik. Ha kompletten mondjuk 100e-ből kijönne, akkor már itt a topikon belül is lenne, és terjedne, mint a tubeless, ami szintén jó, csak nem mindenki akarja meglépni.
Szintén pénzbeli gond lesz az AXS-nél, hogy nem lehet olcsósítani, a tapasztalatok alapján annyira nem frankó gx soron olcsó lánccal. Szóval ja, mi csórók vagyunk ehhez, pedig egy k*rv* jó cucc.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
A hüJJe mérnök ezt is előre kitalálta: ők rendszerben gondolkodnak, új bringán a legtöbb embernek van dropper (lehet, hogy trend, lényegtelen). Ha a droppered is AXS, abban ugyanaz az akku van és tudod cserélgetni. Ha lemerül a váltód, akkor átrakod az üléscsőből, és mozgatható nyeregcső nélkül ugyan, de haza/tovább tudsz menni. Gyakorlatilag ugyanúgy, mintha a hagyományos váltódban elszakad a bowden, és átrakod az üléscsöved bowdenjét, hogy tovább tudj menni... ohh. wait....
gabro0: nem a homoktengerben nőttem fel, de most olyan mellett lakom, és tavaly rákaptam az ott tekerésre is. Ha Vác - Bp között jársz, mindenképpen nézd meg. [link] A Csomád és Göd közötti rész az full homok egy kis tűlevelű erdővel tarkítva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #176029 üzenetére
Ha szeretsz kirándulni, vagy van ismerős arrafelé, akkor érdemes szétnézni az Subito-n. Nagyon jó árak vannak (nyilván, mert mind lopott ), haverom is vett onnan már sok mindent, nem csak bringát, de persze van egy összeg, ami alatt nem éri meg kimenni.
De 1 perc kereséssel (illetve nulla olasz nyelvtudással, szóval lehet, hogy azt írják, hogy 3x volt törve):
Focus Raven, merev Niner villával 600 euro
Carbon Niner + SID + Crossmax 1000 euro (mondjuk ez foglalkozós)
Új Niner váz 350 euro
Carbon Niner merev villa DT villa, szebb napokat is látott X0 hajtás váltás, 1200 €.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #176077 üzenetére
Ha tudnék, vennék.
De CX-en más a tengely szerintem.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #176082 üzenetére
A montis meg elöl 15x100 (vagy 110).
cdl: igen, valahogy jó lenne fékezni is.
Cipő: igen, karbontalpas, mondjuk sok különbséget nem veszek észre belőle a bringán a korábbi Torbal talpú Shimanohoz képest. Sétánál más, meg ennek a talpán kevesebb a gumi betét, ezért lefelé lépcsőzni borzasztó vele, mert úgy szoktam lépni, hogy az spd ne kopogjon, de akkor meg a talpközéppel érek a lépcső élére, ahol nincs semmi csúszásgátló, és volt már, hogy lecsúszott a lábam. Az nem jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #176109 üzenetére
Nem birtokos eset, hé!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Vazzeg, mire elolvasom a hozzászólásokat és frissítek, megint jön 10, majd megint... úgyhogy ezt most így bele a vakvilágba:
Szerintem: az átlagos bringás, aki nem csak A-ból B-be akar eljutni, az azért kezd el tekerni, hogy elfáradjon. Akkor érzi jónak az edzést, ha megy X percet, és haza érve fáradt, másnap meg izomláza van. Ezt csinálja mindenki, nincs ezzel gond, ez van az edzőtermekben a csoportos edzésen, a haveri focin, a spinningen, mindenhol. Ha marad a túrázás a cél, akkor én ezek a tekerések közé tennék be olyan napokat, amikor csak nézelődve megy az ember, de hosszabbat (regenerálás, alapozás). Illetve fordítva, ha jjeahh azt érzi, hogy csak regenerál 140 alatt mindig, akkor igenis néha meg kell küldeni egy két napot, hogy kapjon olyan terhelést is a szervezet. Illetve figyelni kell a pihenésre, regenerációra is, általában az ember nem túledzett, hanem nem piheni ki magát, ami nem az, hogy ki kell hagyni mondjuk egy nap tekerést, hanem azon kívül minél többet feküdni, hengerezni stb.
Az edzésterv jó dolog, de akkor van értelme, ha van egy cél, és arra van felépítve az edzésterv. Ez futóknál egyszerűbb, mert az általános célok az 5-10-21-42 km elérése, majd az idők javítása. Bringán nem ilyenek sem a versenytávok, sem a hétköznapi elképzelések, ezért nem lesz olyan edzésterv a neten, ami pont leírja, amit szeretnénk. Ezért jó a személyes edzésterv és egy edző, aki napról napra le is csekkolja az eredményt, és változtat rajta, ha úgy látja jónak. De ha nem tudsz neki mondani egy célt, akkor ő sem fog tudni mire építeni.
Én például középtáv mtb maratonozom, ami általában 45-60 km 1000-1500 m szinttel, ez olyan 2,5-4 óra közötti időket jelent (ez a cél). Erre van felépítve az edzés, ezért kell(ene) a hétvégi 3+4 órás dupla terheléses tekerés, illetve az erősítő napokon a magyar maratonpályák jellegéből adódóan (ahol nincs nagyon 10 percnél hosszabb kemény mászás) ezért vannak az 5-8 perces intervallok. De ha másra edzenék (4-6 órás outi, XCO, CX), akkor nem ez az edzésterv lenne a jó.
A pulzuszónákon sem érdemes sokat rugózni az elején, mert feleslegesen méreti ki valaki, ha síkon nem tud 10 ütésen belül maradni mondjuk 20-30 percet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #176246 üzenetére
És szerinted ez hogy működne? Elküldi neked a 150e Ft-os bringáját pénzért. Gondolom nem akarod kifizetni, csak ha kipróbáltad, átnézted. Futár nem fogja megvárni, postás sem. Ha nem jó, akkor gondolom a visszaküldést is ő fizesse, esetleg ha sérül a bringa, még szopik is.
Fel kell hívni az eladót, és elmondani, hogy mizu, tud-e megoldást. A mai világban sokan rohangálnak országszerte, lehet, hogy van egy haverja, aki elhozza, vagy ő eljön vele valameddig. Az órámat egy győri sráctól vettem Bp-en, a bringát egy diósditól Dunakeszin.
De rá lehet szánni egy napot arra is, hogy elmész, ha olyan a bringa.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szuszinho #176261 üzenetére
Egész napos túrára nem kell a folyékony kémia, víz (+ízesítő) meg szilárd kaja, ami elfér a zsebben táskában és kész. Félúton valami "főtt" kaja. Azért a 100 km egy sörrel jól hangzik, csak utána egy órával lehet, hogy otthon visszatöltöttél 1500 kcal-t, mert farkaséhes voltál. Ha tekersz tovább, akkor meg lehet, hogy 120 km-nél bedőlsz az árokba. (Ja, tegnap írta valaki, hogy a pulzus ment fel, a sebesség csökkent. Na az az eléhezés előjele.) Szóval nem érdemes éheztetni magad, fél-1 óránként csipegetni kell valamit, hogy a gyomor se legyen üres, de ne is terhelődjön egyszerre sokkal.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #176276 üzenetére
Az inzulinos témához nem értek, ezért okoskodni sem akarok benne. A megkeveri a szervezetet a cukormentes dologban nem hiszek, inkább ott az lehet, hogy nagyon figyelni kell, hogy annyit használjon el a szervezet, amennyit bevisz, és ne legyenek nagy kilengések az értékben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz CragON #176312 üzenetére
Mondtam, hogy jó. A függőhídhoz lentről érkeztél, és jobbra kellett fordulni, át a hídon Szendehely felé?
Ami a másik oldalról jön kék (a végén balra fordulsz a hídra) az még jobb, de az az oda vissza mászós, vagy elhagyott úton a kosdi útról feltekerős.Dkeszi: mondjuk az Auchan bevezető sem egy kimondott bringás út.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #176373 üzenetére
Szerintem én írtam először. De egyszerűbb leírni, mint azt, hogy a Vác utáni alagút lejtőjének végétől a Camelottal szemközti betonüzemig tartó szakasz.
Szerintem amúgy az nem homok, hanem az a fajta zuzalék, ami összeáll, ha kiszárad, csak pár jóképességű nem bírta ki, hogy az első nap rámenjen.
Ja, és ha homok is, még mindig jobb, mint a fehér, hegyes kavics, amivel Zebegény előtt csinálták anno a padkát[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz CragON #176385 üzenetére
Szerintem telibe kellett volna önteni betonnal a főúttól a vasútig, hogy aki nem fér el a 2,5 m széles bringaúton és letér, ne essen el. Eddig volt olyan rész, ahol 1 m volt járható, mert benőtte oldalról a gaz,most azért jobb. Sőt, jobb, mint a főút.
Na, a többit nem láttam még: de, olyan kellene, amit a főni linkelt, de az szerintem teljes cserekor csinálják, nagyobb költség. Itt most csak a burkolatot cserélték, állítólag nem is szarul. Haverom megállt dumálni a munkásokkal, mondták, hogy a felső gyökereket is kivették, tehát nem lesz hullámos. Vidékről jött munkások voltak, az egyik nem hitte el, hogy ez a kerékpárút, mert hogy néz má' ki.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Crosskovácsi : Balázs
3:12017: gerincsérv
2018: esküvő
2019: voltam
2020: covid tesztA tegnapi hőemelkedés miatt felhívtam a dokimat, hogy mi legyen, erre bejelentett tesztre, majd valamikor jönnek (1-3 nap + 1 hét kiértékelés...). Szerintem sima megfázás, naponta 2x köhögök, ma reggelre kicsit fájt a torkom, ami már el is múlt. Csodálatos ez az idei szezon, még jó, hogy korán, már novemberben elkezdtem rá edzeni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nincs semmi tipikus tünetem, nem is az a bajom, hogy esetleg elkaptam, hanem hogy nem tudok ezért menni a versenyre. Jöhetett volna jövő héten is... Tavasszal volt a házban egy karanténos, az egyik srác szedett össze vmi csajt a németeknél, a határon kiszedték őket, a csaj azt mondta ide jön a sráchoz, aztán itt kergették a rendőrök, mert sosem volt itt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #176430 üzenetére
Elég sok az új ember meg a visszatérő M1-ben, szóval csodákat nem vártam, de ma ránéztem a topmaraton oldalán az összesítettre, és 6. vagyok. Szóval valami 10 alatti összejöhetett volna. Inkább az bánt, hogy nem mehetek ezen a versenyen, pedig marhajó a pálya. Még jó, hogy mentünk rajta múlt héten.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #176441 üzenetére
Tavaly 2:37-et mentem, és volt 35 fok, most jó lett volna jobbat ebben a "hidegben".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #176446 üzenetére
Elég az a vázcsőbe építhető motor, ami a hajtókart pörgeti, olyan van nekem is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #176449 üzenetére
Amikor én elkezdtem, akkor azt mondta az edző, hogy edzéstervvel olyan 4-5 év, mire arra a szintre jutok, amit szeretnék (Top maratonok, első 5). Te csak tavaly kezdted, nem? Az meg nem baj, ha van egy kis görcsöd előtte, oda kell állni a starthoz, aztán megnyomni, ami belefér. De már többször írtam, hogy ez egy folyamat, mire mindent megtanulsz. Frissítés, energia beosztás ilyenek, meg a sok munka, amit beleraksz. De nézem, hogy miket tekersz, a hosszú, sík tekerések még mindig nincsenek sehol, szóval van még min dolgozni. Nem csak a 30 km/800 m -t kell nyomni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #176449 üzenetére
Na még annyit hozzá, hogy egyrészt ahogy előttem írták, el kell dönteni, hogy tényleg érdekel a versenyzés, vagy annyira nem.
Illetve nem biztos, hogy az a jó, amit én csinálok, van, aki csak simán teker ahogy kedve tartja, sok szinttel, aztán gyorsabb mint én. Bár én tartom magam ahhoz, hogy ez azoknak jön be, akik 10-15 éve bringán ülnek, és mennek több ezret évente, én meg 2016-ban kezdtem el "többet" tekerni. Szóval azért nem olyan egyszerű történet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ggeleven #176470 üzenetére
Most annyival másabb, hogy a háziorvos már mondta, hogy elvileg 24 órán belül jönnek, gyakorlatilag 2-3 nap (a netes leírások alapján 5...), de előtte szólnak, hogy kb mikor és onnantól lehet számolni a 4 órát. Na ha hétfőig nem történik semmi, akkor megmondom, hogy bemegyek én a kórházba, nem akarom én stoppolni a mentőt (meg az öregek idegeit, hogy a mentős végigjön a lépcsőházon a fertőző fiatalhoz ).
bringasisti: van itthon vörös, ő mondta, hogy hívjam a dokit. Nekem nem segített.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #176513 üzenetére
Abban egyet értek, hogy brutál sokat kibírnak. Nekem a Shimano nem egyszer volt teljesen szétázva és úgy használtam. Már vártam, mikor esik szét, de csak a ragasztó engedett belül olyan helyen, ahol nem számít.
Az viszont csak a hype, hogy egy csúcs cipőnek 80-100e Ft-ba kell kerülnie. De ugyanilyen érthetetlenek számomra a 40-50e Ft-os aszfalt futócipők. Tudom, kereslet, kínálat, szerencsére van olcsóbb megoldás is.
Viszont aki hosszú távra tervez 1 pár cipőt, annak tényleg érdemes egy márkásat választani (20-40e Ft), ki fogja szolgálni.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #176571 üzenetére
Akkor minek a Courier?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen